Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pelaa mieluummin änäriä kun panee!

Vierailija
27.11.2014 |

Ei helvetti nyt sentään! Olenko mammat ihan yksin asian kanssa? Mies meni nukkumaan vähän jälkeen yhdeksän, sillä meno aamuvuoroon kuudeksi. Äsken kuitenkin nousi ylös, sillä turha pyöriä sängyssä jos ei saa unta ja minä valvoin vielä. Alkoi hakkaamaan pleikkaria kun "ei ollut muuta". Menin miehen taa ja hipsutin hellästi niskasta, sanoin että keksin paremman unilääkkeen hänelle (seksin jälkeen nukahtaa aina). Ja mitä tekee mies! Murahtaa eikä sano mitään muuta! Kysyin sitten että siis mitä, pelaat mieluummin ja mies murahtaa uudelleen vastaukseksi. Silmät kiiluen pelissä kiinni, tähän minä en sitoutunut perkele.
Kiitos että sain purkautua. Älkää tuomitko pahoin, en saa puhelimella tehtyä rivivälejä :(

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:36"]Ja ikää oli?
[/quote]
Mietin ihan samaa :D ihan kun olisin kuunnellut teinien puhelinkeskustelua, kun tätä luki.

Vierailija
22/82 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:36"]Ja ikää oli?
[/quote]

Miehelläni yli 30 pitkältikin.. Onkohan tuo ihan normaalia että tuossa iässä kiinnostaa vielä konsolipelit noin paljon? Ovatko pojat aina poikia?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:35"]Nykyään pelaan vähemmän, mutta yhdessä vaiheessa olin sitoutunut tohon pelaamiseen. Se oli aika totista puuhaa, epäviralliset Euroopan mestaruuskisat, omat joukkueet, treenaamista jne.. Hauska harrastus ja jos tärkeissä peleissä olisi joku tullut häiritsemään olisin varmaan karjunut, että painuu vittuun. Sillä yksi herpaantuminen pelissä voi maksaa ottelun häviön kovissa peleissä tai jopa turnauksen häviön. Ajatelkaa itse, olette vuoden pelanneet ja harjoitelleet johonkin tärkeään turnaukseen, niin joku tulisi sekoilemaan. Meillä asiat kuitenkin sovittiin etukäteen ja nykyään en pelaa niin aktiivisesti, muut asiat vienyt mennessään, olen nykään vain satunnainen pelaaja. Kyseessä NHL peli. Turha tulla muuten kommentoimaan, jos ette itse pelaa tai ymmärrä pelikulttuurista mitään. Se ei muuten ole antisosiaalista puuhaa ollenkaan ja olen pelaamisen kautta saanut valtavasti hyviä kavereita ja he ovat vieläkin kavereita vaikka en pelaa aktiivisesti. Sentakia sen ottaa tosissaan koska ei halua pettää tiimikavereitaan, jotka hommaan myös ovat panostaneet. [/quote] Kyllähän minä tuollaisen ymmärrän jos on oikeasti harjoitellut ja haluaa panostaa johonkin että saavuttaa jotain. Sehän voi minusta tuntua pieneltä mutta miehestä suurelta saavutukselta. En silti ymmärrä sitä että mies tulee jo nukkumasta pois, työt alkavat kuudelta eikä hänellä ole minkäänlaista kiinnostusta etsiä keinoja kuinka saisi unen päästä kiinni :D AP

[/quote]

Teillä on eri tilanne, jotkut ei vain ymmärrä pelaamisesta mitään. Muutaman tunnin päivässä treenasin ja pelasin, lisäksi se oli pelikavereiden kanssa hengaamista joista tunsin suurimman osan ja nähnyt heidät ihan elävässä elämässä.

Minusta on paljon mielekkäämpää pelata ja turista kavereiden kanssa pelaamisen ohella kuin tuijottaa telkkaria tai surffata netissä.

Aikansa kaikkea, nykyään on pelaaminen jäänyt, voi olla että joskus vielä innostun.

Vierailija
24/82 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa. Mun mies (32v) todellakin valitsee usein änärin tai vastaavan peluun vaikka menen suoraan ehdottamaan seksiä. Joskus saattas tulla perästä makkariin kiehnäämään kun olen jo ehtinyt nukahtaa, mutta harvemmin tulee ollenkaan. Todella raivostuttavaa ja myös harmillista, meidän suhteessa kun kaikki muu on loistavasti. Syö vaan naista hävitä joka helvetin kerta jollekin pelille!

Vierailija
25/82 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:35"]Nykyään pelaan vähemmän, mutta yhdessä vaiheessa olin sitoutunut tohon pelaamiseen. Se oli aika totista puuhaa, epäviralliset Euroopan mestaruuskisat, omat joukkueet, treenaamista jne.. Hauska harrastus ja jos tärkeissä peleissä olisi joku tullut häiritsemään olisin varmaan karjunut, että painuu vittuun. Sillä yksi herpaantuminen pelissä voi maksaa ottelun häviön kovissa peleissä tai jopa turnauksen häviön. Ajatelkaa itse, olette vuoden pelanneet ja harjoitelleet johonkin tärkeään turnaukseen, niin joku tulisi sekoilemaan. Meillä asiat kuitenkin sovittiin etukäteen ja nykyään en pelaa niin aktiivisesti, muut asiat vienyt mennessään, olen nykään vain satunnainen pelaaja. Kyseessä NHL peli. Turha tulla muuten kommentoimaan, jos ette itse pelaa tai ymmärrä pelikulttuurista mitään. Se ei muuten ole antisosiaalista puuhaa ollenkaan ja olen pelaamisen kautta saanut valtavasti hyviä kavereita ja he ovat vieläkin kavereita vaikka en pelaa aktiivisesti. Sentakia sen ottaa tosissaan koska ei halua pettää tiimikavereitaan, jotka hommaan myös ovat panostaneet. [/quote] Kyllähän minä tuollaisen ymmärrän jos on oikeasti harjoitellut ja haluaa panostaa johonkin että saavuttaa jotain. Sehän voi minusta tuntua pieneltä mutta miehestä suurelta saavutukselta. En silti ymmärrä sitä että mies tulee jo nukkumasta pois, työt alkavat kuudelta eikä hänellä ole minkäänlaista kiinnostusta etsiä keinoja kuinka saisi unen päästä kiinni :D AP

[/quote]

Teillä on eri tilanne, jotkut ei vain ymmärrä pelaamisesta mitään. Muutaman tunnin päivässä treenasin ja pelasin, lisäksi se oli pelikavereiden kanssa hengaamista joista tunsin suurimman osan ja nähnyt heidät ihan elävässä elämässä.

Minusta on paljon mielekkäämpää pelata ja turista kavereiden kanssa pelaamisen ohella kuin tuijottaa telkkaria tai surffata netissä.

Aikansa kaikkea, nykyään on pelaaminen jäänyt, voi olla että joskus vielä innostun.
[/quote]

No kerropa ihan omin sanoin täytyykö minun katsella mieheni pelaamista joka päivä, jutella hänelle mutta vastaukseksi ei kuulu kun murinaa? Tai huolehtia itsestäni käymällä salilla ym. mutta miestä ei kiinnosta kuin pelaaminen. Onko mielestäsi parisuhteen ulkopuolelle jättäminen ihan ok?

AP

Vierailija
26/82 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:35"]Nykyään pelaan vähemmän, mutta yhdessä vaiheessa olin sitoutunut tohon pelaamiseen. Se oli aika totista puuhaa, epäviralliset Euroopan mestaruuskisat, omat joukkueet, treenaamista jne.. Hauska harrastus ja jos tärkeissä peleissä olisi joku tullut häiritsemään olisin varmaan karjunut, että painuu vittuun. Sillä yksi herpaantuminen pelissä voi maksaa ottelun häviön kovissa peleissä tai jopa turnauksen häviön. Ajatelkaa itse, olette vuoden pelanneet ja harjoitelleet johonkin tärkeään turnaukseen, niin joku tulisi sekoilemaan. Meillä asiat kuitenkin sovittiin etukäteen ja nykyään en pelaa niin aktiivisesti, muut asiat vienyt mennessään, olen nykään vain satunnainen pelaaja. Kyseessä NHL peli. Turha tulla muuten kommentoimaan, jos ette itse pelaa tai ymmärrä pelikulttuurista mitään. Se ei muuten ole antisosiaalista puuhaa ollenkaan ja olen pelaamisen kautta saanut valtavasti hyviä kavereita ja he ovat vieläkin kavereita vaikka en pelaa aktiivisesti. Sentakia sen ottaa tosissaan koska ei halua pettää tiimikavereitaan, jotka hommaan myös ovat panostaneet. [/quote] Kyllähän minä tuollaisen ymmärrän jos on oikeasti harjoitellut ja haluaa panostaa johonkin että saavuttaa jotain. Sehän voi minusta tuntua pieneltä mutta miehestä suurelta saavutukselta. En silti ymmärrä sitä että mies tulee jo nukkumasta pois, työt alkavat kuudelta eikä hänellä ole minkäänlaista kiinnostusta etsiä keinoja kuinka saisi unen päästä kiinni :D AP [/quote] Teillä on eri tilanne, jotkut ei vain ymmärrä pelaamisesta mitään. Muutaman tunnin päivässä treenasin ja pelasin, lisäksi se oli pelikavereiden kanssa hengaamista joista tunsin suurimman osan ja nähnyt heidät ihan elävässä elämässä. Minusta on paljon mielekkäämpää pelata ja turista kavereiden kanssa pelaamisen ohella kuin tuijottaa telkkaria tai surffata netissä. Aikansa kaikkea, nykyään on pelaaminen jäänyt, voi olla että joskus vielä innostun. [/quote] No kerropa ihan omin sanoin täytyykö minun katsella mieheni pelaamista joka päivä, jutella hänelle mutta vastaukseksi ei kuulu kun murinaa? Tai huolehtia itsestäni käymällä salilla ym. mutta miestä ei kiinnosta kuin pelaaminen. Onko mielestäsi parisuhteen ulkopuolelle jättäminen ihan ok? AP

[/quote]

Ei ole ja minä ainakin pyrin hoitamaan duunit, muksut, vaimon tossa ohessa ja kun aikaa jäi niin sitten pistin plegen päälle. Viikonloppuisin oli enemmmän aikaa. Sanon, että muutama tunti päivässä treeniä ja pelejä riittää että pystyy pelaamaan ns, huipputasolla, toki pitää olla luontaista lahjakkuutta että pärjää pelissä.

Muistelen lämmöllä pelihetkiä vieläkin, onnistumisia tuli ja myös pettymyksiä. Hyviä kavereita ja laatuaikaa heidän kanssa, mahtavaa porukkaa kenen kanssa pelailin.

Vierailija
27/82 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:49"]Et todellakaan ole ainoa. Mun mies (32v) todellakin valitsee usein änärin tai vastaavan peluun vaikka menen suoraan ehdottamaan seksiä. Joskus saattas tulla perästä makkariin kiehnäämään kun olen jo ehtinyt nukahtaa, mutta harvemmin tulee ollenkaan. Todella raivostuttavaa ja myös harmillista, meidän suhteessa kun kaikki muu on loistavasti. Syö vaan naista hävitä joka helvetin kerta jollekin pelille!
[/quote]

Kauheaa, syö varmasti suhdettakin jonkun verran? Vai miten selviät oman pääsi sisällä ajatuksistasi?

Vierailija
28/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:36"]Ja ikää oli? [/quote] Miehelläni yli 30 pitkältikin.. Onkohan tuo ihan normaalia että tuossa iässä kiinnostaa vielä konsolipelit noin paljon? Ovatko pojat aina poikia? AP

[/quote]

Ei ole normaalia. Tossa iässä pelataan yleensä PC:llä.

Vierailija
29/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:32"]

Parmmat graffat ja fysiikkamallinnus siin änäris on ainaki...

[/quote]

Ai kuin seksissä vai?

[/quote]

Joo. Meilläkin on seksi joskus ihan kulmikkaita polygoneja ja pikselimössöö. Kyrvänpääkin on semmonen ihme viiskulmio ja menee joskus mahasta tai selästä läpi kun panee. Ja se fysiikka on joskus niin pielessä, että se koko touhu on karmeeta rynkytystä potenssiin kymmenen kunnes nivelet menee sijoiltaan. Siks ei viittitä harrastaa kovin usein, vaan pelataan molemmat änäriä ennemmin.

Vierailija
30/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:36"]Ja ikää oli?
[/quote]

Miehelläni yli 30 pitkältikin.. Onkohan tuo ihan normaalia että tuossa iässä kiinnostaa vielä konsolipelit noin paljon? Ovatko pojat aina poikia?

AP
[/quote]
Itse asiassa suurin osa pelaajista on keski-ikäisiä miehiä.

Vierailija
31/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:02"]

Ei helvetti nyt sentään! Olenko mammat ihan yksin asian kanssa? Mies meni nukkumaan vähän jälkeen yhdeksän, sillä meno aamuvuoroon kuudeksi. Äsken kuitenkin nousi ylös, sillä turha pyöriä sängyssä jos ei saa unta ja minä valvoin vielä. Alkoi hakkaamaan pleikkaria kun "ei ollut muuta". Menin miehen taa ja hipsutin hellästi niskasta, sanoin että keksin paremman unilääkkeen hänelle (seksin jälkeen nukahtaa aina). Ja mitä tekee mies! Murahtaa eikä sano mitään muuta! Kysyin sitten että siis mitä, pelaat mieluummin ja mies murahtaa uudelleen vastaukseksi. Silmät kiiluen pelissä kiinni, tähän minä en sitoutunut perkele. Kiitos että sain purkautua. Älkää tuomitko pahoin, en saa puhelimella tehtyä rivivälejä :(

[/quote]

Kuka haluaa laadutonta seksiä? 

Vierailija
32/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:25"]

Niin, ei kai siinä muu auta kun uskoa teitä. Ehkä miehen aivot eivät nyt jaksa virittäytyä seksitunnelmaan. Juuri osti ps4 ja pitää varmaan ymmärtää että uusi lelu niin menee siinä alkuhuumassa hetki... Toivottavasti tämä ei jatku tällaisena, että ukko hakkaa vaan pleikkariaan kaiket vapaa ajat :D AP

[/quote]

Aika ankeaa meininkiä kyllä, että ostanut hienon uuden konsolin mutta ei keksi siihen muuta pelattavaa kuin 20 vuotta vanhan pelin.

[/quote]

Joka vuosi tulee uusi NHL peli

Vierailija
33/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:25"] Niin, ei kai siinä muu auta kun uskoa teitä. Ehkä miehen aivot eivät nyt jaksa virittäytyä seksitunnelmaan. Juuri osti ps4 ja pitää varmaan ymmärtää että uusi lelu niin menee siinä alkuhuumassa hetki... Toivottavasti tämä ei jatku tällaisena, että ukko hakkaa vaan pleikkariaan kaiket vapaa ajat :D AP [/quote] Aika ankeaa meininkiä kyllä, että ostanut hienon uuden konsolin mutta ei keksi siihen muuta pelattavaa kuin 20 vuotta vanhan pelin. [/quote] Minusta koko pleikkari alkaa olla aika ankea aihe.. Joka vuosi pitää ostaa uusi NHL-peli kun niissä on kuulemma jotain suuria eroja. Sitä sitten kuola valuen hakataan päivät pitkät ja unohdetaan muu elämä kokonaan. Ihme että töissä muistaa käydä. Mukava parisuhdeskenaario :D AP

[/quote]

Mielummin sitä pelaa kuin pitää romanttisen illallisen ja puhuu tyttöystävän/vaimon tunteista.

Vierailija
34/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 00:42"]

Niin, ei kai siinä muu auta kun uskoa teitä. Ehkä miehen aivot eivät nyt jaksa virittäytyä seksitunnelmaan. Juuri osti ps4 ja pitää varmaan ymmärtää että uusi lelu niin menee siinä alkuhuumassa hetki... Toivottavasti tämä ei jatku tällaisena, että ukko hakkaa vaan pleikkariaan kaiket vapaa ajat :D AP

[/quote]

Aika ankeaa meininkiä kyllä, että ostanut hienon uuden konsolin mutta ei keksi siihen muuta pelattavaa kuin 20 vuotta vanhan pelin.

[/quote]

[/quote]

Vitsi on siinä, että muutokset ovat pääasiassa kosmeettisia ja edes siinä kosmetiikassa ei ole viimeiseen 7 vuoteen tapahtunut mitään merkittävää.

Vierailija
35/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:32"]

Parmmat graffat ja fysiikkamallinnus siin änäris on ainaki...

[/quote]

Ai kuin seksissä vai?

[/quote]

Riippuu kenen kanssa sitä harrastaa

Vierailija
36/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:49"]

Et todellakaan ole ainoa. Mun mies (32v) todellakin valitsee usein änärin tai vastaavan peluun vaikka menen suoraan ehdottamaan seksiä. Joskus saattas tulla perästä makkariin kiehnäämään kun olen jo ehtinyt nukahtaa, mutta harvemmin tulee ollenkaan. Todella raivostuttavaa ja myös harmillista, meidän suhteessa kun kaikki muu on loistavasti. Syö vaan naista hävitä joka helvetin kerta jollekin pelille!

[/quote]

Sun pitää nostaa tarjoamaasi tasoa joka ylittää sen pelin. Kuntoile enemmän jotta olet fyysisesti kunnossa ja opettele lisää kikkoja sänkyyn. Kun näissä pääsee tarpeeksi pitkälle niin sitten voitat sen pelin

Vierailija
37/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on boxi, mutta ei naista. Ah sitä ihanuutta kun saa rauhassa pelailla änäriä tai codia. En tosin pelaa kovin usein, mutta vielä harvemmin harrastan seksiä. Eli en koskaan. Käy sääliksi niitä kavereita jotka joutuu kesken tiukan pelin harrastamaan seksiä.

Vierailija
38/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 23:35"]Nykyään pelaan vähemmän, mutta yhdessä vaiheessa olin sitoutunut tohon pelaamiseen. Se oli aika totista puuhaa, epäviralliset Euroopan mestaruuskisat, omat joukkueet, treenaamista jne.. Hauska harrastus ja jos tärkeissä peleissä olisi joku tullut häiritsemään olisin varmaan karjunut, että painuu vittuun. Sillä yksi herpaantuminen pelissä voi maksaa ottelun häviön kovissa peleissä tai jopa turnauksen häviön. Ajatelkaa itse, olette vuoden pelanneet ja harjoitelleet johonkin tärkeään turnaukseen, niin joku tulisi sekoilemaan. Meillä asiat kuitenkin sovittiin etukäteen ja nykyään en pelaa niin aktiivisesti, muut asiat vienyt mennessään, olen nykään vain satunnainen pelaaja. Kyseessä NHL peli. Turha tulla muuten kommentoimaan, jos ette itse pelaa tai ymmärrä pelikulttuurista mitään. Se ei muuten ole antisosiaalista puuhaa ollenkaan ja olen pelaamisen kautta saanut valtavasti hyviä kavereita ja he ovat vieläkin kavereita vaikka en pelaa aktiivisesti. Sentakia sen ottaa tosissaan koska ei halua pettää tiimikavereitaan, jotka hommaan myös ovat panostaneet. [/quote] Kyllähän minä tuollaisen ymmärrän jos on oikeasti harjoitellut ja haluaa panostaa johonkin että saavuttaa jotain. Sehän voi minusta tuntua pieneltä mutta miehestä suurelta saavutukselta. En silti ymmärrä sitä että mies tulee jo nukkumasta pois, työt alkavat kuudelta eikä hänellä ole minkäänlaista kiinnostusta etsiä keinoja kuinka saisi unen päästä kiinni :D AP [/quote] Teillä on eri tilanne, jotkut ei vain ymmärrä pelaamisesta mitään. Muutaman tunnin päivässä treenasin ja pelasin, lisäksi se oli pelikavereiden kanssa hengaamista joista tunsin suurimman osan ja nähnyt heidät ihan elävässä elämässä. Minusta on paljon mielekkäämpää pelata ja turista kavereiden kanssa pelaamisen ohella kuin tuijottaa telkkaria tai surffata netissä. Aikansa kaikkea, nykyään on pelaaminen jäänyt, voi olla että joskus vielä innostun. [/quote] No kerropa ihan omin sanoin täytyykö minun katsella mieheni pelaamista joka päivä, jutella hänelle mutta vastaukseksi ei kuulu kun murinaa? Tai huolehtia itsestäni käymällä salilla ym. mutta miestä ei kiinnosta kuin pelaaminen. Onko mielestäsi parisuhteen ulkopuolelle jättäminen ihan ok? AP

[/quote]

Jokaisella on omat tekemisensä. Et kai sinäkään joka päivä kotona ole? Kai sinullakin on harrastuksia? Sen lisäksi urheilet? Onko kavereita? 

Mitä enemmän nyhjäät miehessäsi sitä vähemmän se kanssasi haluaa olla? En minäkään pitäisi siitä että lähes joka päivä töiden jälkeen joutuisin saman henkilön kanssa olemaan koko illan. 

Anna miehesikin olla joskus rauhassa ja tehdä omia juttujaan. 

Vierailija
39/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 00:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vitsi on siinä, että muutokset ovat pääasiassa kosmeettisia ja edes siinä kosmetiikassa ei ole viimeiseen 7 vuoteen tapahtunut mitään merkittävää.

[/quote]

Koko ajanhan siinä on muutoksia. Aika paljonkin. 

Vierailija
40/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies mieluummin pelaa. Paitsi kännykällä.
Tänäänkin istuttiin pihassa autossa kauan aikaa ennen kuin päästiin lähtemään kauppaan, koska peli oli kesken.