12v tyttö täällä taas. Kysyttävää?
^^ (ja kyllä, tuli mieleen tosta toisesta alotuksesta, että vois itekkim tehä taas tän tänne)
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:47"]Kuvaa missä sun silmä ei oo noin sirillää?
[/quote]
http://aijaa.com/zJcHOX Huono tämäkin, tosin.
-12v tyttö, ap
Käyttääkö joku luokallasi alkoholia ja tupakkaa?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:49"]
Älä välitä noista, jotka väittävät näkevänsä kasvosi.
[/quote]
Et vaa osaa:)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:49"]Älä välitä noista, jotka väittävät näkevänsä kasvosi.
[/quote]
Juu :)
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:50"]Onko sulla poikaystävä
[/quote]
Ei :)
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:50"]
TIEDÄN, että olet kaunis.
[/quote]
Ei kannata elää valheessa
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:50"]TIEDÄN, että olet kaunis.
[/quote]
Kiitos!❤️ :)
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:51"]Käyttääkö joku luokallasi alkoholia ja tupakkaa?
[/quote]
Joo. Mutta vain yksi.
-12v tyttö, ap
Millä luokalla olet? Meikkaatko? Millainen tyyli sinulla on? Onko Hollister hyvä?
Moikk!! Moona tässä.. oonse toinen 12v tyttö siitä toisesta ketjusta. Mikä sun nimi on..
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:54"]Millä luokalla olet? Meikkaatko? Millainen tyyli sinulla on? Onko Hollister hyvä?
[/quote]
6B:llä. En meikkaa. Mun tyyli on ihan sellanen perus, tai ehkä vähän sellanen outo, mitä monet tytöt ei käytä. Esim. käytän koulussa sellasii perusmustia housuja ja tyylii jotai kauluspaitaa :D Ja en käytä Hollisteriä, en siis tiedä.
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:56"]Moikk!! Moona tässä.. oonse toinen 12v tyttö siitä toisesta ketjusta. Mikä sun nimi on..
[/quote]
Hmm, no ihan oikeaa nimeäni en viitti kertoa, mutta mut tunnetaan nimellä Saša :D (ja btw, kukaan ei koskaan kutsu mua mun oikealla nimellä, mut se on kyllä helppo päätellä tosta Sašasta)
-12v tyttö, ap
Onko joku luokallasi yksinäinen?
Oletko se sinä joka sano joskus isänsä olevan Viktor?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:59"]Onko joku luokallasi yksinäinen?
[/quote]
No, yks tyttö. Mut mä ja mun yksi kaveri ollaan yleensä sen kanssa. Eli ei sekään siis ole "kunnolla" yksinäinen, paitsi et kukaan muu meiän luokalta ei haluu sitä ikinä mihinkää mukaa :/
-12v tyttö, ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:59"]Oletko se sinä joka sano joskus isänsä olevan Viktor?
[/quote]
Juu :D
-12v tyttö, ap
Voi sua, menisit jo nukkumaan. Miksi sä täällä tylsällä aikuisten palstalla roikut? :)
Älä välitä noista, jotka väittävät näkevänsä kasvosi.