Miespuolinen kaveri ei koskaan etsi naisseuraa
Tiedän satavarmasti, että on hetero. Hänellä on kaikki kunnossa, koulutus, työ, on todella hauska, mukava, komea, pitkä ja urheilullinen. Usein kun pyydän, että lähtisi kanssamme viettämään iltaa ja etsimään esim. baariin naisia niin hän keksii tekosyitä ja ilmeisesti vain on kotonaan itsekseen kaikki illat ja viikonloput. Miksi noin 30-vuotias sinkkumies käyttäytyy näin? Miksi ei etsi itselleen kumppania tai edes yhden illan seksiseuraa?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin samanlainen. Minun ongelmani on pieni penis, siitä johtuva epävarmuus ja huonous sängyssä. Housut jalassa olen itservarma uratykki.
Sama. Kukaan ei ole nähnyt penistäni 8 vuoteen. Intissä saunassa sain kuulla tarpeeksi vittuiluja siitä. Noh minulla on nyt hyvä koulutus ja työ, etsin onnea muista asioista kuin parisuhteesta ja seksistä.
M28
Seksiä olen harrastanut vain kerran teininä ja silloinkin sain tietää tytön naureskelleen penikseni koolle selän takanani ja kaikki lukiossa saivat tietää siitä. Sitten armeijassa sain kuulla lisää pilkkaa penikseni koosta. Pari vuotta elin hyvin masentuneena ja harkitsin itsemurhaa. Lopulta unohdin seksin kokonaan ja olen elänyt selibaatissa. En tarvitse seksuaalisuutta mihinkään tässä elämässä. Keskityn työhön ja harrastuksiin.
M28
ei ketään kiinnosta sun ulina
Vierailija kirjoitti:
En minäkään halua naisia minkäänlaiseen suhteeseen vaikka täysin hetero olenkin. Naisista ei ole kuin harmia. Yksin saan tehdä niin kuin tykkään.
En ihan noin jyrkästi muotoilisi, minulla enemmänkin niin että puoliso on joskus mukava asia, mutta useimmiten tiellä ja häiriöksi elämässä.
En halua lapsia, en halua perhettä, en halua jakaa päiväni jokaista minuuttia toisen ihmisen kanssa. Miksi väkisin yittäisin änkeä itseäni tilanteeseen missä voin pidemmän päälle pahoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin samanlainen. Minun ongelmani on pieni penis, siitä johtuva epävarmuus ja huonous sängyssä. Housut jalassa olen itservarma uratykki.
Sama. Kukaan ei ole nähnyt penistäni 8 vuoteen. Intissä saunassa sain kuulla tarpeeksi vittuiluja siitä. Noh minulla on nyt hyvä koulutus ja työ, etsin onnea muista asioista kuin parisuhteesta ja seksistä.
M28
Seksiä olen harrastanut vain kerran teininä ja silloinkin sain tietää tytön naureskelleen penikseni koolle selän takanani ja kaikki lukiossa saivat tietää siitä. Sitten armeijassa sain kuulla lisää pilkkaa penikseni koosta. Pari vuotta elin hyvin masentuneena ja harkitsin itsemurhaa. Lopulta unohdin seksin kokonaan ja olen elänyt selibaatissa. En tarvitse seksuaalisuutta mihinkään tässä elämässä. Keskityn työhön ja harrastuksiin.
M28
ei ketään kiinnosta sun ulina
No kerroin tarinani nyt kuitenkin kiinnosti tai ei. Tämä vaikuttaa sosiaaliseen elämääni kieltämättä aika oleellisesti edelleen. En oikein jaksa viettää aikaa muidenkaan ihmisten kanssa, koska yleensä keskustelu aina ajautuu naisasioihin ja se on minulle arka ja epämieluinen puheenaihe. Mielummin olen itsekseen ja vältän tämän kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Etsii naista jostain muualta kuin baarista.
Voihan hänellä olla omat kuvionsa vaikka naapurintytön kanssa eikä hän halua turhaa mainostaa omia asioitaan ennen kun asiat ovat kehittyneet pidemmälle ja varmemmalle pohjalle. Jos asiat eivät sitten kehity toivotulla tavalla, niin eipähän tarvitse sitten selitellä kenelläkään omia ihmissuhdekuvioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että suurimmalle osalle naisista koko on ihan toissijainen asia jos mies on ihana, eikä epävarmuuskaan haittaa. Onko joku sanonut sinulle että olet huono vai onko tuo vain omaa kuvitelmaasi?
En ole koskaan saanut naiselle orgasmia vaikka olen parhaani yrittänyt. Tiedän olevani huono ja epäkiihottava. Olen lisäksi jo 34-vuotias joten vahinko on tapahtunut eikä tätä ongelmaa enää lähdetä korjaamaan.
Eihän se tarkoita että olisit huono, seksi on niin paljon muutakin. Ja tuskin olet ollut epäkiihottava ainakaan niiden mielestä, jotka ovat sänkyyn kanssasi halunneet. Ihan hyvin tuon ongelman voi vielä ratkaista, kunhan vaan oikea nainen löytyy. Tutustua kannattaa ensin housut jalassa ja vaikka kertoa omasta epävarmuudesta ja muista ajatuksista ennen seuraavaa steppiä, siitä saattaisi olla apua.
Kaikki miehet ei halua pelata sitä peliä. Se on lähinnä vaivaannuttavaa ja noloa miehelle eikä useinkaan edes vaivan arvoista.
Ehkä hän on punapilleröitynyt naisten suhteen.
Suurin osa teistä ei ole vaivan arvoisia, haitat vs hyödyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ei halua pelata sitä peliä. Se on lähinnä vaivaannuttavaa ja noloa miehelle eikä useinkaan edes vaivan arvoista.
Vaivan arvoista???
Minusta parisuhde itsessään on jo vaivan arvoista. On joku jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut. Eikä tarvitse olla yksin vaivojensa kanssa, kun ikää alkaa tulemaan.
Itseäni harmittaa oikeastaan vaan se, että paras lapsentekoaika meni hukkaan väärän ihmisen kanssa ja nykyisen vaimoni kanssa on jo myöhäistä. Silti monelle lapsen saaminen on jo täyttymysten täyttymys, ja sekin homma hoituu helpommin kumppanin kanssa.
Ap, miksi ihmeessä sinä märehdit kaverisi naiskuvioita? Pitäisit huolen vain omista asioistasi.
Jos ei ole positiivisia kokemuksia siltä saralta tai on vain hyvin vähän positiivisia kokemuksia niin ei ehkä riitä intoa ja motivaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
M28
Näkikö ne inttikaverit peniksesi erektiossa jos niin nauratti koko? Itsellä ainakin on lepotilassa paljon pienempi.
Millä oikeudella pohdit hänen asioitaan täällä julkisesti?
iik, metoo kqmpanja äkkiä aikaiseksi, kun ihminen ei halua juosta joka paikassa! metometometoo! Kuka kohteeksi?
Itse olen kirjoituksen kaltainen mies niin mikä siinä on naiset arvostelevat ja pitävät miestä huonona vain ja ainoastaan sen takia kun ei ole hommannut itselleen käskyttäjää eli naista?
Ei pariutuminen ole kaikkia varten. Jos ei maistu ja tykkää mielummin elellä ilman puolisoa niin hyvä, että uskaltaa, sen sijaan että väkisin jotain kulisseja rakentelisi. Tai vielä hölmömmin: seksinhimoissaan myöntyy perheleikkiin, johon motivaatio on nolla.
Mistä sinä tiedät mitä sutinaa hänellä on. Kaikki eivät kerro omista asioistaan.