Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta tehosterokotetta olisit valmis ottamaan?

Vierailija
04.10.2021 |

Mikäli ihmisiä suositellaan ottamaan kolmas tehosterokotus, niin aiotteko ottaa sen, vaikka ensimmäisetkään eivät ole toimineet? Entä kuinka monta tehosterokotetta olisitte valmiita ottamaan? 2? 5? 8?!

Jos itse olisin tiennyt, ettei rokotteesta ole mitään hyötyä, niin en olisi ottanut ensimmäistäkään.

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

ja kokonaismääräkin on koko ajan ollut tuo.

Vierailija
22/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon koronarokotteeseen. Käyn vähän kuin ehtoolisella vaikka kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan vaikka joka vuosi. Uskon tieteeseen, en Qanoniin.

Paitsi että näillä näkymin tehosterokotteita pitäisi ottaa kaksi tai kolme kertaa vuodessa. Ei tee keholle hyvää pitemmän päälle.

Vierailija
24/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosen toivoisin saavani ennen joulua, koska sain tokan jo kesäkuussa. Ja jatkossa kerran vuodessa. Vaikka maailman tappiin asti, aivan kuten influenssarokote

Vierailija
25/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😮‍💨👌

Vierailija
26/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kuin on tarpeen, niin kauan kun ei ilmene mitään erityistä syytä miksi ei kannattaisi ottaa. Pidän kuitenkin mahdollisena että muutama rokote saattaa riittää pitkäänkin suojaan, kuten esim. poliorokotteen kanssa neljä riittää, varsinkin jos vielä vähän muokkaavat mRNA:ta tuoreemman tiedon perusteella.

Vierailija
27/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuodessa tulee olemaan se lopullinen määrä

Vierailija
28/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kun en saa vakavaa haittavaikutusta

jos saan aivoinfarktin tai sydärin, niin sitten lopetan myös rokotteiden ottamisen

Vierailija
29/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava lukea miten uskonnollista väkeä suomessa on , jonossa vaikka mereen , tänään jälleen 1400 tapausta vaikka liki kaikki suomessa rokotettu moneen kertaan...mites pitäisi aikuisten oikeasti tartunnat laskea kun 80 prossaa on jo rokotettu.......suhteutettuna rokotettuihin ja itse tartuntojen mittauksiin , tartunta lukemat ovat reippaassa kasvussa....

Vierailija
30/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 1000, sitten loppuu.

Vierailija
31/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tullaan sairastaan korona niinkuin jokavuotinen flunssa. Ei sekään mihinkään ole kadonnut.

Ihmiset saa päättää ottaako koronan rokotettuna vai ei.

Jotku pelkää hysteerisenä rokotetta joita on pistetty varmaan miljardi piikkiä. Mutta silti tunkevat suuhunsa mitä sattuu roskaa. Varmasti moni heistä polttaa tupakkaa ja ties mitä. Mutta rokote on silti hui kauhea.

Rokotetta on pistetty n. 7 miljardia annosta.

Iso on koe. Sarc.

Vierailija
32/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0

ja kokonaismääräkin on koko ajan ollut tuo.

Sama täällä.

Mitäs me kulkutautimyönteiset.

Vierailija
33/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiilomato kirjoitti:

mahtava lukea miten uskonnollista väkeä suomessa on , jonossa vaikka mereen , tänään jälleen 1400 tapausta vaikka liki kaikki suomessa rokotettu moneen kertaan...mites pitäisi aikuisten oikeasti tartunnat laskea kun 80 prossaa on jo rokotettu.......suhteutettuna rokotettuihin ja itse tartuntojen mittauksiin , tartunta lukemat ovat reippaassa kasvussa....

Ei ole tuplarokotettuja kuin 63% koko väestöstä. Aletaan jäädä sivistysvaltioista jälkeen. Kai me sitten itään kuulutaan.

Vierailija
34/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon rokotteisiin. Kuulun siihen sukupolveen, jonka lapsuudessa vielä esiintyi poliota, vaikka ilmeisesti esim. minut oli rokotettu. Olen tavannut myös tuhkarokon vammauttaman ihmisen. Itse olen sen sairastanut ja ollut tuolloin hyvin kipeä ja kovassa kuumeessa. Tuota vaihetta en muista, mutta sen muistan, miten hyvää huolta minusta pidettiin toipilasvaiheessa - oli varmaan ollut kova pelko aikuisilla, miten selviydyn.

Otan koronarokotteen aina kun tarjotaan :) Punkkirokotekin uusitaan muutaman vuoden välein.

Vierailija
35/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tullaan sairastaan korona niinkuin jokavuotinen flunssa. Ei sekään mihinkään ole kadonnut.

Ihmiset saa päättää ottaako koronan rokotettuna vai ei.

Jotku pelkää hysteerisenä rokotetta joita on pistetty varmaan miljardi piikkiä. Mutta silti tunkevat suuhunsa mitä sattuu roskaa. Varmasti moni heistä polttaa tupakkaa ja ties mitä. Mutta rokote on silti hui kauhea.

Miten niin jokainen tullaan sairastamaan?? Ei todellakaan!! Ihmeellistä puhut

Vierailija
36/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa tähän kahteen jäädä. Säästyy työnantajankin vaivalta kun ei tarvitse saikulle jäädä. Meillä on lähes kaikki jäänyt kolmannen rokotteen jälkeen saikulle niin että kuormittaahan se

Vierailija
37/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiilomato kirjoitti:

Etkö tiedä ettei rokote suojaa tartunnalta. Rokotetut sairastuu myös mutta oireet on lieviä tai sitten niitä ei ole ollenkaan.

Vierailija
38/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiilomato kirjoitti:

Etkö tiedä ettei rokote suojaa tartunnalta. Rokotetut sairastuu myös mutta oireet on lieviä tai sitten niitä ei ole ollenkaan.

Ei sitä ekaa rokotusta näillä selityksillä myyty ihmisille. Koko ajan säännöt ja odotukset muuttuvat. Nyt puhutaan jo kolmannesta rokotuksesta, mikä vaan todistaa, että kenelläkään ei ole mitään hajua, miten rokote toimii, jos toimii. Jos olisin tiennyt, että rokotetut kuitenkin sairastuvat ja levittävät tautia, niin en olisi ottanut ensimmäistäkään.

Vierailija
39/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl raiskattu olo, et oon altistanut itseni vierasaineelle, jonka toiminnasta ei olekaan mitään takeita tai varmuutta.

Vierailija
40/163 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

passia vartenko niitä pitäisi ottaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi