Kampin sosiaalitoimisto tappaa nälkään.
Tällaista tänään " hyvinvointivaltiossa". Kyllä ihmiset(sossut) on sikoja
Päätös tuli maksettavasta perusosasta vähennetään 70 euroa maksuosoituksesta ruokakauppaan
En ole saanut sitä ja olen nyt yli viikonlopun eli yhteensä 5 päivää ilman ruokaa. Eivät soittaneet siitä, että olisin tiennyt tulla hakemaan. Eivät maksaneet mulle maksuosoituista ruoka kauppaan koska sen hakeminen oli tehty mahdottomaksi. Menin sinne puolentoista vuorokauden jälkeen hakemuksen jättämisestä. Ei ollut maksuositusta ruokakauppaan.
Eivät soittaneet vaikka sanoin että soittakaa kun teillä on se. Ja pitäisi kolmena paastopäivänä jaksaa juosta sossussa. Siat
Kommentit (163)
Jatkossa kannattaa jättää vaikka joku lasku maksamatta, että jää ruokarahaa.
Ap pliis.. älä enää lisänny jooko. Hiljaseks vetää aina tälläset ap:t.. Kyllä oltais saamassa sitä kuuta taivaalta, mutta ei itse viitsitä laittaa tikkua ristiin.. Huh huh.. Mene ap keräämään vaikka pulloja. Jos et kerta viitsi soittaa/käydä sosussa hoitamasssa omia asioita..
Nro. 24 pliis... Älä enää lisäänny. Kukaan ei kaipaa yhtään kaltaistasi vajaa-älyisä äärioikeistolaista tähän maailmaan joka usuttaa nälkäänäkevät keräämään pulloja pakkasella. Tai ottakaa aikakone ja menkää 30-luvulle jos olet niin hyvä neuvomaan ihmisiä. Mikään tuskin tosin muuttuisi ja nastsit olisivat edelleenikin nousset valtaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:21"]
Nro. 24 pliis... Älä enää lisäänny. Kukaan ei kaipaa yhtään kaltaistasi vajaa-älyisä äärioikeistolaista tähän maailmaan joka usuttaa nälkäänäkevät keräämään pulloja pakkasella. Tai ottakaa aikakone ja menkää 30-luvulle jos olet niin hyvä neuvomaan ihmisiä. Mikään tuskin tosin muuttuisi ja nastsit olisivat edelleenikin nousset valtaan.
[/quote]
No voi voi! Tajusitko viimein että elämässä pitää tehdä jotain IHAN ITSE jos jotain haluaa ja että olisi ihan oikeasti kannattanut suunnitella nuorempana mitä tekee aikuisena.
Huonoista valinnoista kärsii ja niin pitää ollakin.
t: äärioikeistolainen veronmaksaja.
Ja kuulkaas jälkiviisaus ei ole oikeaa viisautta. On harmillista että tämä kansa on aina yhtä auktoriteettiuskovaista ja lammasmaista ja syyttää aina uhria kun vika on näissä laiskoissa virkailijoissa joilla oli kolme päivää akuutin tavallisesti päivän kestävän asian hoitoon, ja jotka eivät ainakaan kieltäytyneet soittamasta. He jättivät siihen uskoon että soittavat, kuten ovat ennenkin tehneet tai sitten lähettävät ko. paperit postilla kuten ennenkin.
T:Ap
Itse olen saanut toimeentulotuen ihan rahana tilille. Maksusitoumuksen saa käsittääkseni silloin, kun epäillään ettei tukea ensisijaisesti käytetä esim. ruokaan...? Tai jos on hakenut tukea johonkin tiettyyn, esim. silmälasit, silloin saa maksusitoumuksen.
Alan pikkuhiljaa ymmärtämään, kun toisessa ketjussa joku sanoi, että lama-aikana asenteet kovenee :(.
Ottamatta kantaa ap:n tapaukseen, tuet voitaisiin siirtää kelalle ja netissä tehtäviksi. Ei tarvitsisi kenenkään olla jonkun ilkeän virkamiehen armoilla, samat tuet kaikille samoilla perusteilla.
Mene sinä kuule johonkin natsipellejen palstalle provoamaan. Tai tosiaan sinne aikakoneelle sinne Hitler jugendiin, vaikka katsomalla aseenpiippuun tai painamalla liipaisinta. Sä et kuulu tähän maailmaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:31"]
Itse olen saanut toimeentulotuen ihan rahana tilille. Maksusitoumuksen saa käsittääkseni silloin, kun epäillään ettei tukea ensisijaisesti käytetä esim. ruokaan...? Tai jos on hakenut tukea johonkin tiettyyn, esim. silmälasit, silloin saa maksusitoumuksen.
[/quote]
Sama! Ap:n rahat vissiin menee tupakkaan ja sidukkaan. Nyt vituttaa kun ei pääse baariin.. :'DD
Viikonlopun pärjää ihan hyvin kaappien antimilla, oli siellä sitten vaan pelkkää riisiä tai kaurahiutaleita. Mieti miten mahtava fiilis on mennä kauppaan maanantaina, kun kaikki ruoka on kuin maailman parasta herkkua. Ja kun olet säästänyt viikonlopun rahat, voit ostaa jotain vähän parempaa.
Ap muuten. Miksi vauhkoat täällä? Älä käytä energiaasi raivoomiseen. Et voi asialle mitään, yritä elää sen kanssa. Ei ole muuta vaihtoehtoa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:21"]
[/quote]
No voi voi! Tajusitko viimein että elämässä pitää tehdä jotain IHAN ITSE jos jotain haluaa ja että olisi ihan oikeasti kannattanut suunnitella nuorempana mitä tekee aikuisena.
Huonoista valinnoista kärsii ja niin pitää ollakin.
t: äärioikeistolainen veronmaksaja.
Vastasin siis viime viestissäni tälle idiootille
[/quote]
Mielenkiinnosta, kertoisitko taustastasi? Koulutus, työkokemus, vakavia sairauksia, päiheet?
Alkanut vituttaa ihmisten loisiminen verorahoilla. En tarkoita, että sinä olisit mutt olisi kiinnostavaa tietää, miten olet ajautunut tilanteeseesi.
Ap ota pikavippi vaikkapa tästä 20€, viikonmaksuajalle tulee korkoa vain viisitoistasenttiä (0,15€) mikä ei ole mielestäni paha korko ollenkaan. Teet vaikka makaroonilaatikkoa, riittää koko viikonlopuksi. Maanantaina menet sitten sossuun heti aamusta, ja hoidat asiat kuntoon!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:31"]
[/quote]
Sama! Ap:n rahat vissiin menee tupakkaan ja sidukkaan. Nyt vituttaa kun ei pääse baariin.. :'DD
[/quote]
Niin, on se varmaan hauskaa olla noin tietämätön. Montako kertaa teillekkin pitää sanoa että kyseessä on akuutti päätös maksusitoumuksesta ruokakauppaan. Se annetaan silloin kun tilillä ei ole rahaa, mutta päätös toimeentulotuesta vie viikon. Ym-mär-rät-te-kö sanaa a-kuut-ti. Maksusitoumuksella ei voi ostaa alkoholia tai röökiä. Taidatte puhua nyt vaan omasta hädästänne, röh röh T:AP
Tulin tähän syömään kinuskitassuja. Aika avuton saa olla, jos saa asiansa noin pahasti solmuun tukiasioiden kanssa. Olen itsekin ollut Helsingin puolella väliaikaisesti toimeentulotuella, mutta maksusitoomus? Safkaan? Niitä saa vain kodittomat, pelurit, alkkikset ja nistit...
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:55"]Ei kaikilla esim työssäkäyvillä ole aikaa leipäjonoihin. Joo jotkut "laiskat" ne vaan kestää vähemmän nälkää kuin toiset eikä kehtaa kerjätä, huorata yms. työkseen kun sossukin on keksitty. Ei tarvitse olla marttyyri jos on suoraselkäine ja oikeudentajuinen ihminen tässä liejumatojen maassa.Mikään ei posita sitä faktaa että sossusiat on tässä nyt möhlineet eivätkä voi siirtää vastuuta avustusjärjestöille T:Ap
[/quote]
Miksi se työssä käyvä menisikään sinne leipäjonoon...?
En pyytänyt idioottien 6 pikavippifirmojen neuvoja enkä ole tarvetta avautua sen enempää. Haluan oikeutta!!!Haluan tästä jutun hesariin ja ne sosuääliöt viralta!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:34"]
Väitätkö sinä etten muka ole käynyt töissä viimeisen kk:n aikana. Väärässä olet. Ja kylläpä olettte inhottavia sikoja. Teoriassa voisin kuolla nälkään ja sillä tasolla pitäsi olla olettamustenkin. Joo, ja tosiaan, aika tyhmä saa olla jos ei näe mitä väliä on nälkäänäkevän valittaa ilmaisesta ruuasta kun se tulee noin viikon päästä. Taidatte kommentoijat olla enimmäkseen siellä sossussa töissä. T:ap
[/quote]
3kk pärjäät vielä hyvin. Ei oo vielä kiire!