IL: Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo ministeri.
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo ministeri.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3…
Ajatelkaa sitä ilkivallan määrää, jota noissa orjatyöpaikoissa ja yhteiskunnassa ylipäänsä alkaa ilmenemään, jos tuommoinen oikeasti toteutetaan.
Kommentit (41)
AP. Lopeta valehtelu ja mene hiekkalaatikolle.
Vapauteen pääsee kohtuu helposti, kun järjestää itsensä mullan alle. Pakkotyötä parempi vaihtoehto.
Ei tule. Yksi idiootti meni heittämäönehdotuksen ja iltasanomat heti clickbaittaamassa.
Joko vapaaehtoinen työ tai sitten pakkotyö mutta jokaisen aikuisen ihmisen on kannettava kortensa kekoon
Minä paras työntekijä. Mitä neen kirjaimellisesti mitä käsketään oli järkeä tai ei
Vierailija kirjoitti:
AP. Lopeta valehtelu ja mene hiekkalaatikolle.
Ei voi. AP on persu, valehtelu on niillä veressä.
Entö voisiko työnantajilla olla myös pakollinen palkan maksu velvoite? - ja ellei, niin kysyn, että miten valitaan ne työntekijät, joille työnantajan tulee maksaa palkkaa tehdystä työstä vs. he, joille työnantajan ei tarvitse maksaa palkkaa koska he olsivat työttömiä ja velvollsia tekemään työtä, koska työttömiä?
Tarkoitan vain, että on hyvä, jos työttömi aktivoidaan mutta en pidä ajatuksesta, että muodosstuisi kahdentason työmarkkinat.
Uskovainen mies
Pistihän riikkuli työttömät risusavottaankin😱. Eiku🤔
Vierailija kirjoitti:
Kohta on eliitti ja orjat.
Tekeekö se eliitiksi että käy töissä ja elättää itsensä palkkatuloillaan ilman että nostaa tukia? Tämähän tarkoittaa sitä että olen eliittiä 2500€/kk tuloilla ja se taas tarkoittaa että olen paljon parempi ihminen kuin hyvin monet suomalaiset kun olenhan eliittiä
Hyödyttömät
Tukilöis
Rotat
Niinkuin
Minä
Ansaitsee
Vain
K
Ä
R
S
I
M
Y
S
T
Ä
J
A
K
U
O
L
E
M
A
A
Vierailija kirjoitti:
Olen
H
Y
Ö
D
Y
T
Ö
N
P
A
S
K
A
L
U
U
S
E
R
I
T
U
K
I
L
O
I
S
R
O
T
T
A
J
O
K
A
A
N
S
A
I
T
S
E
E
V
A
I
N
K
Ä
R
S
I
M
Y
S
T
Ä
J
A
K
U
O
L
E
M
A
A
Hyvä että myönnät sen itsekin. Tee asialle jotain!!!
Sivareilla on pakollinen ilmaistyö. Tämä ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen
H
Y
Ö
D
Y
T
Ö
N
P
A
S
K
A
L
U
U
S
E
R
I
T
U
K
I
L
O
I
S
R
O
T
T
A
J
O
K
A
A
N
S
A
I
T
S
E
E
V
A
I
N
K
Ä
R
S
I
M
Y
S
T
Ä
J
A
K
U
O
L
E
M
A
A
Hyvä että myönnät sen itsekin. Tee asialle jotain!!!
Et. Ole. Viisas. Sinun
P
A
S
K
A
T
N
E
U
V
O
T
On
Kuultu
Jo
Miljoona
Kertaa
Olen
Hyödytön
Paska
Tukilois
Rotta
Silti
Luuseri
Ja
Yksin
Ja seuraavaksi varmaan ne Kelan suorittamat kotietsinnät sen selvittämiseksi onko fyrkkaa tai omaisuutta jonka perusteella voi evätä toimeentulotuen. Niin se homma etenee.
Varmaan ilkivaltaa syntyy, mutta se pidetään kurissa tiukalla valvonnalla ja ankarilla rangaistuksilla. Joka tapauksessa jotain pitää tehdä, jos ja kun tekoäly alkaa tehdä yhä suuremmasta osasta väestöä työmarkkinakelvotonta. En pidä tästä, mutta ison väestönosan makuuttaminen turhan panttina ei sekään ole yhteiskuntarauhan kannalta hyvä.
Pa
Sk
A
T
Hyödyttömät
Tukilpis
Rotat
Niinkuin
Minä
Ansaitsee
Vain
K