Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella osuva ja fiksu rokottamattomille osoitettu kommentti Hesarissa

Vierailija
04.10.2021 |

”Rokottamattomuus on asianomaisen oma asia, jos rokottamaton muuttaa erakoksi Lapin kairaan.

Muutoin rokottamattomuus kuuluu työnantajalle, työkavereille, naapureille, rokottamattoman läheisille, asiakkaille, ylipäätään henkilöille, jota rokottamaton tapaa.

Kehoitan koronarokotteiden ottamiseen. Mikäli joku kuitenkin valitsee rokottamattomuuden, valinta on syytä kertoa avoimesti kaikille ja rokottamattoman on muistettava käyttää kaikkialla suojaavaa maskia, käsidesiä ja muistaa eristäytyä.”

Tän paremmin sitä ei voi ilmaista. Rokottamattomat vois nyt ihan oikeasti alottaa täyden eristäytymisen rokotetuista, koska te vaarannatte KAIKKIEN terveyden. Olette hyvin itsekkäitä ihmisiä. Ette ajattele kokonaisuutta vaan pelkästään omaa napaanne.

Kommentit (174)

Vierailija
101/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ nyt oikeasti pitäkö minua rokottamattomana!!!

Pidän ffp2- maskia, koska autan päivittäin syöpää sairastavaa isääni. Olemme saaneet kaksi rokotetta.

Rokottamattomat eivät koronasta välitä ja eivät varmasti pidä minkäänlaista maskia.

Vierailija
102/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieto kaiku 1930-luvulta.

"Te juutalaiset olette rottia ja torakoita. LIKAISIA".

"SUIHKUUN JA UUNIIN" - AP

Olet sairas ihminen. Ei voi muuta sanoa. Mutta provohan tämä, ei sinulla oikeasti voisi olla noin vähän itsetietoisuutta siitä mitä juuri sanoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo hyvin itsekkäitä kun ei ota myrkkypiikkiä eikä suostu kuolemaa globalisteille

Vieläkö joku oikeasti uskoo tuota sontaa?

No persut nyt ainakin, uskoohan ne "mestariinkin", miksei sitten muihin satuihin....

Vierailija
104/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset uskoo sokeesti yhteen lääkkeeseen. Niin sokeasti että ovat valmiita sulkemaan eri mieltä olevat yhteiskunnan ulkopuolella.

Jo on aikoihin eletty

Vierailija
105/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ottanut rokotusta, koska en ole uskaltanut. Pelkään haittavaikutuksia ja kärsin neulakammosta. En ole ottanut yhtään rokotusta 20 vuoteen ja tästä viimeisimmästä, joka oli poliotehoste sain ilmeisen pysyvän haittavaikutuksen. En kuitenkaan ole oikea ihminen sanomaan kenellekään yhtään mitään tästä rokoteasiasta. Sen ottaako rokotuksen vai ei pitäisi olla jokaisen oma päätös. Lapsena sain kyllä kaikki rokotukset, mutta täysi-ikäisenä en siis ole ottanut yhtään.

Vierailija
106/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset uskoo sokeesti yhteen lääkkeeseen. Niin sokeasti että ovat valmiita sulkemaan eri mieltä olevat yhteiskunnan ulkopuolella.

Jo on aikoihin eletty

Muistelen että ikäänkuin tällainen olisi tapahtunut aiemmin historiassa.

Se päättyikin tosi hyvin. Tuhka satoi taivaalta. Onneksi nämä hullut lopulta hävisivät. Niin käy nytkin näille kansanmurhamyönteisille.

Vierailija
107/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty

Tietenkin yhteiskunnan ulkopuolelle tulee sulkea yleisvaarallista tautia tahallaan levittävät. Jotain pitää olla päässä vialla jos ehdoin tahdoin haluaa pandemiatilanteessa asettua poikkiteloin. Ai niin, mutta kun minä, minä, minä, minä olen maailman napa. Saisi olla niin, että kaikki tehohoidon ja osastohoidon kustannukset pistetään laskulla perään jos ei ilmainen rokote kelvannut. Sen lisäksi porttikielto muihin kuin välttämättömiin paikkoihin. Joudatte hyvin odottamaan pandemian väistymistä. Kulttuuririennot eivät ole mikään elinehto kenellekään. Sen sijaan me muut osamme ja velvollisuutemme hoitaneet voidaan pikkuhiljaa nauttia vapaammasta arjesta.

Vierailija
108/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty

Tietenkin yhteiskunnan ulkopuolelle tulee sulkea yleisvaarallista tautia tahallaan levittävät. Jotain pitää olla päässä vialla jos ehdoin tahdoin haluaa pandemiatilanteessa asettua poikkiteloin. Ai niin, mutta kun minä, minä, minä, minä olen maailman napa. Saisi olla niin, että kaikki tehohoidon ja osastohoidon kustannukset pistetään laskulla perään jos ei ilmainen rokote kelvannut. Sen lisäksi porttikielto muihin kuin välttämättömiin paikkoihin. Joudatte hyvin odottamaan pandemian väistymistä. Kulttuuririennot eivät ole mikään elinehto kenellekään. Sen sijaan me muut osamme ja velvollisuutemme hoitaneet voidaan pikkuhiljaa nauttia vapaammasta arjesta.

Varo mitä toivot. Voi olla että yhdeksännen piikin ja muutaman kuukauden haittavaikutusten jälkeen omakin piikki-intosi alkaa laskemaan. Onkohan silloin sinullekaan kovin hyvä jos olet luonut maailman jossa nyt sinutkin suljetaan yhteiskunnasta ulos? Kannattaa aina olla kovin kovin varovainen sen suhteen mitä toivoo.

Vierailija
109/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Sars2 ei ole mikään uusi asia. Maailmassa on jo ollut Sars1, joka ei ehtinyt levitä yhtä pahasti. Tiedemiehet ovat olleet huolissaan rajun pandemian tulosta jo kauan.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7113673/

Vierailija
110/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty

Varo mitä toivot. Voi olla että yhdeksännen piikin ja muutaman kuukauden haittavaikutusten jälkeen omakin piikki-intosi alkaa laskemaan. Onkohan silloin sinullekaan kovin hyvä jos olet luonut maailman jossa nyt sinutkin suljetaan yhteiskunnasta ulos? Kannattaa aina olla kovin kovin varovainen sen suhteen mitä toivoo.

Ei saakeli!🤣

Vierailija
111/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty

no tiede on uusi uskonto 

Vierailija
112/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty

Iso osa rokottamattomista on jo sairastanut tämän viruksen, heillä on luonnon rokotus.

Siksi heitä ei tule koskaan näkymään tilastoissa. Heidän ei tarvitse ottaa näitä piikkejä, kun immuunisysteeminsä muistaa sen viruksen ikuisesti ja osaa toimia kun saa sen uudelleen.

Muista se, että Suomessa on virallisesti 150k viruksen saajaa, epävirallisesti vähintään reilu miljoona koska kaikki ei menneet testiin vaan sairasti kotona tai se oli kokonaan oireeton.

Vierailija
113/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty

Totalitääristen aatteiden kannattajat kuvittelevat aina että väkivaltaiset toimenpiteet eivät tule missään vaiheessa kohdistumaan heihin itseensä. Moni on historian valossa saanut kohdata ikävän yllätyksen, kun huomaakin olevansa itse yllättäen "puhdistettavien" joukossa syystä tai toisesta.

Vierailija
114/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noudattanut kaikkia sääntöjä (pl. rokotteet) ja varon edelleen. Kannattaa ja olisi kannattanut olla enemmän huolissaan koronakertuista jotka matkoiltaan toivat Suomeen kaikki variantit. Miksei kirjoittaja osoita syyttävää sormea heihin? Lienee "parempaa koronaa" kun matkailijat ovat Kuluttajia. Enpä olisi uskonut millaista vihaa rokottamattomat saavat osakseen. Saa nähdä miten antipatia kiihtyy kun korona leviää oikein kunnolla, tämä voi olla alkusoittoa. Järki on kadonnut hommasta jo ajat sitten.

Vierailija
115/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on aikoihin eletty

Totalitääristen aatteiden kannattajat kuvittelevat aina että väkivaltaiset toimenpiteet eivät tule missään vaiheessa kohdistumaan heihin itseensä. Moni on historian valossa saanut kohdata ikävän yllätyksen, kun huomaakin olevansa itse yllättäen "puhdistettavien" joukossa syystä tai toisesta.

Juuri näin, muistakaa että vallankumous syö lapsensa AINA.

Vierailija
116/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Perun huomisen rokotusaikani tämän johdosta. Semmosta syyllistävää passaa, että vastarannan kiiskinä jätän rokotteen periaatteessa ottamatta.

Vierailija
117/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottautumisen pitää tietysti olla vapaaehtoista ja oma valinta, mutta näihin rokottamattomiin ei myöskään pitäisi sitten panostaa yhtään. Eli ei tuhlata tehohoitopaikkoja heihin, sairastakoot kotonaan ja selviävät jos selviävät, luonto hoitaa. Ravintoloihin, kulttuuritapahtumiin, rokotettujen ihmisten käyttämiin terveyspalveluihin ei tietenkään mitään asiaa. 

Jos et itse viitsi hoitaa omaa osaasi tämän pandemian selättämiseksi, miksi yhteiskunnankaan pitäisi panostaa sinuun, loisivaan vapaamatkustajaan?

Ne hoitopaikat ovat nimenomaan siksi, että niissä hoidetaan sairastuneita. Jos ne evätään koronarokottamattomilta, ne pitää evätä myös ylipainoisilta, tupakoitsijoilta ja ylipäätään kaikilta, jotka ovat omalla valinnallaan (epäterveellinen ruokavalio, tupakointi, liiallinen alkoholinkäyttö ym.) altistaneet itsensä sairastumiselle.

Vierailija
118/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Perun huomisen rokotusaikani tämän johdosta. Semmosta syyllistävää passaa, että vastarannan kiiskinä jätän rokotteen periaatteessa ottamatta.

Niin väsyneen läpinäkyvää. Ei sulla mitään aikaa ollut varattunakaan, kunhan halusit päästä marttyrisoimaan.

Vierailija
119/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottautumisen pitää tietysti olla vapaaehtoista ja oma valinta, mutta näihin rokottamattomiin ei myöskään pitäisi sitten panostaa yhtään. Eli ei tuhlata tehohoitopaikkoja heihin, sairastakoot kotonaan ja selviävät jos selviävät, luonto hoitaa. Ravintoloihin, kulttuuritapahtumiin, rokotettujen ihmisten käyttämiin terveyspalveluihin ei tietenkään mitään asiaa. 

Jos et itse viitsi hoitaa omaa osaasi tämän pandemian selättämiseksi, miksi yhteiskunnankaan pitäisi panostaa sinuun, loisivaan vapaamatkustajaan?

Jep Jep. Sovelletaan samaa sitten ylipainoisiin, tupakoiviin, narkomaaneihin ja alkoholisteihin.

En oikeasti ymmärrä, mikä aikaisemmin järkevään Suomen kansaan on mennyt?

Vierailija
120/174 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Hawkins on esittänyt seitsemän teoriaa maailmanlopusta. Yksi niistä on ihmisten kehittämät geeneettisesti muokatut rokotteet, joita ei ole tarpeeksi testattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi