Jos saisit tietää, että tapailemasi mies on ollut sängyssä toisen naisen kanssa teidän tapailunne aikana
Mutta mies haluaisi kuitenkin jatkaa tapailua kanssasi. Jatkaisitko? Miksi, miksi et?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Näin tapahtui mulle. Tapailemani mies hyppäsi exänsä sängyssä samaan aikaan. No tapailu loppui sitten siihen vaikka kipeää teki, olin niin ihastunut kaikin puolin.
Niin mullekin. Tosin sain tietää koko totuuden vasta vuotta myöhemmin. Ärsyttävä tilanne -ollako vihainen vanhoista asioista, jotka ei kuitenkaan mulle olleet vanhoja vaan uutisia siinä hetkessä. Vai painaako villasella vanhat asiat kun olimme niin rakastuneita ja onnellisia kun hän oli viimein saanut takertuvan ja väleihimme sekaantuvan exän lopullisesti karisteltua.
Yhdessä on jatkettu, viikko, kuukausi, vuosi kerrallaan. Tasaisin väliajoin tunnen kiukkua, epäluottamusta ja etäisyyden tunnetta miestä kohtaan kun muistan hänen paskapuheet liittyen alkuvaiheen "ero on tekeillä, suhde on täysin platoninen" -vakuutteluihin.
Eli jos tapailuvaiheessa tietäisin tuollaisen kahteen päätyyn pelaamisen niin en jatkaisi suhdetta. Ikuinen epäluottamuksen siemen jää.
Jos suhde olisi vain seksisuhde niin jatkaisin. Jos minulla olisi miestä kohtaan muitakin odotuksia, niin passaisin.
Näin miehen näkökulmasta. Minua ei haittaisi jos nainen tapailuvaiheessa tapaisi tai harrastaisi seksiä muiden kanssa. Sehän on vasta tapailua, ei varsinaista sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla toimintaa, jota kutsutaan keskusteluksi. Siinä sanoja tuottamalla kerrotaan omista toiveista ja odotuksista ja kuuntelemalla saadaan selville toisen osapuolen vastaavat. Joskus voidaan jopa sopia yhdessä jotakin.
Enpä olis uskonut itsekään kuinka uskottavasti mies voi valahdella ihan päin naamaa. Eli eipä auta keskustelut kun mies HALUAA arpoa kahden välillä
Hiljaa hyvä tulee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla toimintaa, jota kutsutaan keskusteluksi. Siinä sanoja tuottamalla kerrotaan omista toiveista ja odotuksista ja kuuntelemalla saadaan selville toisen osapuolen vastaavat. Joskus voidaan jopa sopia yhdessä jotakin.
Mutta entä intuitio?
Eivät sulje toisiaan pois.
Jos suhteesta ei ole sovittu, on turha itkeä kun kuulee toisen tapailleen muitakin. Valehtelu on tietenkin asia erikseen.
Jos suhde ei kestä keskustelua tai jos itse ei osaa keskustella kuin vaatimalla, on parempikin jatkaa eri teillä.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen näkökulmasta. Minua ei haittaisi jos nainen tapailuvaiheessa tapaisi tai harrastaisi seksiä muiden kanssa. Sehän on vasta tapailua, ei varsinaista sitoutumista.
Entäs jos olisit itse ihastunut naiseen? Ei haittaisi?
Vai ihastuvatko nämä monia paneskelevat ylipäänsä koskaan?
Mikä tässä on oikein ongelma? Jos vasta tapaillaan eikä ole sovittu että seurustellaan tms niin miksi ei voisi panna muidenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olis uskonut itsekään kuinka uskottavasti mies voi valahdella ihan päin naamaa. Eli eipä auta keskustelut kun mies HALUAA arpoa kahden välillä
Jos kumppani valehtelee, ongelma on tietenkin se valehtelu. En jatkaisi.
Jotkut miehet tarvitsevat jatkuvasti uusia naisia. He eivät voi rakentaa pitkäaikaista suhdetta. He käyttävät vain naisia.
Itse aloin tapailla miestä, jonka tiesin seurustelevan toisen kanssa. Itsellä ei ollut mitään odotusta suhteen kehittyisestä muuksi kuin väliaikaiseksi hauskanpidoksi. Minua ei kiinnostanut ,mitä mies hommaa sen toisen kanssa. Aika pian mies jätti tämän toisen ja halusi "oikean" suhteen kanssani. Yhdessä ollaan vieläkin ja meillä on 3 lasta. Kummankin entiset suhteet on mennyttä aikaa ,eikä ne kuulu mitenkään meidän suhteeseemme.
Hei Mimmit, oottekko nyt ihan tosissanne??? Meinaatteko että ette harrasta seksiä moneen kuukauteen kun tapailette jotain miesehdokasta? Herätkää nyt. Jos se ei ole vakio meillä on oikeus seksiin...Herätkää nykyaikaan!
Riippuu siitä kuinka ihastunut olen ja miten mies on itse puhunut ja käyttäytynyt. Jos itse pidän häntä aivan ihastuttavana ja mies lepertelee että olen hänelle kuin jokin "puuttuva palanen" niin siinä vaiheessa jos mies menee toisen kanssa sänkyyn, niin en todellakaan katso läpi sormien.
Jos taas tapailu on ollut tosi pintapuolista eikä kumpikaan ole ilmaissut ihastustaan toiseen, niin siinä tapauksessa ei mitään ongelmaa. Tällaisen ihmisen kanssa ei luultavasti ole tulossa mitään. Kyllä ne tunteet yleensä herää jo ihan alussa, jos on herätäkseen.
Musta koko ajatuskin on ihan absurdi. Itse olen ainakin tapailuvaiheessa ihastunut siihen yhteen, tapailtavaan tyyppiin eikä tulisi mieleenkään panna muita.
Tommonen "Kokeillaan nyt eri vaihtoehtoja" on niin ällöttävää jotenkin...
Ihan kun se, keltä saa parasta seksiä, ratkaisisi koko pelin.
N.22 kirjoitti:
Hei Mimmit, oottekko nyt ihan tosissanne??? Meinaatteko että ette harrasta seksiä moneen kuukauteen kun tapailette jotain miesehdokasta? Herätkää nyt. Jos se ei ole vakio meillä on oikeus seksiin...Herätkää nykyaikaan!
ööööh... harrastan seksiä sen tapailukumppanin kanssa, en muiden? Mikä ongelma?
N.22 kirjoitti:
Mene trolli takaisin nukkumaan.
Lupasiko mies siis tapailun alkaessa, ettei tapaa muita?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka ihastunut olen ja miten mies on itse puhunut ja käyttäytynyt. Jos itse pidän häntä aivan ihastuttavana ja mies lepertelee että olen hänelle kuin jokin "puuttuva palanen" niin siinä vaiheessa jos mies menee toisen kanssa sänkyyn, niin en todellakaan katso läpi sormien.
Jos taas tapailu on ollut tosi pintapuolista eikä kumpikaan ole ilmaissut ihastustaan toiseen, niin siinä tapauksessa ei mitään ongelmaa. Tällaisen ihmisen kanssa ei luultavasti ole tulossa mitään. Kyllä ne tunteet yleensä herää jo ihan alussa, jos on herätäkseen.
Minulla ainakin on ollut oletus että jos tapaillaan, silloin on jonkinasteisesti ihastunut toiseen, vaikka sitä ei ääneen sanoisikaan. Mitä järkeä tapailussa olisi, jos niitä ihastumisen tunteita ei olisi? Minusta ei mitään, kavereita en kuitenkaan ole ollut etsimässä.
Mutta joo, moni ajattelee toisin ja sänkyynkiin voidaan mennä, vaikka fiilikset ovat vain kaverilliset... Asia jota minä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Lupasiko mies siis tapailun alkaessa, ettei tapaa muita?
Pitääkö se erikseen luvata? On ihmisiä joille se on itsestään selvää.
En nyt ihan ymmärrä... Olen tätä palstaa lukemalla saanut hyvin selvän käsityksen siitä, että nimenomaan naisten mielestä tapailun aikana on kaikki vapaus tehdä mitä huvittaa, ja ennen erillistä päätöstä seurustelusta ei olla tilivelvollisia toiselle yhtään mistään?
Ja näin myös todella monet naiset toimivat ihan omankin kokemuksen mukaan ainakin pääkaupunkiseudulla.
Ehkä niinkin. Tapailuvaihetta voi kuitenkin toteuttaa yksi hlö kerrallaan metodilla.