Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristillisen deittipalvelun suosio yllätti

Vierailija
04.10.2021 |

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytävät kaltaisensa.

Vierailija
2/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paneskelijoiden pitää pysyä poissa? Kai ne kristitytkin seksiä harrastavat siinä missä muutkin. Itsekin olen kuulunut kirkkoon 3kk ikäisestä saakka ja olen kyllä omasta mielestäni paneskellut ihan keskimääräistä enempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi paneskelijoiden pitää pysyä poissa? Kai ne kristitytkin seksiä harrastavat siinä missä muutkin. Itsekin olen kuulunut kirkkoon 3kk ikäisestä saakka ja olen kyllä omasta mielestäni paneskellut ihan keskimääräistä enempi.

Ei nyt ehkä ainakaan avioliiton ulkopuolella. Avioliitossa toki, varmaan keskivertoa enemmänkin.

Vierailija
4/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi avioliiton ulkopuolella on synti. Kiellettyä.

Vierailija
5/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa, että sai tuulta alleen! Nyt vaan odottelemaan vauvabuumia :)

Vierailija
6/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko että pelastut tuominpäivänä kirkon jäsenkirjaa näyttämällä vaikka olisit elänyt elämäsi jumalatonta elämää?

Vierailija
7/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo arvomaailma on jännä juttu, eipä se usko vielä tarkoita että olisi samanlainen arvomaailma.

Vierailija
8/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisesti nuoria miehiä kiinnostaa. Hienoa, että löytävät fiksut naiset itselleen.

Vierailija
9/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu, kun on tuollainen uusi deittipalvelu.

Voisin kuvitella käyttäväni, jos en olisi varattu.

Vierailija
10/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahkolaisten vääristelyä. Ole nauttimatta elämästäsi. Joskus oli sellanen juttu että seksi saa odottaa. Arvaa kuinka moni katu sitä joka lähti tähän "juttuun"? Helvetin moni.

Vierailija
11/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellå vähemmän näitä pllunmankujia?

Vierailija
12/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellå vähemmän näitä pllunmankujia?

Voisin kuvitella että on.

Vierailija
13/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa toimiva vaihtoehto Tinder-miehille kiinnostaa.

Vierailija
14/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisesti nuoria miehiä kiinnostaa. Hienoa, että löytävät fiksut naiset itselleen.

Fiksujen naisten löytäminen ei nyt ole se ongelma näissä deittipalveluissa, vaan fiksujen miesten puute ja varatut miehet. Pienikin hölmöjen vonkaajien miesjoukko karkoittaa naiset palveluista.

Vierailija
15/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovien kristittyjen tekee seksiä mieli siinä missä muidenkin. Deittipalveluun toivon mukaan hakeutuu sitä porukkaa, jotka haluavat ensin tutustua ihmiseen muuten ja ihastua/rakastua ensin ja sukeltaa vähitellen syvempään suhteeseen. Itse seurakuntanuorena odotin avioliittoon asti eikä odottamisessa ole mitään pahaa, opettaa ainakin kärsivällisyyttä ja kiinnittämään huomioita muihin asioihin ensin, kuin vain heti tekemään mitä kroppa haluaisi.

Vierailija
16/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tätä kuuluu nyt paheksua. Siis sen rajoittamista.

Reikä ku reikä, mitä sillä niin on väliä!

Vierailija
17/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkita käyttämistä mutta oma aika meni jo. Olen liian vanha :(

Kristilliset arvot omaava nainen kelpaisi vaikka itse olenkin ateisti.

Vierailija
18/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne hae alistettavaa itselleen.

Vierailija
19/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksujen naisten löytäminen ei nyt ole se ongelma näissä deittipalveluissa, vaan fiksujen miesten puute ja varatut miehet. Pienikin hölmöjen vonkaajien miesjoukko karkoittaa naiset palveluista.

Kristityissä on ongelmaisia ihan niin kuin kaikkialla muuallakin.

Vierailija
20/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä huomioitu uskovia homoja ja lesboja? Kysyn ihan tosissani. Tietääkö joku?