Elämäni on ihan kamalan rankkaa
Minä (äiti) veloissa oleva, köyhä, kouluttamaton ja työtön ruma läski (yli 100 kg ja pituus alle 160 cm), isä häipynyt jonnekin eikä elareitakaan saada paljon (isä myös köyhä ja pahoissa veloissa). Olen siis neljän lapsen yh. Kolme neljästä lapsestani on erityisluokalla, varaa ei ole harrastaa mitään. Molemmat tyttölapseni (2 kpl) ovat ylipainoisia. Asunnottomiakin olemme, asumme koko sakki äitini luona syrjäseudulla, pienessä talossa, joka on täynnä likaa ja kaikkea turhaa krääsää, siellä ei mahdu edes olemaan! Joudumme nukkumaan osa eteisessä, osa samassa sängyssä yms... Yksi jopa saunan lauteilla!
-
-
Minua ja lapsianikin hävettää tämä tilanne kamalasti. Kun vertaa vaikka lapsen luokkakavereihin, niin esim. yhden perhe käy ulkomailla yli 10 kertaa vuodessa (kukaan meistä ei ole käynytkään ulkomailla), toisen perhe asuu ihan valtavan upeassa omakotitalossa jossa ihana piha, kolmannen lapsilla on aina "cooleimmat" muotivaatteet ja iPhonet sun muut... Näissä kaikissa mainitsemissani perheissä vanhemmat hoikkia ja muutenkin hyväkuntoisia (ja paljon paremman näköisiä kuin minä!), hyvissä ammateissa ja lapsetkin ovat perineet ulkonäkönsä vanhemmilta... Aina koulussakin minun lapseni joutuvat kuuntelemaan, kun luokkakaverit kerskailevat kaikella upealla, joista minun lapseni pystyvät vain haaveilemaan.
-
-
Kiitos että sain avautua.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:10"]Sinullahan on asiat hyvin. Vertaa vaikka tähän: (IL 27.11.2014) "Nainen löysi myös elämäänsä uusia asioita, kun hän kiinnostui omasta ja muiden henkisestä hyvinvoinnista. Hän koulutti itseään ja runsas vuosi sitten perusti oman yrityksen. - Voin tosi hyvin. Saan toteuttaa itseäni tavalla, joka on intohimon kohde. Teen töitä sivutoimisesti, suurimmaksi osaksi olen perheen kanssa, nainen kuvailikin tuntojaan reilu vuosi sitten Savon Sanomissa." [/quote] Siis häh?
[/quote]
Kuopion lapsenmurhaaja.
Nyyh