Miehelle yhtäkkiä kutsu itsenäisyyspäiväksi, uskoako?
Mies on käyttäytynyt koko syksyn hyvin oudosti. Tulee joka arki-ilta hyvin myöhään kotiin, eilenkin klo 1:30. Joo, töitä on kuulemma niin paljon. Nyt sitten hän selitti mulle, että joo ehkä hän onkin sitten poissa itsenäisyyspäivänä. Kysyin, että mitä ihmettä, meillä oli siihen jo suunnitelmia.
Joo, heidät oli valikoitu joukko töissä pyydetty pomon toimistoon ja ilmoitettu, että ehkä heidät on kutsuttu johonkin tilaisuuteen itsenäisyyspäivänä. He saavat ehkä sitten myöhemmin kutsun.
Kysyin, että niin minne se sitten olisi. Mies ei sanonut mitään. Kesti pitkään, ennenkuin hän sanoi, että Suomenlinnaan. Sitten hän alkoi selittää, että juttu on kiinni siitä, saako heille Helsingistä hotellit, kaikki on kuulemma varattu. Kysyin, että eikö kukaan muka kysynyt, että mikä juttu se on. Mies oli taas pitkään hiljaa ja sitten sanoi, että joo, se on heidän firman yhden asiakkaan 50-vuotissyntymäpäivät. Ne onkin nyt sitten ihan yllättäen itsenäisyyspäivänä ja Suomenlinnassa.
Viikon varoajalla tuollainen kutsu. Miehelle on tässä tullut pitkin syksyä kummallisia, yhtäkkisiä kutsuja sinne ja tänne, missä pitää olla viikonloppu poissa kotoa. Jopa lauantaina iltapäivällä on yhtäkkiä tullut kutsu. Jotenkin en nyt jaksa uskoa tuota, kun kaikki on kuulemma niin epävarmaakin. Ja kun ei heti suoraan sanonut, mistä on kyse, tuntui, että keksi jutun puhuessaan.
Kommentit (118)
Eikö se pitänyt olla maailman tärkein asia, että lapsella on äiti ja ISÄ? Ei kai tuota miesparkaa saa olla pois heittämässä, kun on muodostumassa ainoa ja oikea ydinperhe? Miten lapsen käy, jos häne ei saa OMAN ISÄNSÄ kanssa viettää laatuaikaa? Missä isien puolustajat? Lasten oikeuksien puolustajat?
Pitäähän sen lapsen ulkoillakin, isi on jo valmiiksi pihalla, a i v a n pihalla. Mitä kyselet tyhmiä.
Tuliko Ap vain kysymään apua, mutta ei kerro kuinka tässä kävi?
Luuletteko oikeasti, että pomoa kiinnostaa? Antaa potkut miehelle? Määrää lopettamaan pettämisen? Tiedän yhden tapauksen, jossa petetty vaimo soitti puhelun miehen esimiehen esimiehelle, kyse oli aika isosta pomosta. Tämä pomo kuunteli ja voivotteli, mutta se siitä. Lähinnä se aiheutti yleistä huvitusta työmaalla ja pomo kohautteli olkapäitään miehelle, että koita nyt saada joku sovinto, mutta tää ei kuulu mitenkään työpaikalle. Oikeasti kuulin pomon sanovan sihteerilleen, että hullu ämmä, kun hänelle soittelee, vaikka noin virallisesti olikin diplomaattinen.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:45"]Kysyin ihan suoraan. että onko sulla joku toinen nainen, joka vaatii sua yöksi viikonloppuisin. Mies alkoi vaan nauraa.
[/quote] Nauraa kun kysytään = GUILTY!!!
Ei kai se mies mitään myönnä kun haluaa pitää kotona odottamassa vakipillunsa ja kodinhoitajansa! Ai niin mutta teillähän ei ole seksiäkään...no kodinhoitajan kuitenkin haluaa pitää. Kiva tulla yöllä kotiin kun on ruokaa jääkaapissa, koti siivottu ja pyykit pesty.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:46"]
Mitä jos sanoisit miehelle, että anteeksi mutta tämä juttu kuulostaa aika kummalliselta ja tahdot nähdä sen kutsun, ettei mielikuvitus ala turhaan laukata. Mies saa mahdollisuuden näyttää, ettei mitään vilunkia ole menossa, jos ei ole, etkä syytä häntä mistään, mutta tuot ilmi, ettet ihan purematta niele epämääräisiä sepustuksia.
Minä olen aikoinaan edellisessä suhteessa keksinyt just näitä muka työperäisiä menoja ja ikävä kyllä silloinen puoliso uskoi aikansa, kunnes kärähdin. Ikävä luku elämässäni.
[/quote]
Miksi pitää keksiä valheita? Miksei voi suoraan sanoa, että et kiinnosta mua enää, mulla on toinen. Se olisi reilua.
[/quote]Älä muuta sano, tyhmää se olikin.
[/quote]
Kävin läpi sen, millainen tämä syksy on ollut. Sanoin, että en usko, että sulla voi joka päivä olla töitä klo 23-01 asti yöllä. Tai että noin usein tulee jotain ihan yllättäviä kutsuja täysin puuntakaa. Siihen mies vaan, että jaa, no, sä et sitten usko. Älä usko sitten. Ja nauroi päälle. Häntä ei kuulemma kiinnosta eikä ole mulle mitenkään selitysvelvollinen.
[/quote]Ja silti keksi palturia siinä puhuessaan? :(
No, eiköhän sun kannata kasata itsetuntosi ja suunnata kohti tulevaisuutta, johon tuollainen mies ei kuulu. Sano sille, että saa sitten jäädäkin sinne Suomenlinnaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:45"]Kysyin ihan suoraan. että onko sulla joku toinen nainen, joka vaatii sua yöksi viikonloppuisin. Mies alkoi vaan nauraa.
[/quote]
Kukaan mies ei myönnä pettävänsä. Niin mulle ainakin kävi ja petti kuitenkin!
Kysy siltä, että onko varma kanssa, että viipyy niin myöhään ja ilmoittaa hyvissä ajoin koska palaa. Jos kysyy, mitä sillä tiedolla teet, niin sano ett' sinulle tulee vieras ja haluat tuulettaa huoneuston ja vaihtaa puhtaat lakana vuoteeseen ennen miehen saapumista kotiin.
Mies on vaan liian laiska erotakseen, kun se ei näköjään ole edes tarpeellista. Hän voi pitää toista naista rinnallasi, suht avoimesti jopa, tulee ja menee, on viikonloppuja poissa, sinä vähän kyselet ja hän naureskelee vastaukseksi. Jatkakaa ihmeessä samaan malliin vaan.
Sanot sille että "ompas ihanaa, olenkin halunnut jo useana vuonna lähteä Helsinkiin itsenäisyyspäiväksi. Kiva, mihin hotelliin mennään?" Ja sen jälkeen katsot mitä selittää. Voitha esittää lähteväsi mukaan vaikket "juhliin" osallistuisikaan.
Istutko sinä ap sitten kaiket illat siellä kotona ja odotat että ukko suvaitsee tulla kotiin? Toivottavasti et vaan sinulla on omakin elämä ja siitä herää kysymys että mitä iloa sinulle on miehestä jota et koskaan edes näe ja seksiä ei ole ja valehtelee kaiken lisäksi?
Ei jatkoon...
Minä lähtisin mukaan sinne Helsinkiin ja PISTE! Ap kasvata selkäranka ettei ukkosi vedätä sinua 24/7 :(
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:12"]
No, eiköhän sun kannata kasata itsetuntosi ja suunnata kohti tulevaisuutta, johon tuollainen mies ei kuulu. Sano sille, että saa sitten jäädäkin sinne Suomenlinnaan.
[/quote]
Tätä olen nyt vahvasti miettinyt. Tilanne on vaan se, että olen raskaana. Mutta jos lapsen synnyttyä mies jatkaa samanlaista yökukkumista, niin mitä apua hänestä olisi vauvan hoidossa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:12"]
[/quote]
Tätä olen nyt vahvasti miettinyt. Tilanne on vaan se, että olen raskaana. Mutta jos lapsen synnyttyä mies jatkaa samanlaista yökukkumista, niin mitä apua hänestä olisi vauvan hoidossa.
[/quote]
Jos sinulla on lainkaan tukiverkostoa, pärjäät itsekin. Pois tossun alta ja kiinni omaan elämään!
Kuvauksesta päätellen tuo mies ei jää rakkautta kaipaamaan mutta moni mies ajattelee rahanmenoa hyvinkin tarkkaan. Kaverini kertoi exänsä olevan hyvin katkera kun uskottomuudesta (miehen) johtunut ero vei miehen taloudellisesti ahdinkoon. Minun exäni oli katkera talon ja veneen myynnistä mutta sellaista se vaan on kun aletaan sooloilemaan, joko ollaan yhdessä tai sitten ei olla. Kannattaa huomioida omassa ratkaisussaan.