Onko täällä kyhytkasvuisia? Millaista kommenttia saatte kaduilla?
Kertokaa kiinnostaa. Miten yllätte hyllyille? Onko avustaja aina mukana?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojittelua saa kuulla. Ja vieläpä naisilta… Että se siitä tytöttelystä… Anyway, olen siis 162 senttiä "pitkä". Kaupassa saa lähes aina pyytää apua. Harvemmin mitään ylähyllyiltä tarvitsee, mutta jos tarvitsen, niin en ikinä pyydä apua naisilta, vaan vain miehiltä. Työpaikalla saan onneksi itseni näyttämään pidemältä toimistotuolilla! ^-^ Mies24
Olen 160 cm nainen enkä ole koskaan joutunut pyytämään apua kaupassa.
Leikkeleet on vaikea saada, koska ne on niin kaukana reunasta, kuten myös jäätelöt. Limpparit ovat ylähyllyllä, kuten myös pasta ja noodelit. Tokmannilla asiointi on lähes mahdotonta… Mies24
Kaupoissa on onneksi niitä jakkaroita siellä täällä, mieluummin haen itse sellaisen kuin pyydän apua tuntemattomilta. Pakettiautomaatista uhkaa joskus jäädä paketti kokonaan saamatta, kun ne ylimmät lokerot ovat niin korkealla :D
Huomaa että täällä on aika tyhmää väkeä. Eihän tanhupallo ole lyhytkasvunen ,vaan hän normaali lyhyt nainen, joka on vain lihonnut tynnyriksi. Yleensä maailmalla Suomen ulkopuolella väki on lyhyempää .mutta he ovat normaalin sopusuhtaisia.
Medvedev ei taida pyöriä Vauva-palstalla.
Eikai 160cm mikään lyhytkasvuinen sentään ole edes miehenä? Itse olen nainen 154cm ja ei kyllä ole "diagnosoitu" lyhytkasvuiseksi... Minun pituista erästä miestäkään ei ole sanottu lyhytkasvuiseksi.