Pienituloiset; mitä olette syöneet tänään?
Toivon, ettei keskusteluun tulisi mitään ilkeilijöitä, eikä syntyisi myöskään kilpailua tai riitelyä ruoan terveellisyydestä vaan jokainen voi kertoa mitä on tullut perheenä syötyä
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 23:40"]
Hain viljelypalstaltani porkkanaa, punajuuria, maa-artisokkaa ja lehtikaalia.
Söin porkkanoita ja tekemääni maa-artisokkakeittoa. Punajuuret keitin odottamaan huomista, kun ostan aurajuustoa. Kaapista löytyy ryynejä. Sipuliakin on kylliksi. Hyvä laatikkoruoka luvassa.
Lehtikaalista vielä jotain... Ideoita?
[/quote]
Aamupalalla söin puuroa ja yhden ruisleivän, jonka päällä juustoviipale. Lounaaksi kolmannes eilen jääneestä maksalaatikkopaketista. Välipalaksi yksi ruisleipä, jonka päällä juustoviipale. Päivälliseksi lohipastaa (vakuumipakatusta kylmäsavulohesta, yhdestä paketista tulee annos koko perheelle eli aika halpaa). Iltapalaksi ruisleipää, jonka päällä oli juustoviipale, ja lisäksi maustamatonta jugurttia, johon oli pilkottu banaani ja omena sekä kauraleseitä.
Aamupala:
2 Kanamunaa
1 Tomaatti
10 cm kurkkua
Hapankaalta
Persiljaa
Join sitruunavettä
Ruoka:
Uunijuureksia:
Perunaa
Porkkanaa
Lanttua
Sipulia
Valkosipulia
Paprikaa
Broilerin filettä
Mausteöljyssä pyöriteltynä.
Ruokajuomana vettä
Iltapala:
Teetä
2 Mandariinia
Banaani
Kuivattuja aprikooseja
Nyt olen menossa syömään vielä yöpalaa koska on nälkä:
Hedelmiä
Pähkinöitä
Illalla söin kaksi leipää joissa oli tomaattia ja tonnikalaa päällä ja join vettä.
lapset söivät hedelmiä kotona ja joivat teetä. Koulussa söivät lounaat, aamupalaksi ehkä jukurttia.
Aamulla lapset söivät ruisleipää (päällä juusto ja paprika), omenaa ja hedelmärahkaa, mulle pelkkää kahvia.
Lounaaksi kanawokkia
Välipalalla lapset veti muroja, mandariinia, jugurttia ja porkkanatikkuja. Mä söin porkkanaa ja ruisleivän.
Päivällinen jauhelihakastiketta, perunoita, salaattia
Lapsille iltapalaksi marjapuuroa, rahkaa ja omenaa. Minä ja mies syötiin lämpimiä voileipiä
Makaronia ja tarjouksessa olleita valmiita jauhelihapihvejä (2,49, normaalisti 3,30). Olen opiskelija.