apua huuliherpes!
Mulla ilmesty pari päivää sitten herpes huuleen ja pitäis viikonloppuna la tai du mennä moikkaamaan poikaystävää...kellään olis nopeeta ja toimivaa kotikonstia? Tarvisin kipeesti apua!
Kommentit (43)
Pitääkö valkosipulia pitää herpeksen päällä vai millä tavalla?
Et valitettavasti pysty tekemään mitään, millä pystyisit poistamaan tartuntavaaran viikonloppuun mennessä. Älä tartuta poikaystävääsi. Ulkonäöllisesti auttaa hyvä kosteutus ja asikloviiri
Valkosipuli pitää poikaystävän turvallisen etäisyyden päässä.
Ei parane millään niin nopeasti. Älä pussaa, ettei tartu. Lääkäriltä estotabletit.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:04"]Ei parane millään niin nopeasti. Älä pussaa, ettei tartu. Lääkäriltä estotabletit.
[/quote]
Ei taida niitä estolääkkeitä saada ellei ongelma ole toistuva? Mulle ainakin sanottiin niin.
Mulla oli just, parani itsekseen pari pv sitten kestettyään noin viikon.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:04"]Ei parane millään niin nopeasti. Älä pussaa, ettei tartu. Lääkäriltä estotabletit. [/quote] Ei taida niitä estolääkkeitä saada ellei ongelma ole toistuva? Mulle ainakin sanottiin niin.
[/quote] Nyt saa jo tabletit ilman reseptiä apteekista. Reseptillä tulee kuitenkin halvemmaksi.
Valkosipulinkynnet kuuluu laittaa varpaiden väliin, herpes lähtee pois tunneissa, hyvin ehtii ennen viikonloppua kadota kokonaan.
Usein ensiapuna toimii käsidesillä puhdistus, siis heti kutinan alussa. Mutta jos rakot on jo päällä, niin ei kai tuota voi peittää muulla kuin pakkelilla.
Herpeshän on toistuva vaiva. Sehän siinä juuri on.
Mieheni sai epähygieenisessä hammasimplanttisovituksessa ja hänellä tuli kerran kuussa. Sai estotabletit. Ne on ollu jo 10v uotta. Pitää itsekseen taukoa esim talvella ja sitten keväällä.auringon paistaessa alkaa ottaa taas ja flunssassa.
Saako oikeasti asikloviiritabletteja jo ilman reseptiä????
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:08"]Valkosipulinkynnet kuuluu laittaa varpaiden väliin, herpes lähtee pois tunneissa, hyvin ehtii ennen viikonloppua kadota kokonaan.
[/quote]
Ehtiikö tartuntavaarakin kadota?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:11"]Saako oikeasti asikloviiritabletteja jo ilman reseptiä????
[/quote]
Saa. Mutta käsittääkseni ne on siihen hoitoon, en tiedä sopiiko estolääkitykseksi. Kalliiksi taitais ainakin tulla.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:10"]Herpeshän on toistuva vaiva. Sehän siinä juuri on.
Mieheni sai epähygieenisessä hammasimplanttisovituksessa ja hänellä tuli kerran kuussa. Sai estotabletit. Ne on ollu jo 10v uotta. Pitää itsekseen taukoa esim talvella ja sitten keväällä.auringon paistaessa alkaa ottaa taas ja flunssassa.
[/quote]
Mä en saanut estolääkkeitä kun mulla ei todettu toistuvaksi. Ilmestyy satunnaisesti välillä.
Moi,
Itselläni auttaa ehdottomasti parhaiten raaka, mahdollisimman tuju kirkas viina. Itsellä lääkinnällisessä käytössä Koskenkorvan 60volttinen. Mitkään apteekin voiteet tai laastarit ei auta p*skan vertaa, suun kautta otettavia en ole testannut.
-
Elikkä kasta topz-tikku raakaan viinaan, painele tikulla herpesrakkulaa niin että rakkula hajoaa. Viina kuivattaa rakkulan, tappaa bakteerit ja desinfioi. Mitä useammin jaksat laittaa viinaa rakkulan päälle, sitä nopeammin rakkula häviää. Itse teen tämän jopa puolen tunnin välein, jos mahdollista, toki vähempikin riittää. Kirvelee ihan perkeleesti, mutta toimii paremmin kuin mikään muu! Mulla rakkula häviää päivässä tällä keinolla.
Todellakaan et selviä viikonloppuun mennessä.
en aikoinaan uskonut valkosipulin voimaan mutta uskottava se on, aiemmin oli kukkakaali huulessa muutaman kerran vuodessa ja aloin parivuotta sitten sivellä sitä valkosipulin nesteellä 3-4 kertaa päivässä ja se oikeasti katoaa huomattavasti nopeampaa verrattuna apteekin tuotteisiin (ainakin minulla). Ja viime aikoina kun on huuleen ilmestynyt niin on huomattavasti pienempi kuin ennen, valkosipulin ansiotako en tiedä ?
Mutta joo varsinaiseen kysymykseen: HUULIHÖLKKÄÄ EI SITTEN HARRASTETA ENS VKL TAI SINULLA ON EX POIKAYSTÄVÄ !!
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 19:11"]
Saako oikeasti asikloviiritabletteja jo ilman reseptiä????
[/quote]Saa. Niitä 200 mg tabletteja, jotka on tarkoitettu huuliherpeksen hoitoon.
Pliis joku...