Mies pelaa mieluummin änäriä kun panee!
Ei helvetti nyt sentään! Olenko mammat ihan yksin asian kanssa? Mies meni nukkumaan vähän jälkeen yhdeksän, sillä meno aamuvuoroon kuudeksi. Äsken kuitenkin nousi ylös, sillä turha pyöriä sängyssä jos ei saa unta ja minä valvoin vielä. Alkoi hakkaamaan pleikkaria kun "ei ollut muuta". Menin miehen taa ja hipsutin hellästi niskasta, sanoin että keksin paremman unilääkkeen hänelle (seksin jälkeen nukahtaa aina). Ja mitä tekee mies! Murahtaa eikä sano mitään muuta! Kysyin sitten että siis mitä, pelaat mieluummin ja mies murahtaa uudelleen vastaukseksi. Silmät kiiluen pelissä kiinni, tähän minä en sitoutunut perkele.
Kiitos että sain purkautua. Älkää tuomitko pahoin, en saa puhelimella tehtyä rivivälejä :(
Kommentit (82)
Juu, puhutaan usein vitsillä iltaseksistä unilääkkeenä. Mies itsekin usein kysyy että saisiko minulta unilääkettä jos uni tulisi sitten paremmin :(
AP
Huh, miestä ja pleikkaria ei saa erotettua...
Mua välillä taas harmittaa kun mies ei tykkää pelata mitään :(
Olen miestä vielä 10 vuotta nuorempikin, nyt tulee olo että en kelpaa. Ylianalysoin tämän nyt todella rankasti, mutta tälläinen olo minulla on nyt joka tapauksessa :s Ei kiva.
Hei 5, vaihdetaanko miehiä päikseen? ;D
AP
Olen itsekin joskus liian väsynyt seksiin. Sillä ei ole mitään tekemistä naisen kanssa -- joskus ei vaan jaksa.
Kannattaa nyt muistaa, että ei meitä miehiäkään aina seksi huvita, ilman että se on kumppanin vastenmielisyydestä kiinni.
Kannatta varmaan yrittää uudelleen, kun ei ole peli niin pahasti kesken.
Niin, ei kai siinä muu auta kun uskoa teitä. Ehkä miehen aivot eivät nyt jaksa virittäytyä seksitunnelmaan. Juuri osti ps4 ja pitää varmaan ymmärtää että uusi lelu niin menee siinä alkuhuumassa hetki...
Toivottavasti tämä ei jatku tällaisena, että ukko hakkaa vaan pleikkariaan kaiket vapaa ajat :D
AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:18"]Olen miestä vielä 10 vuotta nuorempikin, nyt tulee olo että en kelpaa. Ylianalysoin tämän nyt todella rankasti, mutta tälläinen olo minulla on nyt joka tapauksessa :s Ei kiva.
Hei 5, vaihdetaanko miehiä päikseen? ;D
AP
[/quote]
Joo vaihdetaan vaan, olisi kiva pelata joskus yhdessä pleikkaa tai jotain.. En kyllä usko että mun mies tyydyttäis sua kun suostuu seksiin vain sillon kun sillä tekee mieli :D
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:26"]Mikä on änäri?
[/quote]
NHL-peli playstation konsolille. Jääkiekkoa siis
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:25"]
Niin, ei kai siinä muu auta kun uskoa teitä. Ehkä miehen aivot eivät nyt jaksa virittäytyä seksitunnelmaan. Juuri osti ps4 ja pitää varmaan ymmärtää että uusi lelu niin menee siinä alkuhuumassa hetki... Toivottavasti tämä ei jatku tällaisena, että ukko hakkaa vaan pleikkariaan kaiket vapaa ajat :D AP
[/quote]
Aika ankeaa meininkiä kyllä, että ostanut hienon uuden konsolin mutta ei keksi siihen muuta pelattavaa kuin 20 vuotta vanhan pelin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:26"]
Mikä on änäri?
[/quote]
en eiz el
Parmmat graffat ja fysiikkamallinnus siin änäris on ainaki...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:25"]
Niin, ei kai siinä muu auta kun uskoa teitä. Ehkä miehen aivot eivät nyt jaksa virittäytyä seksitunnelmaan. Juuri osti ps4 ja pitää varmaan ymmärtää että uusi lelu niin menee siinä alkuhuumassa hetki... Toivottavasti tämä ei jatku tällaisena, että ukko hakkaa vaan pleikkariaan kaiket vapaa ajat :D AP
[/quote]
Aika ankeaa meininkiä kyllä, että ostanut hienon uuden konsolin mutta ei keksi siihen muuta pelattavaa kuin 20 vuotta vanhan pelin.
[/quote]
Minusta koko pleikkari alkaa olla aika ankea aihe.. Joka vuosi pitää ostaa uusi NHL-peli kun niissä on kuulemma jotain suuria eroja. Sitä sitten kuola valuen hakataan päivät pitkät ja unohdetaan muu elämä kokonaan. Ihme että töissä muistaa käydä.
Mukava parisuhdeskenaario :D
AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:32"]
Parmmat graffat ja fysiikkamallinnus siin änäris on ainaki...
[/quote]
Ai kuin seksissä vai?
Nykyään pelaan vähemmän, mutta yhdessä vaiheessa olin sitoutunut tohon pelaamiseen. Se oli aika totista puuhaa, epäviralliset Euroopan mestaruuskisat, omat joukkueet, treenaamista jne..
Hauska harrastus ja jos tärkeissä peleissä olisi joku tullut häiritsemään olisin varmaan karjunut, että painuu vittuun. Sillä yksi herpaantuminen pelissä voi maksaa ottelun häviön kovissa peleissä tai jopa turnauksen häviön.
Ajatelkaa itse, olette vuoden pelanneet ja harjoitelleet johonkin tärkeään turnaukseen, niin joku tulisi sekoilemaan. Meillä asiat kuitenkin sovittiin etukäteen ja nykyään en pelaa niin aktiivisesti, muut asiat vienyt mennessään, olen nykään vain satunnainen pelaaja.
Kyseessä NHL peli.
Turha tulla muuten kommentoimaan, jos ette itse pelaa tai ymmärrä pelikulttuurista mitään. Se ei muuten ole antisosiaalista puuhaa ollenkaan ja olen pelaamisen kautta saanut valtavasti hyviä kavereita ja he ovat vieläkin kavereita vaikka en pelaa aktiivisesti. Sentakia sen ottaa tosissaan koska ei halua pettää tiimikavereitaan, jotka hommaan myös ovat panostaneet.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:35"]Nykyään pelaan vähemmän, mutta yhdessä vaiheessa olin sitoutunut tohon pelaamiseen. Se oli aika totista puuhaa, epäviralliset Euroopan mestaruuskisat, omat joukkueet, treenaamista jne..
Hauska harrastus ja jos tärkeissä peleissä olisi joku tullut häiritsemään olisin varmaan karjunut, että painuu vittuun. Sillä yksi herpaantuminen pelissä voi maksaa ottelun häviön kovissa peleissä tai jopa turnauksen häviön.
Ajatelkaa itse, olette vuoden pelanneet ja harjoitelleet johonkin tärkeään turnaukseen, niin joku tulisi sekoilemaan. Meillä asiat kuitenkin sovittiin etukäteen ja nykyään en pelaa niin aktiivisesti, muut asiat vienyt mennessään, olen nykään vain satunnainen pelaaja.
Kyseessä NHL peli.
Turha tulla muuten kommentoimaan, jos ette itse pelaa tai ymmärrä pelikulttuurista mitään. Se ei muuten ole antisosiaalista puuhaa ollenkaan ja olen pelaamisen kautta saanut valtavasti hyviä kavereita ja he ovat vieläkin kavereita vaikka en pelaa aktiivisesti. Sentakia sen ottaa tosissaan koska ei halua pettää tiimikavereitaan, jotka hommaan myös ovat panostaneet.
[/quote]
Kyllähän minä tuollaisen ymmärrän jos on oikeasti harjoitellut ja haluaa panostaa johonkin että saavuttaa jotain. Sehän voi minusta tuntua pieneltä mutta miehestä suurelta saavutukselta.
En silti ymmärrä sitä että mies tulee jo nukkumasta pois, työt alkavat kuudelta eikä hänellä ole minkäänlaista kiinnostusta etsiä keinoja kuinka saisi unen päästä kiinni :D
AP
Oletko varma että sisäisti mitä sanoit? Mun kokemuksen mukaan tuskin :D