Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienituloiset; mitä olette syöneet tänään?

Vierailija
26.11.2014 |

Toivon, ettei keskusteluun tulisi mitään ilkeilijöitä, eikä syntyisi myöskään kilpailua tai riitelyä ruoan terveellisyydestä vaan jokainen voi kertoa mitä on tullut perheenä syötyä

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronia ja tarjouksessa olleita valmiita jauhelihapihvejä (2,49, normaalisti 3,30). Olen opiskelija.

Vierailija
62/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:40"]

Hain viljelypalstaltani porkkanaa, punajuuria, maa-artisokkaa ja lehtikaalia.

Söin porkkanoita ja tekemääni maa-artisokkakeittoa. Punajuuret keitin odottamaan huomista, kun ostan aurajuustoa. Kaapista löytyy ryynejä. Sipuliakin on kylliksi. Hyvä laatikkoruoka luvassa. 

Lehtikaalista vielä jotain... Ideoita?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla söin puuroa ja yhden ruisleivän, jonka päällä juustoviipale. Lounaaksi kolmannes eilen jääneestä maksalaatikkopaketista. Välipalaksi yksi ruisleipä, jonka päällä juustoviipale. Päivälliseksi lohipastaa (vakuumipakatusta kylmäsavulohesta, yhdestä paketista tulee annos koko perheelle eli aika halpaa). Iltapalaksi ruisleipää, jonka päällä oli juustoviipale, ja lisäksi maustamatonta jugurttia, johon oli pilkottu banaani ja omena sekä kauraleseitä.

Vierailija
64/66 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: 

2 Kanamunaa
1 Tomaatti
10 cm kurkkua
Hapankaalta
Persiljaa

Join sitruunavettä

Ruoka:

Uunijuureksia:
Perunaa
Porkkanaa 
Lanttua
Sipulia
Valkosipulia
Paprikaa
Broilerin filettä

Mausteöljyssä pyöriteltynä.

Ruokajuomana vettä 

Iltapala: 

Teetä
2 Mandariinia
Banaani
Kuivattuja aprikooseja

Nyt olen menossa syömään vielä yöpalaa koska on nälkä:

Hedelmiä
Pähkinöitä

Vierailija
65/66 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla söin kaksi leipää joissa oli tomaattia ja tonnikalaa päällä ja join vettä.
lapset söivät hedelmiä kotona ja joivat teetä. Koulussa söivät lounaat, aamupalaksi ehkä jukurttia.

Vierailija
66/66 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lapset söivät ruisleipää (päällä juusto ja paprika), omenaa ja hedelmärahkaa, mulle pelkkää kahvia.

Lounaaksi kanawokkia

Välipalalla lapset veti muroja, mandariinia, jugurttia ja porkkanatikkuja. Mä söin porkkanaa ja ruisleivän.

Päivällinen jauhelihakastiketta, perunoita, salaattia

Lapsille iltapalaksi marjapuuroa, rahkaa ja omenaa. Minä ja mies syötiin lämpimiä voileipiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi