Mies pelaa mieluummin änäriä kun panee!
Ei helvetti nyt sentään! Olenko mammat ihan yksin asian kanssa? Mies meni nukkumaan vähän jälkeen yhdeksän, sillä meno aamuvuoroon kuudeksi. Äsken kuitenkin nousi ylös, sillä turha pyöriä sängyssä jos ei saa unta ja minä valvoin vielä. Alkoi hakkaamaan pleikkaria kun "ei ollut muuta". Menin miehen taa ja hipsutin hellästi niskasta, sanoin että keksin paremman unilääkkeen hänelle (seksin jälkeen nukahtaa aina). Ja mitä tekee mies! Murahtaa eikä sano mitään muuta! Kysyin sitten että siis mitä, pelaat mieluummin ja mies murahtaa uudelleen vastaukseksi. Silmät kiiluen pelissä kiinni, tähän minä en sitoutunut perkele.
Kiitos että sain purkautua. Älkää tuomitko pahoin, en saa puhelimella tehtyä rivivälejä :(
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:21"]
Kannattaa nyt muistaa, että ei meitä miehiäkään aina seksi huvita, ilman että se on kumppanin vastenmielisyydestä kiinni.
[/quote]
Kunnon mies pystyy aina. Muista että se on miehen syytä, jos nainen alkaa tuntea itsensä epähaluttavaksi!
Eikö kukaan teistä naikkosista tiennyt ennen suhteeseen menoa että mies tykkää pelata? ...Kuulostaa hieman siltä.
OT, mutta mistä sinä #64 löysit tämän kaksi vuotta vanhan ketjun?
Muna suuhun vaan samalla kun pelaa pleikkaria nii se ohjain lentää nurkkaan!!! Toimii varmasti
Onkohan meillä sitten emännässä vikaa kun haarat ei aukee sitten ollenkaan. Noo ei jaksa edes yrittää enään vaan pelailen pleikkaa suoraa kun töistä pääsen :)
Otat vaan munan suuhun samalla kun pelaan niin tajuaa varmasti mistä on kyse ja ohjain lentää nurkkaan!!! Toimii varmasti
Mistä ihmeestä te näitä poikia löydätte? Eikö se ollut eilen, kun toinen kirjoitti "miehestään", joka käy joka päivä äidin luona syömässä...
Otan osaa, muuta en voi sanoa. :(
Vierailija kirjoitti:
Mikä on änäri?
Vittu mikä aasi 😀
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju levitoitui naamalleni sosiaalisen median kautta, don't be hatin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten "OT" tarkoittaa ? google kertoi:
1. SHIZZLE 2. LIL 3. FOOTY
4. FIYA 5. FYI 6. IIGHT
7. RUDEBOY 8. SOHF 9. MIT
epäilen että et tarkoittanut mitään näistä, jos tarkoitit niin ei tarvitse vastata.
Hei
Olen ollut itse myös samalla viivalla. Pitkässä parisuhteessa intohimo lakkaa ja siitä pitää huolta. Vähän niinkuin autosta, pitää myös kunnosta pitää pitää huolta. Suosittelen lenkkeilyä ja säännöllistä kyykkäämistä ja kroppa kuntoon. Säännöllinen liikunta yhdessä/erikseen ja terveellinen ruokavalio auttaa myös pitämään halut ylhäällä. Älä ota kerrasta itteesi, miehellä voi olla stressiäkin
JVG feat. Heikki Kuula - Nelisilmä
:DDD
Joku näistä vaihtoehdoista;
1) mies on homo
2) mies on impotentti
3) olet lihonut
4) mies käy vieraissa
Esineellistit miehesi luullen, että miehen pitää olla aina valmis ja halukas seksiin silloin kun nainen niin haluaa. Not. Myöskään naisen ei pidä olla aina valmis ja halukas seksiin silloin kun mies niin haluaa. Tätähän me vaadimme.
No menepäs hiplaamaan vauvalla urputtavaa emäntää, niin luuletko muka saavasi. Miksei tasa-arvo kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku näistä vaihtoehdoista;
1) mies on homo
2) mies on impotentti
3) olet lihonut
4) mies käy vieraissa
Ei mikään vaihtoehdoista. Pelaajamiehen taustalla on yleensä kiinnostus peliin tai koneeseen ja lämpeneminen petipuuhiin vaan kestää hiton kauan.
Mun mies 43v pelaa myös ja pelasi monta vuotta. Pelaa edelleen. Aina koneella, eikä seksi kiinnosta.
Kävin keväällä suoraan asiaan ja kerroin (monen vuoden tauon jälkeen että panettaa pirusti) ja siitä se on lähtenyt. Edelleen olen aina aloitteentekijä. Hyvä kun saan 1kk kuussa. Mies jo meinasi pitkän tauon jälkeen että taideta enää osata. Ei se kyllä kauheesti osaakaan ja näyttää ettei kauheesti halua oppia lisää. Joten joudun olemaan melkoisen aktiivinen itse, jos haluan välillä paneskellakin.
Pano on pian ohi, mutta peli kestää pitkään:)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:35"]Nykyään pelaan vähemmän, mutta yhdessä vaiheessa olin sitoutunut tohon pelaamiseen. Se oli aika totista puuhaa, epäviralliset Euroopan mestaruuskisat, omat joukkueet, treenaamista jne.. Hauska harrastus ja jos tärkeissä peleissä olisi joku tullut häiritsemään olisin varmaan karjunut, että painuu vittuun. Sillä yksi herpaantuminen pelissä voi maksaa ottelun häviön kovissa peleissä tai jopa turnauksen häviön. Ajatelkaa itse, olette vuoden pelanneet ja harjoitelleet johonkin tärkeään turnaukseen, niin joku tulisi sekoilemaan. Meillä asiat kuitenkin sovittiin etukäteen ja nykyään en pelaa niin aktiivisesti, muut asiat vienyt mennessään, olen nykään vain satunnainen pelaaja. Kyseessä NHL peli. Turha tulla muuten kommentoimaan, jos ette itse pelaa tai ymmärrä pelikulttuurista mitään. Se ei muuten ole antisosiaalista puuhaa ollenkaan ja olen pelaamisen kautta saanut valtavasti hyviä kavereita ja he ovat vieläkin kavereita vaikka en pelaa aktiivisesti. Sentakia sen ottaa tosissaan koska ei halua pettää tiimikavereitaan, jotka hommaan myös ovat panostaneet. [/quote] Kyllähän minä tuollaisen ymmärrän jos on oikeasti harjoitellut ja haluaa panostaa johonkin että saavuttaa jotain. Sehän voi minusta tuntua pieneltä mutta miehestä suurelta saavutukselta. En silti ymmärrä sitä että mies tulee jo nukkumasta pois, työt alkavat kuudelta eikä hänellä ole minkäänlaista kiinnostusta etsiä keinoja kuinka saisi unen päästä kiinni :D AP [/quote] Teillä on eri tilanne, jotkut ei vain ymmärrä pelaamisesta mitään. Muutaman tunnin päivässä treenasin ja pelasin, lisäksi se oli pelikavereiden kanssa hengaamista joista tunsin suurimman osan ja nähnyt heidät ihan elävässä elämässä. Minusta on paljon mielekkäämpää pelata ja turista kavereiden kanssa pelaamisen ohella kuin tuijottaa telkkaria tai surffata netissä. Aikansa kaikkea, nykyään on pelaaminen jäänyt, voi olla että joskus vielä innostun. [/quote] No kerropa ihan omin sanoin täytyykö minun katsella mieheni pelaamista joka päivä, jutella hänelle mutta vastaukseksi ei kuulu kun murinaa? Tai huolehtia itsestäni käymällä salilla ym. mutta miestä ei kiinnosta kuin pelaaminen. Onko mielestäsi parisuhteen ulkopuolelle jättäminen ihan ok? AP
[/quote]
Jokaisella on omat tekemisensä. Et kai sinäkään joka päivä kotona ole? Kai sinullakin on harrastuksia? Sen lisäksi urheilet? Onko kavereita?
Mitä enemmän nyhjäät miehessäsi sitä vähemmän se kanssasi haluaa olla? En minäkään pitäisi siitä että lähes joka päivä töiden jälkeen joutuisin saman henkilön kanssa olemaan koko illan.
Anna miehesikin olla joskus rauhassa ja tehdä omia juttujaan.
[/quote]
On minulla paljonkin kavereita, nytkään ei olla tehty miesystävän kanssa yhdessä mitään 6 viikonloppuun, sillä on ollut aina jotain muuta ettei ole kerinnyt.
Viikolla opiskelen ja käyn salilla, kavereiden luona kahvilla enkä tosiaankaan itsekään jaksa katsoa toisen naamaa joka päivä/koko päivän. Olen oman elämän puolestapuhuja vaikka asummekin yhdessä. Itseasiassa eilen olin koko illan jossain muualla, tulin kotiin 8 jälkeen että mieskin saa pelailla kun se on hänelle niin tärkeää.
Rupesi vaan ärsyttämään kun tyypillisen naisen tapaan ylianalysoin, että pelit ovat tärkeämmät kuin minä :D jospa tänä iltana onnistaisi...
AP