Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nolointa unohtaa töihin mennessä? Dödö, ripsiväri?

Vierailija
28.11.2014 |

Hampaiden harjaus, hiusten föönaus, rintsikat, vai mikä?

Mitä olet unohtanut sellaista, mikä nolotti töissä paljon?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on mennä krapulassa töihin.

Vierailija
22/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoiden tai deodorantin unohdus olisi aika noloa. Niiden unohtaminen kun aika helposti tulee selväksi muille. Ei kai alushousujen puuttumista kukaan toinen huomaisi, jos on tavalliset housut jalassa. Miten joidenkin mielestä hampaanpesun unohtuminen olisi kamalinta? Mä en aina aamuisin muista pestä hampaita eikä siinä ole mitään kummallista. Käytän xylitolpurkkaa kuitenkin ja pesen iltaisin huolellisesti hampaat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housun lahkeesta tunki kerran edellispäiväiset mummoalkkarit, ei kukaan nähnyt. Farkkujen sepaluksessa oli kerran hammastahanaroiskeita, jotka saattoivat näyttää joltain pahemmaltakin. Paita on ollut väärinpäin ja yhdet farkut haaroista niin kuluneet, että huomasin päivän paistavan läpi vasta töissä. 

terveisin homssu

Vierailija
24/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan avaimet ja kerran huomasin vasta töissä että mulla on edelleen yöpaita päällä, housut vaan olin pukenut...

Vierailija
25/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo on kun kiiressä kiskasee miehen paidan päälleen. Paita valu uhkaavasti hartioiden yli. Eipä jäänyt meikäläisen rintsikoitten väri salaisuudeks.

Vierailija
26/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöä vain toiseen,kainaloon. Ihmettelin miksi pomo nyrpisti nenäänsä, ni minun kainalohan Se lemusi.
monesti unohtuu toinen kainalo :D

Vierailija
27/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin hoitaa työni ja kulutin aikani tyhjänpäiväiseen homolässytykseen ja toimittajien kanssa hölinöintiin.

T:Kansanedustaja vasemmalta

Vierailija
28/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:13"]

Haalareiden alta housut? Klassikko. Villapaidan alta työkelpoisen aluspaidan?

[/quote]

Haalareiden alta on unohtunut housut, tosin tämä tapahtui ala-asteella. Traumaattista se oli silti. :D

Onneksi näin aikuisiällä on tullut eteen muitakin, jotka on mokannu samalla tavalla. Vertaistuki! <3

Vierailija
29/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat.

Vierailija
30/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:27"]

Housun lahkeesta tunki kerran edellispäiväiset mummoalkkarit, ei kukaan nähnyt. Farkkujen sepaluksessa oli kerran hammastahanaroiskeita, jotka saattoivat näyttää joltain pahemmaltakin. Paita on ollut väärinpäin ja yhdet farkut haaroista niin kuluneet, että huomasin päivän paistavan läpi vasta töissä. 

terveisin homssu

[/quote]

Haaroista rikki olevilla housuilla olen ollut töissä monesti. Sitten sitä yrittää olla levittelemättä jalkojaan päivän ainana ja illalla farkut vaihtoon tai ompelemaan paikkoja haaroihin. Joskus oon löytänyt farkunlahkeesta sukkahousut. Mulla on kai se lasten tapa riisua kaikki housut kerralla jalasta ;) 

Vierailija
31/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa ollu kun on unohtanut irroittaa hintalaput uusista vaatteista. Ihmettelin kun porukka kyseli että oonko uuden paidan ostanut. Toisella kerralla kyllä eräs vinkkasi heti että takissa roikkuu hintalappu kainalossa.. :D

Vierailija
32/32 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit väärinpäi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän