Kuinka monta tehosterokotetta olisit valmis ottamaan?
Mikäli ihmisiä suositellaan ottamaan kolmas tehosterokotus, niin aiotteko ottaa sen, vaikka ensimmäisetkään eivät ole toimineet? Entä kuinka monta tehosterokotetta olisitte valmiita ottamaan? 2? 5? 8?!
Jos itse olisin tiennyt, ettei rokotteesta ole mitään hyötyä, niin en olisi ottanut ensimmäistäkään.
Kommentit (163)
” Influenssaan ja sen aiheuttamiin komplikaatioihin arvioidaan vuosittain kuolevan Suomessa 500–2000 ihmistä. Lisäksi influenssa voi laukaista sydäninfarktin, aivoinfarktin ja sydämen vajaatoiminnan pahenemisen ja niihin menehtymisen, Ruotsalainen arvioi.
Nekin ovat influenssan laukaisemia kuolemia, mutta eivät sellaisiksi rekisteröidy, jos influenssaa ei ole osattu epäillä.”
Nyt on alettu ottamaa testi jokaiselta joten influenssaan(koronaan) kuolee kuin kuoleekin porukkaa. Ennen ei ole testiä otettu, eikä ole voitu yhdistää influenssaan, nyt otetaan testi niin se yhdistetään siihen influenssaan (koronaan)
Vierailija kirjoitti:
” Influenssaan ja sen aiheuttamiin komplikaatioihin arvioidaan vuosittain kuolevan Suomessa 500–2000 ihmistä. Lisäksi influenssa voi laukaista sydäninfarktin, aivoinfarktin ja sydämen vajaatoiminnan pahenemisen ja niihin menehtymisen, Ruotsalainen arvioi.
Nekin ovat influenssan laukaisemia kuolemia, mutta eivät sellaisiksi rekisteröidy, jos influenssaa ei ole osattu epäillä.”Nyt on alettu ottamaa testi jokaiselta joten influenssaan(koronaan) kuolee kuin kuoleekin porukkaa. Ennen ei ole testiä otettu, eikä ole voitu yhdistää influenssaan, nyt otetaan testi niin se yhdistetään siihen influenssaan (koronaan)
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006690805.html
Linkki unohtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas paljon valehtelua jo heti aloitusviestissä.
Minkäslaista valhetta? Oliko disinformaatiota
Ainakin väite siitä, ettei rokotteesta olisi mitään hyötyä, on puhdas valhe.
Onhan siitä lääkeyhtiöille hyötyä.
Niin miten se hyöty mitataan kun itse tautiinkaan ei välttämättä tiedä sairastuneensa koska se on oireeton tai niin lieväoireinen ettei oireita huomaa? Helppo väittää että jostain on hyötyä kun itse ongelmakaan ei aiheuta mitään. Samalla voi jättää huomiotta sen että ne jotka oirehtii vakavasti löytyvät sairaalasta kahdestikin rokotettuna.
Voin ottaa kerran vuodessa uuden.
Kai se toimii samoin kuin influenssarokotus?
Jos ja kun vaihtoehdot ovat koronan sairastaminen säännöllisesti tai rokote säännöllisesti, valitsen ehdottomasti rokotteen. Sairastaminen tuo paljon suuremmat riskit.
"Yhdysvaltalaistutkimus: Pfizerin rokote antaa ainakin 6 kuukauden tehokkaan suojan vakavaa koronatautia vastaan"
2 kertaa vuodessa pitää ottaa sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas paljon valehtelua jo heti aloitusviestissä.
Minkäslaista valhetta? Oliko disinformaatiota
Ainakin väite siitä, ettei rokotteesta olisi mitään hyötyä, on puhdas valhe.
Onhan siitä lääkeyhtiöille hyötyä.
Niin miten se hyöty mitataan kun itse tautiinkaan ei välttämättä tiedä sairastuneensa koska se on oireeton tai niin lieväoireinen ettei oireita huomaa? Helppo väittää että jostain on hyötyä kun itse ongelmakaan ei aiheuta mitään. Samalla voi jättää huomiotta sen että ne jotka oirehtii vakavasti löytyvät sairaalasta kahdestikin rokotettuna.
Kahdesti rokotetut ei juuri ole sairaaloissa, vaan rokottamattomat. Mitkään tilastot ei kerro tuollaista, etteikö rokotteista olisi hyötyä.
Parempi rokote joka vaikuttaa edes puoli vuotta kerrallaan, kuin letkuissa teho-osastolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun vaihtoehdot ovat koronan sairastaminen säännöllisesti tai rokote säännöllisesti, valitsen ehdottomasti rokotteen. Sairastaminen tuo paljon suuremmat riskit.
Mutta kun koronan nostattama (ei luonnollisesti hankittu) kuumekin voi olla heiveröiselle vanhukselle liikaa. Varsinkin jos sen joutuu sairastamaan 6 kk välein. Milloin keho ei enää kestä, se jää nähtäväksi.
Otan influenssarokotteen vuosittain, voin yhtä hyvin ottaa myös korona-rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
kiilomato kirjoitti:
mahtava lukea miten uskonnollista väkeä suomessa on , jonossa vaikka mereen , tänään jälleen 1400 tapausta vaikka liki kaikki suomessa rokotettu moneen kertaan...mites pitäisi aikuisten oikeasti tartunnat laskea kun 80 prossaa on jo rokotettu.......suhteutettuna rokotettuihin ja itse tartuntojen mittauksiin , tartunta lukemat ovat reippaassa kasvussa....
Etkö tiedä ettei rokote suojaa tartunnalta. Rokotetut sairastuu myös mutta oireet on lieviä tai sitten niitä ei ole ollenkaan.
Voi vähän sai varrella että ihmisessä vaikka mitä viruksia mutta sairastuminen on eri
Vierailija kirjoitti:
10-49 vuotiailla rokottamattomilla ilmaantuvuusluku tällä hetkellä n. 400. Kaksi kertaa rokotetuissa vastaavasti n. 60. Sairaalahoitoa tarvitsevista niin ikään valtaosa on rokottamattomia. Eli ei se nyt ihan niinkään ole, ettei ”rokotteista ole mitään hyötyä”
Minusta on todella koomista puhua rokotettujen ilmaantuvuusluvuista faktana, kun tiedossa on, ettei tuplarokotettuja yleisesti ottaen juurikaan testata. Ja asiantuntijat toitottaa päivästä toiseen että tartunnat pääasiassa rokottamattomilla, tätä kansa toistelee sitten perään kommenttipalstoilla. Ei tässä enää tiedä itkisikö vai nauraisiko.
Vierailija kirjoitti:
Sh kirjoitti:
Kyllä se taitaa tähän kahteen jäädä. Säästyy työnantajankin vaivalta kun ei tarvitse saikulle jäädä. Meillä on lähes kaikki jäänyt kolmannen rokotteen jälkeen saikulle niin että kuormittaahan se
Missähän mahdat työskennellä, kun kolmas rokote on annettu vasta joillekin harvoille riskiryhmiin kuuluville.
Terveydenhuollon työntekijöitä on rokotettu jo monessa paikassa kolmannen kerran.
En osaa sanoa lukumäärää. Tilanteesta riippuen niin monta kun katson tarpeelliseksi. Tänään olen menossa kolmanteen rokotukseen joten ainakin ne kolme.
Vierailija kirjoitti:
Jäykkäkouristusrokote uusitaan 10 v välein eli sitä olen ottanut neljä piikkiä, hepatiittirokotetta kolme.. mitä outoa siinä on, että koronarokotteita tarvitsee ottaa useampi? Ihan normaalia!
Ei se nyt niin normaalia ole, että et sitten pääse osallistumaan mihinkään jos sinulla ei jokaista vaadittua tehostepiikkiä ole. Israelissa kahdesti rokottamattomilta evätään jo rokotepassi. Pitää olla kolme piikkiä että kelpaat yhteiskuntaan. Mikä voisikaan mennä vikaan tässä uudessa uljaassa maailmassa!
Vierailija kirjoitti:
Sh kirjoitti:
Kyllä se taitaa tähän kahteen jäädä. Säästyy työnantajankin vaivalta kun ei tarvitse saikulle jäädä. Meillä on lähes kaikki jäänyt kolmannen rokotteen jälkeen saikulle niin että kuormittaahan se
Missähän mahdat työskennellä, kun kolmas rokote on annettu vasta joillekin harvoille riskiryhmiin kuuluville.
Noiden riskiryhmien lisäksi kolmannen rokotteen saa/sitä suositellaan niille jotka sai 2 ensimmäistä n. kolmen viikon välein. Enimmäkseen he ovat terveydenhuoltoalan henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäykkäkouristusrokote uusitaan 10 v välein eli sitä olen ottanut neljä piikkiä, hepatiittirokotetta kolme.. mitä outoa siinä on, että koronarokotteita tarvitsee ottaa useampi? Ihan normaalia!
Ei se nyt niin normaalia ole, että et sitten pääse osallistumaan mihinkään jos sinulla ei jokaista vaadittua tehostepiikkiä ole. Israelissa kahdesti rokottamattomilta evätään jo rokotepassi. Pitää olla kolme piikkiä että kelpaat yhteiskuntaan. Mikä voisikaan mennä vikaan tässä uudessa uljaassa maailmassa!
Taidat olla foliohattu, tai ainakin tämä uuteen maailmanjärjestykseen viittaava teksti viittaa siihen.
Ihan niin monta kuin tarpeen on. Ei minulla ole mitään ongelmaa ottaa rokotetta niin minun ei ole myöskään tarvetta hysteerisenä niistä rokotteiden määristä täällä ulista.
Vierailija kirjoitti:
kiilomato kirjoitti:
mahtava lukea miten uskonnollista väkeä suomessa on , jonossa vaikka mereen , tänään jälleen 1400 tapausta vaikka liki kaikki suomessa rokotettu moneen kertaan...mites pitäisi aikuisten oikeasti tartunnat laskea kun 80 prossaa on jo rokotettu.......suhteutettuna rokotettuihin ja itse tartuntojen mittauksiin , tartunta lukemat ovat reippaassa kasvussa....
Etkö tiedä ettei rokote suojaa tartunnalta. Rokotetut sairastuu myös mutta oireet on lieviä tai sitten niitä ei ole ollenkaan.
Kuinka lieviä ne oireet voivat olla, kun on jo aikapäiviä sitten linjattu että tuplarokotettujen ei tarvitse mennä testiin lievien oireiden tullessa.
Niin monta kuin tarvitsee, kuten muitakin tokitteita :)