Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tietää, että tapailemasi mies on ollut sängyssä toisen naisen kanssa teidän tapailunne aikana

Vierailija
05.10.2021 |

Mutta mies haluaisi kuitenkin jatkaa tapailua kanssasi. Jatkaisitko? Miksi, miksi et?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen tapailija kirjoitti:

Eikö tuo ole tapailun ja seurustelun ero?

Tapailuvaiheessa ei ole tilivelvollinen kenellekään, olet siinä oikeassa. Seurustellessa oletuksena on, että muiden kanssa ei vehtailla.

Jos siis pelehtii muiden kanssa tapailuvaiheessa, ei tee moraalisesti mitään väärää. Mutta sitä ei tässä kysytty, vaan kysyttiin jatkaisitko tapailua.

Omalta osaltani vastaan että en jatkaisi. Tapailen itse vain yhtä kerrallaan ja ainoastaan, jos olen ihastunut. Minulla tapailun tavoitteena on selvittää, onko toinen sellainen jonka kanssa voisin seurustella ja kenties perustaa vielä perheen. Jos joku vehtailisi siinä samalla muiden kanssa, niin hän ei olisi samalla tavalla ihastunut kuin minä. Joten laittaisin poikki. Se toinen voisi jatkaa hauskanpitoaan muiden kanssa.

M38

Vierailija
82/84 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nainen taas uhriutuu ja samaan aikaan jakaa toosaa koko kylälle. 5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tapailen monia samanaikaisesti, jos kiinnostavia miehiä on elämässäni. Tällä hetkellä tapailen kahta miestä, molemmat olen tuntenut noin 2-4 kk. Seksiä on kummankin kanssa. Käyn myös satunnaisesti treffeillä eri miesten kanssa lähinnä Tinderin kautta. Ei minulla ole aikomusta sitoutua kehenkään mieheen. Eikä kiinnosta, ketä mun tapailumiehet panee. Emme puhu kuitenkaan toisista kumppaneista sanallakaan. Esitän ihastunutta ja säpöilen välillä, tunteet osittain aitoja. Molemmat tapailumiehet tosi hyvännälöisiä, akateemisia ja fiksuja herrasmiehiä. :) Näin on hyvä! Mutta tiedostan, että suhteet voi katketa koska vaan...Sitten uusia tapailumuehiä vaan rinkiin...

Vierailija
84/84 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain olettaa että sinkut nussii holtittomasti ympäriinsä, niin ei tarvitse sen kummemmin miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän