12v tyttö täällä taas. Kysyttävää?
^^ (ja kyllä, tuli mieleen tosta toisesta alotuksesta, että vois itekkim tehä taas tän tänne)
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:42"]Hei kaikille tiedoks monet samanikäset lapset osaa kirjottaa ihan yhtä hyvin/käyttäytyä asiallisesti, mutta ei hae huomiota sillä :D
[/quote]
En mä sillä haekaan huomiota, vaan sillä että olen 12-vuotias. Ei täs kyllä järkeä ole mutta ihan sama :P
-12v tyttö, ap
[/quote]
huoh.. Juurihan viestissäni sanoin, että samanikäiset. Oon mäkin ollut täällä 11vuotiaasta asti, mutta kertaakaan en ikääni ole täällä maininnut, ellei sitä ole kysytty.
[/quote]
Hmm, no ehkä haluan vaan aina olla huomion keskipiste :P Koska oon nii perfect. Ok en oo mut ihsm :D
-12v tyttö, ap
[/quote]
kertoo jo paljon, että "olet yksi koulun suosituimmista"
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:42"]Hei kaikille tiedoks monet samanikäset lapset osaa kirjottaa ihan yhtä hyvin/käyttäytyä asiallisesti, mutta ei hae huomiota sillä :D
[/quote]
En mä sillä haekaan huomiota, vaan sillä että olen 12-vuotias. Ei täs kyllä järkeä ole mutta ihan sama :P
-12v tyttö, ap
[/quote]
huoh.. Juurihan viestissäni sanoin, että samanikäiset. Oon mäkin ollut täällä 11vuotiaasta asti, mutta kertaakaan en ikääni ole täällä maininnut, ellei sitä ole kysytty.
[/quote]
Hmm, no ehkä haluan vaan aina olla huomion keskipiste :P Koska oon nii perfect. Ok en oo mut ihsm :D
-12v tyttö, ap
[/quote]
kertoo jo paljon, että "olet yksi koulun suosituimmista"
[/quote]
K.
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:54"]Kiusaatko muita?
[/quote]
En.
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:54"]Oletko rasisti
[/quote]
En.
-12v tyttö, ap
Oletko kaikkien kanssa, myös epäsuosittujen?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:55"]Oletko kaikkien kanssa, myös epäsuosittujen?
[/quote]
Tietenkin olen myös epäsuosittujen kanssa. En määritä suosion perusteella sitä, että kenen kanssa olen :) Mutta muuten vain epämiellyttävien (tarkoitan nyt siis esim. kiusaajien) kanssa en ole.
-12v tyttö, ap
Hyväksytkö seksuaalivähemmistöt?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:59"]Hyväksytkö seksuaalivähemmistöt?
[/quote]
Joo. Kirjoitinkin täällä aikaisemmin siitä, että olin onnellinen että aloite meni läpi. En ymmärrä miksi asiasta piti edes äänestää, senhän pitäisi olla itsestäänselvyys että kaikilla samat oikeudet! Ja kenen takapuolta se ihan oikeasti kutittaa, jos homot saavat mennä naimisiin?
-12v tyttö, ap
Sairas venäläinen huomio huora , lopeta ihmisille iläsi uskottelu ja palaa sairaaseen maahasi
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:06"]Onko sulla pitkät hiukset?
[/quote]
No alavyötärölle ylettyvät :D
-12v tyttö, ap
Kerrotko keskiarvosi, vaikutat nerokkaalta. Ethän vaan ole oppilaani? Mitä esität joulujuhlassa?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:07"]Sairas venäläinen huomio huora , lopeta ihmisille iläsi uskottelu ja palaa sairaaseen maahasi
[/quote]
Nyt se oikeinkirjoitus haltuun, kiitos! Mä olen asunut täällä vasta 4 vuotta eikä suomi ole äidinkieleni, ja mulla on parempi kielioppi ku sulla. Ärsyttääkö?
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:08"]Kerrotko keskiarvosi, vaikutat nerokkaalta. Ethän vaan ole oppilaani? Mitä esität joulujuhlassa?
[/quote]
Kiitos! Mun todistukseni keskiarvo oli 9,8 :) Ja joulujuhlassa meillä on tanssiesitys.
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:26"]
yhdyssanat, pilkutus jne menee paremmin kuin monilta aikuisilta
[/quote]samaa mieltä itse en edes jaksa miettiä kaiken aikaa mokomia pilkkuja ja pisteitä
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:07"]Sairas venäläinen huomio huora , lopeta ihmisille iläsi uskottelu ja palaa sairaaseen maahasi [/quote] Nyt se oikeinkirjoitus haltuun, kiitos! Mä olen asunut täällä vasta 4 vuotta eikä suomi ole äidinkieleni, ja mulla on parempi kielioppi ku sulla. Ärsyttääkö? -12v tyttö, ap
[/quote]
oikeastaan ei. Kirjoitin viestin puhelimella ja ihminen joka on asunut maassa 4 vuotta ei varmana kirjoita noin hyvin. Vanhat miehet täällä ihan kuumana ku tyttö esittää olevansa 12 hahhah , järki käteen ja jättäkää tää palsta meidän "opettajat" ja "äidit"
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 01:07"]Sairas venäläinen huomio huora , lopeta ihmisille iläsi uskottelu ja palaa sairaaseen maahasi [/quote] Nyt se oikeinkirjoitus haltuun, kiitos! Mä olen asunut täällä vasta 4 vuotta eikä suomi ole äidinkieleni, ja mulla on parempi kielioppi ku sulla. Ärsyttääkö? -12v tyttö, ap
[/quote]
oikeastaan ei. Kirjoitin viestin puhelimella ja ihminen joka on asunut maassa 4 vuotta ei varmana kirjoita noin hyvin. Vanhat miehet täällä ihan kuumana ku tyttö esittää olevansa 12 hahhah , järki käteen ja jättäkää tää palsta meidän "opettajat" ja "äidit"
[/quote]
Voi, kyllä olen 12-vuotias ja asunut täällä vasta neljä vuotta. Minäkin kirjoittelen täällä puhelimella. Miten haluaisit minun todistavan tämän kaiken sinulle?
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:42"]Hei kaikille tiedoks monet samanikäset lapset osaa kirjottaa ihan yhtä hyvin/käyttäytyä asiallisesti, mutta ei hae huomiota sillä :D
[/quote]
-12v tyttö, ap
[/quote]
[/quote]
-12v tyttö, ap