Menkat loppu ja oireet jatkuu, en ymmärrä
Rinnat yhä turvoksissa ja nälkää pukkaa. Kuukautiset oli muutenki tosi oudot, kesti ehkä 1,5-2pv ja sitten jatkui pikku tiputtelulla?
Kusellakin tuntuu että pitää ravata joka tunti vaikka normaalisti käyn muutama krt päivässä.
Mistä voisi kiikastaa :/
Kommentit (14)
Tarkoitatteko raskaana? Empä usko mahaki on löysällä ja ei ole kipuja
ap
Siis eikö kukaan osaa sanoa tai kokenut vastaavaa?
Mulla on ollu joskus tuollaset menkat. En ollu raskaana. Seuraavat menkat alko sit 22pv päästä! Nyt oli viime kierto 26pv. Ja ovulaatio ei näytä tulevan....kp 36 jo menossa..että kaikki on vissiin mahollista ja normia...
Tee se raskaustesti nyt ihan ekaksi.
En uskalla tehdä, en usko että tämä raskaudesta johtuu. Oireisiin kuuluu mielen ailahtelevuus, minulla on uupunut mieliala ennemminkin. Nälkä tuntuu olevan koko ajan ja tissit edelleen turvoksissa. Ei ikinä ole näin ollut.
Eihän vaan voi olla mitäön matoja apua hyi?!
ap
Minulla on ollut kusitauti varmaan 7 kertaa ja siihen kuuluu ennemminki virtsan kirvely ja kokoajan vessassa istuminen, sitä en lähtisi myöskään epäilemään..
ap
Nyt tuntuu menkkakipujakin vaikka ne on loppunu eilen? Tai oikeastaan se tiputtelu on loppunut..
Ihan oikeasti mikä tässä voi olla, olen ihan ahdistunut
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:55"]
Nyt tuntuu menkkakipujakin vaikka ne on loppunu eilen? Tai oikeastaan se tiputtelu on loppunut.. Ihan oikeasti mikä tässä voi olla, olen ihan ahdistunut -ap
[/quote]
No tee se raskaustesti! Ainakin rajaat sen pois, jos on negatiivinen. Ja jos on positiivinen, niin siinähän se syy sitten oli.
Pelottaa jos on negatiivinen niin mikähän tauti tuolla mahassa on :'(
Raakaana?