Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle yhtäkkiä kutsu itsenäisyyspäiväksi, uskoako?

Vierailija
28.11.2014 |

Mies on käyttäytynyt koko syksyn hyvin oudosti. Tulee joka arki-ilta hyvin myöhään kotiin, eilenkin klo 1:30. Joo, töitä on kuulemma niin paljon. Nyt sitten hän selitti mulle, että joo ehkä hän onkin sitten poissa itsenäisyyspäivänä. Kysyin, että mitä ihmettä, meillä oli siihen jo suunnitelmia.

Joo, heidät oli valikoitu joukko töissä pyydetty pomon toimistoon ja ilmoitettu, että ehkä heidät on kutsuttu johonkin tilaisuuteen itsenäisyyspäivänä. He saavat ehkä sitten myöhemmin kutsun.

Kysyin, että niin minne se sitten olisi. Mies ei sanonut mitään. Kesti pitkään, ennenkuin hän sanoi, että Suomenlinnaan. Sitten hän alkoi selittää, että juttu on kiinni siitä, saako heille Helsingistä  hotellit, kaikki on kuulemma varattu. Kysyin, että eikö kukaan muka kysynyt, että mikä juttu se on. Mies oli taas pitkään hiljaa ja sitten sanoi, että joo, se on heidän firman yhden asiakkaan 50-vuotissyntymäpäivät. Ne onkin nyt sitten ihan yllättäen itsenäisyyspäivänä ja Suomenlinnassa.

Viikon varoajalla tuollainen kutsu. Miehelle on tässä tullut pitkin syksyä kummallisia, yhtäkkisiä kutsuja sinne ja tänne, missä pitää olla viikonloppu poissa kotoa. Jopa lauantaina iltapäivällä on yhtäkkiä tullut kutsu. Jotenkin en nyt jaksa uskoa tuota, kun kaikki on kuulemma niin epävarmaakin. Ja kun ei heti suoraan sanonut, mistä on kyse, tuntui, että keksi jutun puhuessaan. 

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:19"]

Istutko sinä ap sitten kaiket illat siellä kotona ja odotat että ukko suvaitsee tulla kotiin? Toivottavasti et vaan sinulla on omakin elämä ja siitä herää kysymys että mitä iloa sinulle on miehestä jota et koskaan edes näe ja seksiä ei ole ja valehtelee kaiken lisäksi?

Ei jatkoon...

[/quote]

No kuule, en istu kaikkia iltoja kotona. Mutta kyllä mä nyt arkena olen kotona klo 22 viimeistään. Raskaana en jaksa luuhata yökaudet jossain arki-iltaisin, kun aamulla kuitenkin pitää herätä.

Vierailija
62/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:16"]

Mies on vaan liian laiska erotakseen, kun se ei näköjään ole edes tarpeellista. Hän voi pitää toista naista rinnallasi, suht avoimesti jopa, tulee ja menee, on viikonloppuja poissa, sinä vähän kyselet ja hän naureskelee vastaukseksi. Jatkakaa ihmeessä samaan malliin vaan.

[/quote]

Mitä mä sitten voin tehdä?

Vierailija
64/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinulla ole parin kuukauden päästä ihan riittävästi niitä askareita ettei aina ees tuu mies mieleen

Vierailija
65/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:45"]Kysyin ihan suoraan. että onko sulla joku toinen nainen, joka vaatii sua yöksi viikonloppuisin. Mies alkoi vaan nauraa. [/quote] Kukaan mies ei myönnä pettävänsä. Niin mulle ainakin kävi ja petti kuitenkin!

[/quote]

Ei niin. Ne voi väittää pokkana että olet vainoharhainen, vaikka seisoisit vieressä todistamassa kun muna on vieraassa toosassa. 

Vierailija
66/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:28"]

Mies on vaan liian laiska erotakseen, kun se ei näköjään ole edes tarpeellista. Hän voi pitää toista naista rinnallasi, suht avoimesti jopa, tulee ja menee, on viikonloppuja poissa, sinä vähän kyselet ja hän naureskelee vastaukseksi. Jatkakaa ihmeessä samaan malliin vaan.

[/quote]

[/quote]

Voi sinua. Et voi olla noin tuuliajolla. Mieskin naura a o päin naamaasi.

Et kai halua tuollaista miestä huusholliisi, kun lapsi on syntynyt. Tilanne kärjistyy vain entisestään. Eiköhän olisi paras etsiä oma kämppä ja keksittyä omaan elämään ja tulevaan lapseen. Anna miehen mennä menojaan, kun menee joka tapauksessa.

Vierailija
67/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlinnan ravintolat on suljettu itsenäisyyspäivänä. Kahvilatkin menee jo iltapäivällä kiinni. Kysypä mieheltä, mihin ravintolaan ovat menossa.

Vierailija
68/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua esittää masentavan tylsää toinen nainen -teoriaa. Ehkä miehesi on päässyt vapaamuurareihin? Niillähän on just tuollaista yöllistä ja salaperäistä.

Vierailija
69/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
70/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:35"]

En halua esittää masentavan tylsää toinen nainen -teoriaa. Ehkä miehesi on päässyt vapaamuurareihin? Niillähän on just tuollaista yöllistä ja salaperäistä.

[/quote]

Joo, no, tota, on aika tuota lähisukua vapaamuurareissa, joten eiköhän olisi mulla tiedossa, jos mieskin siellä olisi. Ontuva selitys.

Vierailija
71/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:31"]

[/quote]

[/quote]

Et kai halua tuollaista miestä huusholliisi, kun lapsi on syntynyt. Tilanne kärjistyy vain entisestään. Eiköhän olisi paras etsiä oma kämppä ja keksittyä omaan elämään ja tulevaan lapseen. Anna miehen mennä menojaan, kun menee joka tapauksessa.

[/quote]

Niin, että mies pääsee kuin koira veräjästä ja minä olen yksin sitten sen lapsen kanssa? Mies käy kerran viikossa juomassa kahvit ja vähän katsomassa lasta?

Vierailija
72/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
73/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:33"]

Suomenlinnan ravintolat on suljettu itsenäisyyspäivänä. Kahvilatkin menee jo iltapäivällä kiinni. Kysypä mieheltä, mihin ravintolaan ovat menossa.

[/quote]

Onko näin? Ettei tilauksestakaan saa pidettyä mitään tilaisuutta? Miten se lautta kulkee itsenäisyyspäivänä? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt mitään erikoisaikataulua.

Vierailija
74/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat? Luuketko että mies muuttuu naps vaan hyväksi mieheksi ja isäksi kun vauva on syntynyt...NOT!

Ja miten voit koskaan antaa anteeksi että olet raskausajan ollut yksin ja toinen on huidellut missä lie!!!

Jos aiot jatkaa tätä suhdetta niin vauvan syntymän jälkeen sovitte "avoimesta liitosta" joka koskee molempia eikä vain miestä.

Kaikkeen toiset suostuukin HUH HUH! Mutkun mä oon niin kiltti...ja paska jää käteen!

Vierailija
75/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
76/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, että mies pääsee kuin koira veräjästä ja minä olen yksin sitten sen lapsen kanssa? Mies käy kerran viikossa juomassa kahvit ja vähän katsomassa lasta?

[/quote]

No mitä sitten voit tehdä? Tietenkin toivot, että mies rakastuisi sinuun uudestaan ja tämä kaikki olisi vain pahaa unta, mutta suosittelen nyt katsomaan totuutta silmiin ja toteamaan, että niin ei käy. Jos hän pettää ja nauraa päälle, ei hän siitä muutu. Voit tietysti jäädä siihen ja olla onneton ja selittää itsellesi ja muille, että pidät liiton koossa lapsen takia. Oma valintasi.

Vierailija
77/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla taloudellisesti riippuvainen miehestä?

Vierailija
78/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että miehesi tekee työkseen sitä mitä on sanonut tekevänsä? Jospa hän onkin salaisen palvelun agentti?

Vierailija
79/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:46"]

Mitä odotat? Luuketko että mies muuttuu naps vaan hyväksi mieheksi ja isäksi kun vauva on syntynyt...NOT!

Ja miten voit koskaan antaa anteeksi että olet raskausajan ollut yksin ja toinen on huidellut missä lie!!!

Jos aiot jatkaa tätä suhdetta niin vauvan syntymän jälkeen sovitte "avoimesta liitosta" joka koskee molempia eikä vain miestä.

Kaikkeen toiset suostuukin HUH HUH! Mutkun mä oon niin kiltti...ja paska jää käteen!

[/quote]

Näitä asioita olen kyllä itsekin miettinyt. Avointa liittoa en halua, en itse pystyisi tuollaiseen käytökseen, olisi itsellä vaan paska fiilis koko ajan.

Vierailija
80/118 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:49"]

Taidat olla taloudellisesti riippuvainen miehestä?

[/quote]

En ole. En todellakaan. Mietin yöheräilyjä, sitä, mitä sitten teen, jos sairastun ja hoidettavana on pieni vauva. Uskon kyllä muuten pärjääväni, mutta nimenomaan tuo mietityttää, että jos sairastun, niin miten sitten hoidan vauvan, jos olemme hänen kanssaan kaksin. Mietin myös sitä, onko lapsen kovin onnetonta kasvaa eroperheen lapsena. Itse kasvanut turvallisessa ydinperheessä.