Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos olisit päivän nainen.

Vierailija
28.11.2014 |

Mitä tekisit?

Vastine tuohon " Nainen päivä miehenä mitä tekisit? "

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löllyttelisin mahaläskejäni ja uskottelisin itselleni, miten kaunis olen ja sen jälkeen lähtisin etsimään kylän suurinta munaa!

Vierailija
22/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia vastauksia. Minä olen nainen, enkä ikinä haluaisi kokea noita teidän luettelemianne asioita. En töllöttele itseäni peilistä, enkä ole koskaan venytellyt alapäätäni. Masturboinut sentään olen, mutta se nyt ei ole varmastikaan sen kummempaa kuin miehilläkään. Ette tekään varmasti munaanne venyttele ja valokuvaile? Vai teettekö niin?

Olen nätti, hoikka ja saan huomiota. Mutta se ei todellakaan ole mitenkään kauhean kivaa. Varsinkin nyt kun ikää on enemmän (lähemmäksi 40) niin huomio tuntuu välillä jopa todella kiusalliselta. Nuorempana ei koskaan tiennyt kuka mies halusi oikeesti jutella kanssani ja kuka halusi iskeä. (ihan siis vaikka keskellä päivää kadulla). 

Ja noi vaatteet mitä kuvailitte... ei ne mitään miellyttäviä päällä ole. Jollain korkeilla saappailla kävelykin saattaisi jäädä aika lyhyeksi, kun en minä naisenakaan niillä pitkiä matkoja jaksa jolkotella.  Ja luuletteko tosiaan, että olisi kiva maata random äijien kanssa ihan hulluuteen asti yhden päivän aikana. Kyllä siinä alkaisi jo värkkiinkin sattumaan. Siellä kun on ihan tuntokin. Ja suurin osa tuollaisista tuntemattomista panoista ei antaisi naiselle juuri mitään, koska parhaimmat seksit nainen saa mieheltä jonka tuntee, joka tietää miten tätä tiettyä kyseistä naista käsitellään.

Aika paskasti olisitte tekin päivänne naisena kuluttanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin seksiä, koska miehenä se tuntuu olevan mahdotonta.

Vierailija
24/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskisin miehiä ja antaisin kovasti ymmärtää, että annan ja sitten en annakaan! Eli juuri sitä paskaa, mitä naiset kaiken aikaa tekevät.

Vierailija
25/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt, miten rajoittunut kuva naisista tässä ketjussa on.

Vierailija
26/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:37"]

Mielenkiintoisia vastauksia. Minä olen nainen, enkä ikinä haluaisi kokea noita teidän luettelemianne asioita. En töllöttele itseäni peilistä, enkä ole koskaan venytellyt alapäätäni. Masturboinut sentään olen, mutta se nyt ei ole varmastikaan sen kummempaa kuin miehilläkään. Ette tekään varmasti munaanne venyttele ja valokuvaile? Vai teettekö niin?

Olen nätti, hoikka ja saan huomiota. Mutta se ei todellakaan ole mitenkään kauhean kivaa. Varsinkin nyt kun ikää on enemmän (lähemmäksi 40) niin huomio tuntuu välillä jopa todella kiusalliselta. Nuorempana ei koskaan tiennyt kuka mies halusi oikeesti jutella kanssani ja kuka halusi iskeä. (ihan siis vaikka keskellä päivää kadulla). 

Ja noi vaatteet mitä kuvailitte... ei ne mitään miellyttäviä päällä ole. Jollain korkeilla saappailla kävelykin saattaisi jäädä aika lyhyeksi, kun en minä naisenakaan niillä pitkiä matkoja jaksa jolkotella.  Ja luuletteko tosiaan, että olisi kiva maata random äijien kanssa ihan hulluuteen asti yhden päivän aikana. Kyllä siinä alkaisi jo värkkiinkin sattumaan. Siellä kun on ihan tuntokin. Ja suurin osa tuollaisista tuntemattomista panoista ei antaisi naiselle juuri mitään, koska parhaimmat seksit nainen saa mieheltä jonka tuntee, joka tietää miten tätä tiettyä kyseistä naista käsitellään.

[/quote]Voisiko siihen vaikuttaa jotenkin se, että on aikaa vain yksi päivä? Ei sitä voi verrata siihen, kun on saanut tietyt värkit ja muodot jo syntymästä; ei niitä tietenkään tule ihmeteltyä samalla tavalla. Olet vähän höpsö, jos et tätä hiffaa. 

Vierailija
27/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokaisin mahdollisimman monta hyvännäköistä miestä kimppakivaan. Mahdollisesti rahasta, sehän olisi nyt mahdollista. Sitten menisin inttämään feminatsien kanssa tasa-arvosta :D

Vierailija
28/32 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboisin, iskisin naisia sänkyyn, kertoisin todella rivoja juttuja julkisella paikalla. Jos olisin kaunis niin etsisin jonkun mahdollisimman ujon ja epätoivoisen nörtin jostain kadulta, raahaisin sen kämpälle ja järjestäisin sille strippishow'n, jossa se saisi kosketella mua kaikkialta. Haluaisin vain nähdä sen ilmeen, miltä mies näyttäis kun jotain tollasta tapahtuu (no vittu eihän sellasta oikeasti tapahdu, mut anyway). Etsisin jostain bisnesmiehiä ja yrittäisin saada ne ostamaan itselleni jotain arvokasta. Illalla menisin baariin ja kattoisin miten miehet reagoi kun heitän jotain kärkeviä vastauksia tai sanon suoraan että "lähdetään mun luo".

Vierailija
29/32 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:14"]

Katselisin itseäni alasti kokovartalopeilistä ja kokeilisin erilaisia liikkeitä, kuten juoksemista ja pomppimista ja miten se tuntuisi erilaiselta vartalonmuodon takia. Kokeilisin myös nostaa jotakin raskasta. Meikkaisin jos osaisin ja tarjoaisin lämpöä jollekin yksinäiselle, mutta kunnolliselle miehelle (vaikea tutustua niin nopeasti toki). Ja venyttelisin häpyhuulia ja tutkisin klitorista ja emätintä ja ottaisin kuvia sieltä muistoksi. 

[/quote]

Ootko homo vai miksi haluaisit tuntea kyrvän sisälläsi?

Vierailija
30/32 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä en harrastaisi, koska en haluaisi miestä päälleni, mutta masturboisin tottakai ja ihailisin itseäni peilistä alasti. Myös lenkkeily ja pomppiminen pitäisi testata, että tietää miltä rinnat tuntuu. Jos olisi kesä, sormeilisin itseni märäksi ja lähtisin kaupungille kävelemään ja tuulettumaan ilman alushousuja polvipituisessa hameessa, en kuitenkaan vilauttelisi, ainakaan kovin paljoa. Haluaisin myös koittaa laulaa korkealla äänelläni.

Vierailija
31/32 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:39"]

Harrastaisin seksiä, koska miehenä se tuntuu olevan mahdotonta.

[/quote]

Kyllähän mies saa seksiä mieheltä ihan siinä missä nainen mieheltä. Homobaarissa ei olla kovin nirsoja. Ihmettelen vaan että miksi vauvafoorumilla miehet haluaa niin kovasti saada kyrpää sisälleen? Kyllä mä ainakin lähtisin lesboilemaan jos olisin päivän naisena.

Vierailija
32/32 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 23:37"]

[/quote]Voisiko siihen vaikuttaa jotenkin se, että on aikaa vain yksi päivä? Ei sitä voi verrata siihen, kun on saanut tietyt värkit ja muodot jo syntymästä; ei niitä tietenkään tule ihmeteltyä samalla tavalla. Olet vähän höpsö, jos et tätä hiffaa. 

[/quote]

No ettekö te sitten miehenä ole koskaan päässeet pimpsaa räpläämään. Väitän, että oma aviomieheni on taatusti nähnyt värkkiäni enemmän ja häplännytkin sitä enemmän kuin minä ikinä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi