Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri ei koskaan etsi naisseuraa

Vierailija
03.10.2021 |

Tiedän satavarmasti, että on hetero. Hänellä on kaikki kunnossa, koulutus, työ, on todella hauska, mukava, komea, pitkä ja urheilullinen. Usein kun pyydän, että lähtisi kanssamme viettämään iltaa ja etsimään esim. baariin naisia niin hän keksii tekosyitä ja ilmeisesti vain on kotonaan itsekseen kaikki illat ja viikonloput. Miksi noin 30-vuotias sinkkumies käyttäytyy näin? Miksi ei etsi itselleen kumppania tai edes yhden illan seksiseuraa?

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kuin minä ettei vain tule tippaakaan toimeen naisten kanssa. Kyllä naiset viehättää ja haluaisin heistä seuraa, mutta ei siitä vain tule yhtään mitään.

Vierailija
22/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän ei halua yleisöä seuranetsimispuuhilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni ei tule parisuhteista. Ja seksistä. Se on vahvuus, jos osaa elää yksin.

Kiitos. - Mukava kuulla kun itseltäni tuota (vahvuutta) ei aina tiedosta, siihen (yksin elämiseen) on vain tottunut. Luojan kiitos en ole yksinäien.  Olen kuitenkin noin 40 vuotias (mies) ,enkä eläessäni ole asunut saman katon alla kumppanin kanssa. Ei tämä ole ollut mikään erityinen tavoite, enkä osaa pitää itseäni sitoumiskammoisena mutta näin on vain käynyt.  

Vierailija
24/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä hän ei halua yleisöä seuranetsimispuuhilleen.

Totta! Ujoa miestä saattaa enemmän jännittää kavereiden tarkkailevat katseet kuin itse naisten lähestyminen.

Vierailija
25/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua naisia minkäänlaiseen suhteeseen vaikka täysin hetero olenkin. Naisista ei ole kuin harmia. Yksin saan tehdä niin kuin tykkään.

Vierailija
26/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole sen tyyppinen, että hakisi seuraa baareista, vaikka olisikin naisista kiinnostunut? Ja voi olla muitakin syitä. Itse esim. en käytä alkoholia ja en käy baareissa tms., joten olisin varmastikin myös kieltäytynyt tuollaisista ehdotuksista, vaikka olisin ollut kuinka naisen kipeä, ja yhden yön seura ei olisi myöskään tullut kyseeseen vakaumukseni vuoksi. Nyt olen onneksi onnellisesti naimisissa eikä tarvitse miettiä noita omalta osaltani, mutta ihmisillä voi tosiaan olla monia syitä kieltäytyä asioista.

Vierailija
27/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tää ois joku mun kaveri ;). Muuten voisi olla kuin minä, mutta ikä hieman väärä. Ja en mä koko aikaa niin hauska, ajoittain :). Ehkä ei tykkää käydä ulkona kuten en itsekään juuri. Käyn kavereiden kanssa ulkona joskus, mutta haluan viettää aikaa enemmän heidän kanssa, enkä jutella tuntemattomien kanssa ihan mitä sattuu. En itse ole ainakaan niin sosiaalinen, vaikkakin ihan hauska. Selvinpäin melkein mukavampaa - tiedätkö tavata tuntemattomia ihmisiä jossain ja käydä juttelee, sitten se lähtee tai ei. Jotenkin niin teennäistä, kun ilta kääntynyt jo yön puolelle, väsyttää, et kuule mitään ja vastapuoli voi olettaa, että yrität pokata/tehdä vaikutuksen tms. Ei mun juttu. Selvänä syntyy parhaat keskustelut. Mutta ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
28/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei halua pilata elämäänsä naisten ahneudella. M26

Vierailija
29/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen vain ei ole kaikilla se päämäärä, mihin pitää koko ajan pyrkiä.

Vierailija
30/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kirjainta, jotka saavat alfamiehet kauhusta kankeaksi

S I G M A

Vierailija
31/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii naista jostain muualta kuin baarista.

Vierailija
32/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on pieni muna tai erektiohärö?

Vierailija
33/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin samanlainen. Minun ongelmani on pieni penis, siitä johtuva epävarmuus ja huonous sängyssä. Housut jalassa olen itservarma uratykki.

Uskoisin että suurimmalle osalle naisista koko on ihan toissijainen asia jos mies on ihana, eikä epävarmuuskaan haittaa. Onko joku sanonut sinulle että olet huono vai onko tuo vain omaa kuvitelmaasi?

Vierailija
34/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi kirjainta, jotka saavat alfamiehet kauhusta kankeaksi

S I G M A

Sigma=tuleva sugardaddy

Vierailija
35/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Usein kun pyydän, että lähtisi kanssamme viettämään iltaa ja etsimään esim. baariin naisia niin hän keksii tekosyitä ja ilmeisesti vain on kotonaan itsekseen kaikki illat ja viikonloput."

Jos ei käytä alkoholia, niin ei siinä ravintolaympäristössä ole mitään erityisen vetoavaa. Onneksi sentään vaatteet eivät enää haise tupakalta ravintolassa käynnin jälkeen. Minusta on mukavampi tavata ihmisiä päiväsaikaan jossain viihtyisessä kahvilassa tai ruokaravintolassa ilman että taustalla soisi kovaääninen musiikki, joka häiritsisi normaalia keskustelua. Pidän musiikin kuuntelusta kotona, mutta en silloin kun haluan jutella jonkun kanssa. En ole myöskään kiinnostunut tanssimisesta.

Olen siinä määrin romantikko että en usko mihinkään naisten iskemiseen eikä minulla ole jatkuvaa tarvetta todistella olevani heteromies. Viihdyn hyvin kotona, jossa minulla riittää monenlaista tekemistä verrattuna siihen että pitäisi iltamyöhällä raahautua johonkin pimeään luolaan esittämään coolia tyyppiä ja pelata jotain ihmissuhdepelejä.

Vierailija
36/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin samanlainen. Minun ongelmani on pieni penis, siitä johtuva epävarmuus ja huonous sängyssä. Housut jalassa olen itservarma uratykki.

Sama. Kukaan ei ole nähnyt penistäni 8 vuoteen. Intissä saunassa sain kuulla tarpeeksi vittuiluja siitä. Noh minulla on nyt hyvä koulutus ja työ, etsin onnea muista asioista kuin parisuhteesta ja seksistä.

M28

Seksiä olen harrastanut vain kerran teininä ja silloinkin sain tietää tytön naureskelleen penikseni koolle selän takanani ja kaikki lukiossa saivat tietää siitä. Sitten armeijassa sain kuulla lisää pilkkaa penikseni koosta. Pari vuotta elin hyvin masentuneena ja harkitsin itsemurhaa. Lopulta unohdin seksin kokonaan ja olen elänyt selibaatissa. En tarvitse seksuaalisuutta mihinkään tässä elämässä. Keskityn työhön ja harrastuksiin.

M28

Vierailija
37/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö mieskaverisi miehistä? Voi olla että hän kaapissa.

Vierailija
38/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että baariin pitäisi lähteä naista metsästämään kun te muut siinä kyttäätte vieressä?

Vierailija
39/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali ja/tai tottunut olemaan omassa rauhassa. Kaikki eivät ole seurankipeitä tusinatavaroita.

Vierailija
40/109 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että suurimmalle osalle naisista koko on ihan toissijainen asia jos mies on ihana, eikä epävarmuuskaan haittaa. Onko joku sanonut sinulle että olet huono vai onko tuo vain omaa kuvitelmaasi?

En ole koskaan saanut naiselle orgasmia vaikka olen parhaani yrittänyt. Tiedän olevani huono ja epäkiihottava. Olen  lisäksi jo 34-vuotias joten vahinko on tapahtunut eikä tätä ongelmaa enää lähdetä korjaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan