Miespuolinen kaveri ei koskaan etsi naisseuraa
Tiedän satavarmasti, että on hetero. Hänellä on kaikki kunnossa, koulutus, työ, on todella hauska, mukava, komea, pitkä ja urheilullinen. Usein kun pyydän, että lähtisi kanssamme viettämään iltaa ja etsimään esim. baariin naisia niin hän keksii tekosyitä ja ilmeisesti vain on kotonaan itsekseen kaikki illat ja viikonloput. Miksi noin 30-vuotias sinkkumies käyttäytyy näin? Miksi ei etsi itselleen kumppania tai edes yhden illan seksiseuraa?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen. En ole koskaan ollut naisen kanssa tai harrastanut seksiä. Minua ei kiinnosta. Kun oltiin nuorempana ulkona niin kaikilla muilla tuntui olevan taka-ajatuksena vastakkaisen sukupuolen edustajan etsiminen ja seksin harrastaminen. Minua se ei kiinnostanut. Olin paljon kiinnostuneempi vaikkapa pokerin tai biljardin pelaamisesta, saunomisesta, erilaisten juomien maistamisesta ja musiikista nauttimisesta ilman ajatusta, että illan päätteeksi pitäisi saada petikumppani. Nykyään en enää lähde ulos samalla tavalla vaan tosiaan vietän iltani yksin kotona. Minusta tämä on nautinnollista.
M36
Jotain häikkää sun hormoonituotannossa? Testotason tarkastettu?
En ole koskaan tavannut parikymppistä miestä, joka koko illan oikeasti vain ajattelisi bilistä tai musiikkia ilman ajatusta seksistä.
Ootkohan joskus tavannut jonkun muun kuin naapurin mummon.
Hän voi käydä baarissa yksin tai jonkun muun kuin AP:n kaveripiirin kanssa. Minulla on ollut tuttuja, joiden naistenmetsästys oli sairaalloista ja sen seuraaminen sivusta oli niin vastenmielistä, että pyrin välttelemään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin samanlainen. Minun ongelmani on pieni penis, siitä johtuva epävarmuus ja huonous sängyssä. Housut jalassa olen itservarma uratykki.
Sama. Kukaan ei ole nähnyt penistäni 8 vuoteen. Intissä saunassa sain kuulla tarpeeksi vittuiluja siitä. Noh minulla on nyt hyvä koulutus ja työ, etsin onnea muista asioista kuin parisuhteesta ja seksistä.
M28
Seksiä olen harrastanut vain kerran teininä ja silloinkin sain tietää tytön naureskelleen penikseni koolle selän takanani ja kaikki lukiossa saivat tietää siitä. Sitten armeijassa sain kuulla lisää pilkkaa penikseni koosta. Pari vuotta elin hyvin masentuneena ja harkitsin itsemurhaa. Lopulta unohdin seksin kokonaan ja olen elänyt selibaatissa. En tarvitse seksuaalisuutta mihinkään tässä elämässä. Keskityn työhön ja harrastuksiin.
M28
Aikuiset ja normaaliälyiset naiset eivät naureskele miehelle (tai penikselle, joka on kiinni siinä miehessä), josta tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen. En ole koskaan ollut naisen kanssa tai harrastanut seksiä. Minua ei kiinnosta. Kun oltiin nuorempana ulkona niin kaikilla muilla tuntui olevan taka-ajatuksena vastakkaisen sukupuolen edustajan etsiminen ja seksin harrastaminen. Minua se ei kiinnostanut. Olin paljon kiinnostuneempi vaikkapa pokerin tai biljardin pelaamisesta, saunomisesta, erilaisten juomien maistamisesta ja musiikista nauttimisesta ilman ajatusta, että illan päätteeksi pitäisi saada petikumppani. Nykyään en enää lähde ulos samalla tavalla vaan tosiaan vietän iltani yksin kotona. Minusta tämä on nautinnollista.
M36
En ole koskaan tavannut parikymppistä miestä, joka koko illan oikeasti vain ajattelisi bilistä tai musiikkia ilman ajatusta seksistä.
Eli hormoneissa tai testossa on häikkää, jos mies ei käyttäydy kuin stereotypinen naisia jahtaava mies?
Mielenkiintoista. Mies ei siis voi olla luonnostaan tuollainen vaan on jollain tavalla viallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Eli hormoneissa tai testossa on häikkää, jos mies ei käyttäydy kuin stereotypinen naisia jahtaava mies?
Mielenkiintoista. Mies ei siis voi olla luonnostaan tuollainen vaan on jollain tavalla viallinen?
Jos seksi ei käy lainkaan mielessä eikä ole haluja niin jokin on pahasti pielessä. Sanoohan sen nyt jo järkikin
Ihana kilttis mies. Kävis mulle:)
Vierailija kirjoitti:
Ihana kilttis mies. Kävis mulle:)
Varmasti kun on pitkä, komea ja hyvässä työssä.
Lyhyt, ruma ja pienituloinen kilttismies olisi creepy ja epäilyttävä.
Ap:n ei pidä olla liian kiinnostunut kaverin yksityiselämästä. Joskus on parempi, että tietää "liian vähän" kuin liikaa.
Jos tonkii asoita, jotka ei tonkijalle mitenkään kuulu, voikin saada selville jotain, mitä ei olisi halunnut tietää. Esim., että kaveri harrastaakin hellää suhdetta ap:n äidin kanssa samaan aikaan, kun ap hyppää baareissa.
Turha tuonne kaupungille on lähteä koronaa levittämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin samanlainen. Minun ongelmani on pieni penis, siitä johtuva epävarmuus ja huonous sängyssä. Housut jalassa olen itservarma uratykki.
Uskoisin että suurimmalle osalle naisista koko on ihan toissijainen asia jos mies on ihana, eikä epävarmuuskaan haittaa. Onko joku sanonut sinulle että olet huono vai onko tuo vain omaa kuvitelmaasi?
En ole koskaan saanut naiselle orgasmia vaikka olen parhaani yrittänyt. Tiedän olevani huono ja epäkiihottava. Olen lisäksi jo 34-vuotias joten vahinko on tapahtunut eikä tätä ongelmaa enää lähdetä korjaamaan.
Eihän se tarkoita että olisit huono, seksi on niin paljon muutakin. Ja tuskin olet ollut epäkiihottava ainakaan niiden mielestä, jotka ovat sänkyyn kanssasi halunneet. Ihan hyvin tuon ongelman voi vielä ratkaista, kunhan vaan oikea nainen löytyy. Tutustua kannattaa ensin housut jalassa ja vaikka kertoa omasta epävarmuudesta ja muista ajatuksista ennen seuraavaa steppiä, siitä saattaisi olla apua.
Ihanko oikeasti naisen kiinnostus säilyisi jos mies alkaisi selittämään jotain epävarmuuttaan sänkyhommissa kun nainen haluaa kunnolla munaa? Huonot on sun neuvot. Itsevarmuus on se mikä naista kiinnostaa, ei mikään epävarma pikkupenismies.
Kaverisi on luuseri. Miksi pidät kaverina tuollaista
Traumat jääneet aiemmista suhteista tai mielitietty antanut pakit ilman ilmeistä syytä ja jo lyönyt sitten hanskat tiskiin.
No se on varmaan aseksuaali. On niitä sellaisiakin miehiä olemassa.
Vois olla kuvaus vaikka minusta. En etsinyt seuraa sen kummemmin tai käynyt missään. Maksullinen nainen tuli paljon halvemmaksi kuin sinkoilla pitkin baareja ja toreja. Kivasti jäi aikaa harrastaa ja käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Yksin ollessa on aina parhaassa mahdollisessa seurassa
Mihin sitä naista tarvitaan??? Runkkaa vaan omalla kädellä ja laittaa itse ruokansa. Minä en naista kaipaa. Oma seura = paras seura. Olen syrjäytynyt raitistunut alkoho LISTI.
T. Mahe