Mikä nolointa unohtaa töihin mennessä? Dödö, ripsiväri?
Hampaiden harjaus, hiusten föönaus, rintsikat, vai mikä?
Mitä olet unohtanut sellaista, mikä nolotti töissä paljon?
Kommentit (32)
Rintsikoiden tai deodorantin unohdus olisi aika noloa. Niiden unohtaminen kun aika helposti tulee selväksi muille. Ei kai alushousujen puuttumista kukaan toinen huomaisi, jos on tavalliset housut jalassa. Miten joidenkin mielestä hampaanpesun unohtuminen olisi kamalinta? Mä en aina aamuisin muista pestä hampaita eikä siinä ole mitään kummallista. Käytän xylitolpurkkaa kuitenkin ja pesen iltaisin huolellisesti hampaat.
Housun lahkeesta tunki kerran edellispäiväiset mummoalkkarit, ei kukaan nähnyt. Farkkujen sepaluksessa oli kerran hammastahanaroiskeita, jotka saattoivat näyttää joltain pahemmaltakin. Paita on ollut väärinpäin ja yhdet farkut haaroista niin kuluneet, että huomasin päivän paistavan läpi vasta töissä.
terveisin homssu
Työpaikan avaimet ja kerran huomasin vasta töissä että mulla on edelleen yöpaita päällä, housut vaan olin pukenut...
Noloo on kun kiiressä kiskasee miehen paidan päälleen. Paita valu uhkaavasti hartioiden yli. Eipä jäänyt meikäläisen rintsikoitten väri salaisuudeks.
Dödöä vain toiseen,kainaloon. Ihmettelin miksi pomo nyrpisti nenäänsä, ni minun kainalohan Se lemusi.
monesti unohtuu toinen kainalo :D
Unohdin hoitaa työni ja kulutin aikani tyhjänpäiväiseen homolässytykseen ja toimittajien kanssa hölinöintiin.
T:Kansanedustaja vasemmalta
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:13"]
Haalareiden alta housut? Klassikko. Villapaidan alta työkelpoisen aluspaidan?
[/quote]
Haalareiden alta on unohtunut housut, tosin tämä tapahtui ala-asteella. Traumaattista se oli silti. :D
Onneksi näin aikuisiällä on tullut eteen muitakin, jotka on mokannu samalla tavalla. Vertaistuki! <3
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:27"]
Housun lahkeesta tunki kerran edellispäiväiset mummoalkkarit, ei kukaan nähnyt. Farkkujen sepaluksessa oli kerran hammastahanaroiskeita, jotka saattoivat näyttää joltain pahemmaltakin. Paita on ollut väärinpäin ja yhdet farkut haaroista niin kuluneet, että huomasin päivän paistavan läpi vasta töissä.
terveisin homssu
[/quote]
Haaroista rikki olevilla housuilla olen ollut töissä monesti. Sitten sitä yrittää olla levittelemättä jalkojaan päivän ainana ja illalla farkut vaihtoon tai ompelemaan paikkoja haaroihin. Joskus oon löytänyt farkunlahkeesta sukkahousut. Mulla on kai se lasten tapa riisua kaikki housut kerralla jalasta ;)
Aika noloa ollu kun on unohtanut irroittaa hintalaput uusista vaatteista. Ihmettelin kun porukka kyseli että oonko uuden paidan ostanut. Toisella kerralla kyllä eräs vinkkasi heti että takissa roikkuu hintalappu kainalossa.. :D
Nolointa on mennä krapulassa töihin.