Miespuolinen kaveri ei koskaan etsi naisseuraa
Tiedän satavarmasti, että on hetero. Hänellä on kaikki kunnossa, koulutus, työ, on todella hauska, mukava, komea, pitkä ja urheilullinen. Usein kun pyydän, että lähtisi kanssamme viettämään iltaa ja etsimään esim. baariin naisia niin hän keksii tekosyitä ja ilmeisesti vain on kotonaan itsekseen kaikki illat ja viikonloput. Miksi noin 30-vuotias sinkkumies käyttäytyy näin? Miksi ei etsi itselleen kumppania tai edes yhden illan seksiseuraa?
Kommentit (109)
HÄNEN IHAN IKIOMA YKSITYISASIANSA, EIKÄ KUULU SEN ENEMPÄÄ SINULLE, KUIN KENELLEKÄÄN MUULLE, VARSINKAAN, JOS, JA KUN TOINEN EI OLE EPÄILTYNÄ RIKOKSESTA, TAI VAIHTOEHTOISESTI SYYLLISTYNYT SIIHEN.
ANNA OLLA, JA KESKITY ELÄMÄÄN OMAA ELÄMÄÄSI, JA ANNA HÄNEN ELÄÄ OMAANSA.
Minä 44v mies täytän aikani työllä, lapsieni kanssa olemisella, omilla harrastuksillani, kotona relaamisella ja kavereiden näkemisellä. En oikeastaan kaipaa parisuhdetta. Nyt voin vapaasti tulla ja mennä sopimatta sen enempää kenenkään kanssa. Lapsiviikoilla otan huomioon lapseni, mutta lapsettomilla viikoilla olen täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin samanlainen. Minun ongelmani on pieni penis, siitä johtuva epävarmuus ja huonous sängyssä. Housut jalassa olen itservarma uratykki.
Uskoisin että suurimmalle osalle naisista koko on ihan toissijainen asia jos mies on ihana, eikä epävarmuuskaan haittaa. Onko joku sanonut sinulle että olet huono vai onko tuo vain omaa kuvitelmaasi?
En ole koskaan saanut naiselle orgasmia vaikka olen parhaani yrittänyt. Tiedän olevani huono ja epäkiihottava. Olen lisäksi jo 34-vuotias joten vahinko on tapahtunut eikä tätä ongelmaa enää lähdetä korjaamaan.
Eihän se tarkoita että olisit huono, seksi on niin paljon muutakin. Ja tuskin olet ollut epäkiihottava ainakaan niiden mielestä, jotka ovat sänkyyn kanssasi halunneet. Ihan hyvin tuon ongelman voi vielä ratkaista, kunhan vaan oikea nainen löytyy. Tutustua kannattaa ensin housut jalassa ja vaikka kertoa omasta epävarmuudesta ja muista ajatuksista ennen seuraavaa steppiä, siitä saattaisi olla apua.
Ihanko oikeasti naisen kiinnostus säilyisi jos mies alkaisi selittämään jotain epävarmuuttaan sänkyhommissa kun nainen haluaa kunnolla munaa? Huonot on sun neuvot. Itsevarmuus on se mikä naista kiinnostaa, ei mikään epävarma pikkupenismies.
No kyllä mulla säilyisi, jos mies todella olisi sellainen jonka kanssa sänkyyn haluaisin mennä. Tuohan kertoisi vaan siitä että mies luottaa minuun, kun ei häpeä kertoa noin arasta asiasta. Tietenkään sitä ei heti ole fiksua kertoa vaan vasta sitten, kun näyttää siltä että homma alkaa edetä siihen suuntaan. Jos mies heti tutustumisen ensimetreillä läväyttäisi tuon tiedon, siinä tapauksessa kiinnostus kyllä katoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin samanlainen. Minun ongelmani on pieni penis, siitä johtuva epävarmuus ja huonous sängyssä. Housut jalassa olen itservarma uratykki.
Uskoisin että suurimmalle osalle naisista koko on ihan toissijainen asia jos mies on ihana, eikä epävarmuuskaan haittaa. Onko joku sanonut sinulle että olet huono vai onko tuo vain omaa kuvitelmaasi?
En ole koskaan saanut naiselle orgasmia vaikka olen parhaani yrittänyt. Tiedän olevani huono ja epäkiihottava. Olen lisäksi jo 34-vuotias joten vahinko on tapahtunut eikä tätä ongelmaa enää lähdetä korjaamaan.
Eihän se tarkoita että olisit huono, seksi on niin paljon muutakin. Ja tuskin olet ollut epäkiihottava ainakaan niiden mielestä, jotka ovat sänkyyn kanssasi halunneet. Ihan hyvin tuon ongelman voi vielä ratkaista, kunhan vaan oikea nainen löytyy. Tutustua kannattaa ensin housut jalassa ja vaikka kertoa omasta epävarmuudesta ja muista ajatuksista ennen seuraavaa steppiä, siitä saattaisi olla apua.
Ihanko oikeasti naisen kiinnostus säilyisi jos mies alkaisi selittämään jotain epävarmuuttaan sänkyhommissa kun nainen haluaa kunnolla munaa? Huonot on sun neuvot. Itsevarmuus on se mikä naista kiinnostaa, ei mikään epävarma pikkupenismies.
Alle puolet naisista saa orgasmin (pelkällä) yhdynnällä. Jos kuvitelmasi hyvästä seksistä on, että "nainen haluaa kunnolla munaa" niin en ihmettele, etteivät ole lauenneet.
Mitä hemmettiä sitä jotain naista hakemaan, kun ne ei ole koskaan mihinkään tyytyväisiä. Pitänee paikkansa että suhteen lopettaja on useammin nainen, enkä ihmettele ollenkaan kun nainenhan se on aina minunkin kohdalla ollut se joka heti alussa tuo selvästi esille asioita jotka häntä kuulemma ärsyttää. Tämä ei tule muuttumaan suhteen edetessä vaan aina vaan useampi asia alkaa ärsyttämään naista. Ja kyse ei ole edes siitä että olisin joku sohvalla munia kaiveleva urpo joka huutelee vaan "joooojoooo" vaan edes hardcore naisen mielistely ja toiveiden toteuttaminen ei kertakaikkiaan onnistu.
Ei taida mies saada lettua......se on suuri sääli sillä se on miehen elämän tarkoitus. Mies itkee kotonaan yksin, naiset ei huoli syrjäisten katujen tallaajaa. Hänen tulevaisuutensa on valtavan synkkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä hän kertoo kaikki asiansa minulle.
AP
Tuo väitteesi ei pidä paikkaansa. Jos hän kertoisi sinulle kaiken, sinun ei tarvitsisi kysellä täältä, miksi hän ei lähde kanssasi baariin naisia pokaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko neitsyt?
Eli poitsyt?
Se on varmaan pedofiili