Lue keskustelun säännöt.
Mitä laitatte/laitoitte lapsille päälle tänään Helsingissä asuvat?
Kommentit (2)
reimatecin housut ja takki...satoi.
Jos ei olisi satanut olisin laittanut farkut ja pitkähihaisen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1-v: t-paita ja ohuet housut ja välikausihaalari. Kurahousut ja saappaat jos reilummin pihalla.