Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampin sosiaalitoimisto tappaa nälkään.

Vierailija
28.11.2014 |

Tällaista tänään " hyvinvointivaltiossa". Kyllä ihmiset(sossut) on sikoja

Päätös tuli maksettavasta perusosasta vähennetään 70 euroa maksuosoituksesta ruokakauppaan

En ole saanut sitä ja olen nyt yli viikonlopun eli yhteensä 5 päivää ilman ruokaa. Eivät soittaneet siitä, että olisin tiennyt tulla hakemaan. Eivät maksaneet mulle maksuosoituista ruoka kauppaan koska sen hakeminen oli tehty mahdottomaksi. Menin sinne puolentoista vuorokauden jälkeen hakemuksen jättämisestä. Ei ollut maksuositusta ruokakauppaan.

Eivät soittaneet vaikka sanoin että soittakaa kun teillä on se. Ja pitäisi kolmena paastopäivänä jaksaa juosta sossussa. Siat

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:45"]

En pyytänyt idioottien 6 pikavippifirmojen neuvoja enkä ole tarvetta avautua sen enempää. Haluan oikeutta!!!Haluan tästä jutun hesariin ja ne sosuääliöt viralta!

T:Ap

[/quote]

Eli ei oo luottotiedot kunnossa.. No en kyllä ihmettele..  Jaxu haleja!

Vierailija
42/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nyt vähän sitä tarinaas niinkuin joku jo pyysi... eihän tuosta paskan jauhamisesta ota mitään selvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:45"]En pyytänyt idioottien 6 pikavippifirmojen neuvoja enkä ole tarvetta avautua sen enempää. Haluan oikeutta!!!Haluan tästä jutun hesariin ja ne sosuääliöt viralta!

[/quote] Valitettavasti tää ei Hesaria paljoa kiinnosta eikä kukaan menetä työpaikkaansa. Jatkossa osaat ehkä varautua paremmin?

Vierailija
44/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:44"]

Tulin tähän syömään kinuskitassuja. Aika avuton saa olla, jos saa asiansa noin pahasti solmuun tukiasioiden kanssa. Olen itsekin ollut Helsingin puolella väliaikaisesti toimeentulotuella, mutta maksusitoomus? Safkaan? Niitä saa vain kodittomat, pelurit, alkkikset ja nistit... 

Sika! En ole mitään noista. Onneksi en muuten edes syö tuommoista paskaa joten ei tee mieli. Sokeri vanhentaa ihon ja ryppyjä tulee kivasti ja rasva vie vyötäron ja tukkii verisuonet. Hyvää Ruokahalua! Toivottavasti sinulla on niitä kinuskitassuja oiken paljon!

[/quote]

Vierailija
45/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun omalla käytöksellä ei tietenkään oo asian kans mitään tekemistä?

Vierailija
46/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta nuo "sossuavustukset" pitäisi lopettaa kokonaan. Tällöin vältettäisiin tuollaisten siipeilijöiden lisääntyminen. Ap: kin saisi mennä tuolloin kadulle kerjäämään. Kadulla voisi sitten miettiä, että olisiko kenties pitänyt opiskella nuorena johonkin ammattiin? 

Vierailija
47/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:44"]

Tulin tähän syömään kinuskitassuja. Aika avuton saa olla, jos saa asiansa noin pahasti solmuun tukiasioiden kanssa. Olen itsekin ollut Helsingin puolella väliaikaisesti toimeentulotuella, mutta maksusitoomus? Safkaan? Niitä saa vain kodittomat, pelurit, alkkikset ja nistit... 

Sika! En ole mitään noista. Onneksi en muuten edes syö tuommoista paskaa joten ei tee mieli. Sokeri vanhentaa ihon ja ryppyjä tulee kivasti ja rasva vie vyötäron ja tukkii verisuonet. Hyvää Ruokahalua! Toivottavasti sinulla on niitä kinuskitassuja oiken paljon!

[/quote]

[/quote]

Oi kyllä on :) Olen vakityössä. Hankin sitten vaikka vähän botoxia, jos kurpahdan syöpöttelystä.

Ei tuommoisiin tilanteisiin ihan oikeasti noin vaan päädetä. Juttujesi perusteella sinun kannattaisi mennä rähjäämään Auroran vastaanotolle. Pääset varmasti sisään, kun vain kerrot tämän näkemyksesi siitä, että sossut yrittävät tappaa sinut nälkään olemalla niin huonoja työssään. Kummasti kaikki muut pärjäävät virastojen kanssa. Mutta kai sinä reppana nyt vaan olet se pääuhri ja ristin kantaja.

Vierailija
50/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki omat rahat. Oikeesti. Valivali.

Vierailija
51/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:51"]

Minun puolesta nuo "sossuavustukset" pitäisi lopettaa kokonaan. Tällöin vältettäisiin tuollaisten siipeilijöiden lisääntyminen. Ap: kin saisi mennä tuolloin kadulle kerjäämään. Kadulla voisi sitten miettiä, että olisiko kenties pitänyt opiskella nuorena johonkin ammattiin? 

Joo, en minäkään edes kusisi suuhusi vaikka kuolisit janoon. Jos minä olisin vallassa niin olisit ekana giljotiini jonossa. Tällainen vanhanaikaninen äärioikeistolaisuushan sua viehättää. Ole hyvä!

Vaikken yleensä vastaile idiooteille niin täytyy sanoa ihan kunnian vuoksi että koulutusta löytyy kyllä ja töissä olen käynyt on joten opiskeluinnon puutteesta ei voi minua syyttää.

T:ap

[/quote]

Vierailija
52/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nää provot.. Melkein menin jo halpaan.. :'D Hyvää perjantaita mammat! *kippis*

Vierailija
54/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, että kun ollaan jo kohta joulukuulla, niin miten sulle VIELÄ tehdään päätöksiä marraskuulle näin loppupuolella? Nythän sossussa käsitellään jo joulukuun tukia. Ja, jos käyt töissä jne., niin miten sulla ei ole rahaa ruokaan? Mihin olet hassanut rahasi? Miten voi työssäkäyvä saada 70e maksusitoumuksen/osoitus? kauppaan? En edes minä saa sossun asiakkaana, vaikka ei olisi senttiäkään enää rahaa jäljellä. Näin tosin ei koskaan käy, kun suunnittelen menot rahatilanteen mukaan...

Vierailija
55/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:57"]

"Hanki omat rahat. Oikeesti. Valivali."

Sanoo hän ken elää miehensä rahoilla ja maksaa lopu perseellään

[/quote]

Vierailija
56/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme? Ei kannata jättäytyä sen varaan, että asiat hoituu yhdessä päivässä, kun ne on joskus ennenkin hoituneet. Ala ap säästää tästä lähtien. Edes 5-10 euroa kuussa.

Vierailija
57/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:04"]

En nyt ymmärrä, että kun ollaan jo kohta joulukuulla, niin miten sulle VIELÄ tehdään päätöksiä marraskuulle näin loppupuolella? Nythän sossussa käsitellään jo joulukuun tukia. Ja, jos käyt töissä jne., niin miten sulla ei ole rahaa ruokaan? Mihin olet hassanut rahasi? Miten voi työssäkäyvä saada 70e maksusitoumuksen/osoitus? kauppaan? En edes minä saa sossun asiakkaana, vaikka ei olisi senttiäkään enää rahaa jäljellä. Näin tosin ei koskaan käy, kun suunnittelen menot rahatilanteen mukaan...

[/quote] no mitä sä siellä sossussa sit käyt, kun kerran rahaa on ja osaat suunnitella menot?

Vierailija
58/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:30"]

Hyvä ystäväni, rappioalkoholistiksikin määriteltävissä, totesi hienosti(Espoosta): pitää olla tyhmä, että täällä nälkään kuolee. Leipäjonoja on lähes joka päivä jossain.

[/quote]

Ei kai tyhmiäkään kuitenkaan sopisi nälkään tappaa? Vai eikö sivistysvaltioissa saa olla tyhmiä ollenkaan?

Vierailija
59/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyhmä. Olen vaan luottanut ihmisiin.

T:Alkuperäinen kirjoittaja

Vierailija
60/163 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:30"]

Hyvä ystäväni, rappioalkoholistiksikin määriteltävissä, totesi hienosti(Espoosta): pitää olla tyhmä, että täällä nälkään kuolee. Leipäjonoja on lähes joka päivä jossain.

[/quote]

Ei kai tyhmiäkään kuitenkaan sopisi nälkään tappaa? Vai eikö sivistysvaltioissa saa olla tyhmiä ollenkaan?

[/quote]

Luonnon kierokulkua ei pitäisi pyrkiä muuttamaan. Tässä tulos.