Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko miehet saaneet paremmat kiksit liikunnallisen naisen kanssa

ja puristus on hyvä
03.10.2021 |

siis joka pitää itsestään hyvin huolta olematta täysfitness välttis. onko ketään muuta jota kiihottaa ajatus edes kerran elämässä kokeilla hyväkroppaista ei tonnikeijua tai muuten ei niin vetävää naista? takaapäin herkut pakarat ja siinä edessä kapea uuma ja katse taaksepäin ponnarilla hiukset jotain tämmöstä`.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä se että omalla vaimolla on ongelmia itsensä painonsa ja ties minkä kanssa...

Vierailija
2/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks otit sellaisen vaimon, olisit ihmeessä «kokeillut» sitä mikä itseä miellyttää ennen kuin menit naimisiin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ovat aktiivisia sängyssä eivätkä väsy heti ja halua että hoidan homman. Pidempiä sessioita ja useampia orgasmeja. Tabu tämäkin.

Vierailija
4/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulle ainakin on useampikin mies sanonut, että ihanaa kun olen niin timmi. Mulla on myös tiimalasivartalo. Mutta tämä on täysin makukysymys. Tiedän mm, että monelle miehelle olen liian laiha. Monet tykkää nimenomaan pyöreistä. Kaikilla on mieltymyksensä.

Vierailija
5/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sopusuhtainen runko, hyvä kunto, sopivasti lihasta, mutta myös naisellista pehmeyttä, ai että 😊

Vierailija
6/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa paljon harrastava vaimo….jatkuvasti jossain lihas tms jumissa.

Ei onnistu (ei halua) kovin usein hommat :(

Vierailija
7/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta näistäkin on. Sanoisin, että ulkonäkö tai timmiys ei kerro mitään sänkypuuhista.

Aika monta kertaa kakku on ollut kauniimpi päältä kuin itse asiassa maku.

Vierailija
8/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miks otit sellaisen vaimon, olisit ihmeessä «kokeillut» sitä mikä itseä miellyttää ennen kuin menit naimisiin 😂

Voi olla timmi nuorena, ja 20v päästä laardivalas. Tai toisinpäin. Oma vaimo oli muhkumpi kun tavattiin kauan sitten, nyt kisaa bikinifitnessissä.

Vierailija
9/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla timmi nuorena, ja 20v päästä laardivalas. Tai toisinpäin. Oma vaimo oli muhkumpi kun tavattiin kauan sitten, nyt kisaa bikinifitnessissä.

No mutta, silloinhan on jo kerran elämässään päässyt kokeilemaan timmimpää. Aloittaja ei ole, on siis mennyt jo aikanaan laardivalaan kanssa naimisiin. Miksi ihmeessä, jollei se kerran miellytä? Olisiko niin, että muutakaan ei saa?

Vierailija
10/15 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuelämän partneri on parempi valita vasta nelikymppisenä, siinä vaiheessa jo erottuu jyvät akanoista.

Vierailija
11/15 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuntaa paljon harrastava vaimo….jatkuvasti jossain lihas tms jumissa.

Ei onnistu (ei halua) kovin usein hommat :(

Hetkonen, jos jatkuvasti jokin lihas jumissa mutta silti harrastaa paljon liikuntaa niin ollaan aika lähellä tekosyitä ellei seksi kiinnosta. Useimmilla kun seksi rentouttaa.

Vierailija
12/15 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihan jees. Ei mitään mullistavaa kuitenkaan. Vähän vähemmän liikunnallisen kanssa on ollut herkumpia hetkiä. Seksissä merkitsee niin paljon muukin kuin ulkonäkö.

Vierailija
13/15 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras "tuntuma" on ollut latinotanssia harrastavan naisen kanssa - tai sitten oli muuten vaan niin mukavan ystävällinen nainen.

Vierailija
14/15 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla liian piukat pakarat. Anukseen on muutenkin aika työ päästä sisälle.

Vierailija
15/15 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole koskaan ollut liikunnallinen toisin kuin itse. Vaimo rehevä leveälanteinen suomalainen, mutta pillu ollut aina elävä ja terästä.  Puristus ihan jäätävää ja orgasmit rajuja. Olin kuvitellut, että halusi vaimokseni siron liikunnallisen tytön, mutta tuota herkkua en pystynyt vastustamaan. Enkä ole katunut hetkeäkään, vaan nauttinut koko rahalla.

Pitänee paikkansa se, mitä kokeneet pelimiehet aina sanoneet, moni kakku päältä kaunis, eli ei voi mitenkään tietää kokeilematta.  Pelimiehet eivät ole naisen ulkonäöstä  kranttuja syystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi