Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kyhytkasvuisia? Millaista kommenttia saatte kaduilla?

Vierailija
04.10.2021 |

Kertokaa kiinnostaa. Miten yllätte hyllyille? Onko avustaja aina mukana?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai 160cm mikään lyhytkasvuinen sentään ole edes miehenä? Itse olen nainen 154cm ja ei kyllä ole "diagnosoitu" lyhytkasvuiseksi... Minun pituista erästä miestäkään ei ole sanottu lyhytkasvuiseksi.

Vierailija
22/24 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojittelua saa kuulla. Ja vieläpä naisilta… Että se siitä tytöttelystä… Anyway, olen siis 162 senttiä "pitkä". Kaupassa saa lähes aina pyytää apua. Harvemmin mitään ylähyllyiltä tarvitsee, mutta jos tarvitsen, niin en ikinä pyydä apua naisilta, vaan vain miehiltä. Työpaikalla saan onneksi itseni näyttämään pidemältä toimistotuolilla! ^-^ Mies24

Olen 160 cm nainen enkä ole koskaan joutunut pyytämään apua kaupassa.

Leikkeleet on vaikea saada, koska ne on niin kaukana reunasta, kuten myös jäätelöt. Limpparit ovat ylähyllyllä, kuten myös pasta ja noodelit. Tokmannilla asiointi on lähes mahdotonta… Mies24

Kaupoissa on onneksi niitä jakkaroita siellä täällä, mieluummin haen itse sellaisen kuin pyydän apua tuntemattomilta. Pakettiautomaatista uhkaa joskus jäädä paketti kokonaan saamatta, kun ne ylimmät lokerot ovat niin korkealla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että täällä  on aika tyhmää  väkeä.   Eihän tanhupallo ole   lyhytkasvunen  ,vaan hän normaali  lyhyt nainen,  joka on  vain lihonnut tynnyriksi. Yleensä maailmalla Suomen  ulkopuolella  väki on lyhyempää    .mutta he ovat  normaalin sopusuhtaisia.

Vierailija
24/24 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medvedev ei taida pyöriä Vauva-palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme