Aargh että mua ärsyttää tää homorummutus!
Ennen kuin tuohdut yhtään pidemmälle: KYLLÄ, OLEN SUKUPUOLINEUTRAALIN AVIOLIITTOLAIN TUKIJA.
Mutta minua ÄRSYTTÄÄ, että tälläkään palstalla ei pysty keskustelemaan mistään muusta. Kaikki aloitukset, jotka eivät koske ko. lakialoitetta, hukkuvat muutaman minuutin sisällä kakkos- tai kolmossivulle. Pitäisi olla yksi (1) ketju tälle lakialoitteelle, jossa siitä keskustellaan. Laskin juuri, että etusivulla on 13 keskustelua aiheeseen liittyen.
Ja joo, onhan tämäkin toisaalta yksi keskustelu aiheeseen liittyen mutta perkele. Ihan sama.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:12"]
Mun puolesta ihmiset vois mennä vaikka käsilaukkunsa kanssa naimisiin! Ei kiinnosta hevon paskaa. Ei vaikuta elämääni. Siksi muakin ärsyttää tää tästä aiheesta rummutus, kun ei vaan kiinnosta kenen taikka minkä kanssa ihmiset menee naimisiin!
[/quote]
Eli jos laki ei anna joidenkin mennä naimisiin, asiasta tulisi olla hiljaa, koska sulle on sama, ketkä menevät naimisiin? Logiikka?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:06"] On niitä hyviäkin perusteluja varmasti ollut, mutta eipä niitä raivoltaan kykene kuuntelemaan :) Sanoisin näin että hyviä puolesta ja vastaan, mutta kun ei pystytä näkemään kuin sen oma puoli kun on niin kiire suvaita.[/quote]
Yhtään sellaista tasa-arviosta avioliittolakia vastustavaa perustelua ei ole tullut vastaan, jota ei voisi kumota helposti vaikka vasemmalla kädellä silmät sidottuina. "Kyllä niitä varmasti on" ei todellakaan vakuuta.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:26"] [quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:06"] On niitä hyviäkin perusteluja varmasti ollut, mutta eipä niitä raivoltaan kykene kuuntelemaan :) Sanoisin näin että hyviä puolesta ja vastaan, mutta kun ei pystytä näkemään kuin sen oma puoli kun on niin kiire suvaita.[/quote] Yhtään sellaista tasa-arviosta avioliittolakia vastustavaa perustelua ei ole tullut vastaan, jota ei voisi kumota helposti vaikka vasemmalla kädellä silmät sidottuina. "Kyllä niitä varmasti on" ei todellakaan vakuuta.
[/quote]
Niinhän sä sanot, ja se kun on sun mielipiteesi on sen on pakko olla oikea? Mä oon ihan samaa mieltä kun eräs ylläoleva, tällä ei ole minulle mitään merkitystä. En tätä koe niin tärkeänä asiana itselleni että mun pitäs mennä tästä osoittamaan mieltäni kumpaankaan suuntaan. Kuka voi sanoa että lakialoitteenkannattajan mielipide on se ainoa oikea? Eikö se jolla on se vakaumus että tämä on väärin ole myös oikeassa, koska se on hänen kantansa ja vakaumuksensa? No ilmeisesti ei. Mä nyt ajan ihan oikeasti tässä vaan sitä takaa että miksi se toinen puoli ei saa olla sitä mieltä mitä mieltä ovat. Enemmistö tämän nyt kuitenkin ratkaisee siellä eduskunnassa, ja mä luulen että lakialoite menee siellä läpi, ja mulle se on yksi hailee. En avaa kuohujuomaa sen takia (kävi miten kävi).
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:12"]
Mun puolesta ihmiset vois mennä vaikka käsilaukkunsa kanssa naimisiin! Ei kiinnosta hevon paskaa. Ei vaikuta elämääni. Siksi muakin ärsyttää tää tästä aiheesta rummutus, kun ei vaan kiinnosta kenen taikka minkä kanssa ihmiset menee naimisiin!
[/quote]
Eli jos laki ei anna joidenkin mennä naimisiin, asiasta tulisi olla hiljaa, koska sulle on sama, ketkä menevät naimisiin? Logiikka?
[/quote]
Juuri näin! Logiikka on siinä että semmoset asiat jotka ei mua kiinnosta niin ei todellakaan tarvi kiinnostaa muitakaan!!!!!!!!!
Ärsyttää jatkuva keskustelu tästä asiasta, joten aloitan oman ketjun tästä asiasta.
olen täysin samaa mieltä kanssasi, aivan hirveetä jos lapsistakin tulisi ei yhteis kuntaan sopivia yksilöitä.