12v tyttö täällä taas. Kysyttävää?
^^ (ja kyllä, tuli mieleen tosta toisesta alotuksesta, että vois itekkim tehä taas tän tänne)
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:16"]Onko sulla instaa kerro nimi
[/quote]
On, mutten halua kertoa sitä täällä :)
-12v tyttö, ap
Olet mainio tapaus! Mutt nyt nukkumaan kipi kipi!!!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:17"]Olet mainio tapaus! Mutt nyt nukkumaan kipi kipi!!!
[/quote]
Haha, kiitos! :) Muttei mua edelleenkään väsytä.
-12v tyttö, ap
Huhhuh ap. Mitä helvettiä täällä teet? Nyt nukkumaan!
N18
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:21"]Huhhuh ap. Mitä helvettiä täällä teet? Nyt nukkumaan!
N18
[/quote]
Palstailen. Ja en aio nukkua :) Laitan kännykän pois vasta silloin kun akku loppuu, ja nyt on vielä reilusti akkua jäljellä! :D
-12v tyttö, ap
Milloin sulla alko menkat? Jos on alkanu. Mulla alko kun olin 11v. N20
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:31"]Milloin sulla alko menkat? Jos on alkanu. Mulla alko kun olin 11v. N20
[/quote]
Ei oo alkanu.
-12v tyttö, ap
Tosi henkevää kysellä syvällisiä joltakin kakrulta, joka ei edes puhu suomea äidinkielenä. Aikuisiltakin naisilta saa normaalisti ne kaikkein sovinnaisimmat ja mediasta opitut vastaukset. Mutta kaippa jo 12v osaa lukea ja kirjoittaa ne samat oikeat mielipiteet, vaikka en ymmärtäisi niitä.
12v tykkää isac elliotista,ropinista,mutta voisinko koe kuunnelluttaa hänellä hevi metalli musaa,vai onko liian rankkaa laittaa video linkki koe kuunneltavaksi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:45"]12v tykkää isac elliotista,ropinista,mutta voisinko koe kuunnelluttaa hänellä hevi metalli musaa,vai onko liian rankkaa laittaa video linkki koe kuunneltavaksi.
[/quote]
No tuskinpa on liian rankkaa :D
-12v tyttö, ap
no siinä tapauksessa tässä olisi:
sama bändi,mutta laulaja on ilmeisesti vaihtunut jossain vaiheessa
sitten tässä olisi toisenlaista tyyliä:
laitoin saman bändin toisenkin kappaleen vielä tähän mukaan,heilläkin on laulaja vaihtunut jossain vaiheessa,mutta en löytänyt siitä äkkiseltään videopätkää:
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:27"]Tykkäätkö musiikista?
[/quote]
Joo, todellakin! Rakastan oikeeesti musiikkia ihan sairaan paljon :DD
-12v tyttö, ap
Oletko se sama joka piti euroviisuista?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:29"]Oletko se sama joka piti euroviisuista?
[/quote]
Juu :D ESC, Голос, Teen wolf ja Uusi Sherlock on mun lempi TV-ohjelmat.
-12v tyttö
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:29"]Oletko se sama joka piti euroviisuista?
[/quote]
Juu :D ESC, Голос, Teen wolf ja Uusi Sherlock on mun lempi TV-ohjelmat.
-12v tyttö
[/quote]
joka on siis ap :D
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:31"]kuvaa silmästä?
[/quote]
Huono kuva kyl.
-12v tyttö, ap
Onko sulla instaa kerro nimi