Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ostaa minulle takin koska arvostaa tekemisiäni

Vierailija
03.10.2021 |

Olen vain oma itseni ja tehnyt olostamme mukavaa arkisella panostuksellani. Sanoi miettineensä, että haluaa ilahduttaa minua ja mennään ostoksille, maksoi mitä maksoi kunhan saan haluamani ja kunnon takin talveksi.

Itsellä tiukkaa tällä hetkellä ja kaikki hankinnat joutuu tarkkaan miettimään, joten mukavasti ajateltu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttää sua jälkeenpäin kuitenkin, kun maksatat ostoksesi hänellä. Mulle kävi miehen kanssa näin. En oo sen jälkeen antanut kenenkään maksaa mitään.

Vierailija
2/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ette parittele niin ethän sinä edes mitenkään maksullisesta käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele tuntuisi minusta siltä, että minun asussani olisi vikaa ja haluaa pukea minut niin, ettei tarvitse hävetä, jos tutut näkee.

Vierailija
5/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyttää sua jälkeenpäin kuitenkin, kun maksatat ostoksesi hänellä. Mulle kävi miehen kanssa näin. En oo sen jälkeen antanut kenenkään maksaa mitään.

On mies minulle antanut ennenkin kaikenlaista ohimennen. Eipä hän siitä juuri mainitse paitsi joskus vitsillään joka sekin saadaan tasoitettua kun kerron omista panostuksistani perään yhtä leikilläni. Ymmärtää tilanteeni joten olisi typerää naljailla jos sydämestään haluaa jotain hankkia. No mutta nautin lahjasta, olen tämän ansainnut.

-ap

Vierailija
6/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ele tuntuisi minusta siltä, että minun asussani olisi vikaa ja haluaa pukea minut niin, ettei tarvitse hävetä, jos tutut näkee.

Ei mennyt kuin kolme viestiä ennen kuin joku käänsi tuonkin kivan eleen negatiiviseksi. Palsta ei petä koskaan.

Vierailija
7/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle.

Mä annoin viime vuotisen takkini just työkaverille, kun tämä käytti isänsä vanhaa risaa rotsia. Oli tyytyväinen. Kyllä mä siitä tykkään ja arvostan, työkaverista siis.

Vierailija
8/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi että et ole kyennyt saamaan kunnon tuloja itse

Vierailija
9/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aviomiesmatskulta 😌

Vierailija
10/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mies minulle antanut ennenkin kaikenlaista ohimennen. Eipä hän siitä juuri mainitse paitsi joskus vitsillään joka sekin saadaan tasoitettua kun kerron omista panostuksistani perään yhtä leikilläni. Ymmärtää tilanteeni joten olisi typerää naljailla jos sydämestään haluaa jotain hankkia. No mutta nautin lahjasta, olen tämän ansainnut.

-ap

Noin se meilläkin alkoi, vitsin varjolla mainitsi miten olen hänelle kiitollisuudenvelassa. Sitten olikin jo tosissaan.

Vierailija
11/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt kuin kolme viestiä ennen kuin joku käänsi tuonkin kivan eleen negatiiviseksi. Palsta ei petä koskaan.

Ihan on suomalaisten "pessimisti ei pety" asennetta. Sitä esiintyy 90% suomalaisista sukupuoliin katsomatta.

Olisi ollut helvetin noloa sulle, jos olisit pettynyt.

Vierailija
12/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole koskaan kommentoinut vaatetustani vaikka en ole aina itsekään tyytyväinen vaatteisiini. Tämäkin ele tuli siitä kun kerroin haluavani ostaa takin itselleni, ei siitä että nykyisessä olisi jotain vikaa.

Tosin mies haluaa varmaan ihan yhtä paljon minun kulkevan huonoissa ryysyissä kuin itsekin joten ei haittaa vaikka ajattelisikin pinnallisesti tässä tapauksessa.

-ap

Vierailija
13/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten monta kertaa luen aloituksen, en saa siitä mitenkään kivaa ja positiivista.

Näen vain hallintaa. Sorry.

Hävettäis, jos mieheni puhuis mulle noin ja se, että mulla ei olisi itsellä varaa ostaa takkia, jonka haluan.

Vierailija
14/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona vei työt. Nyt uusi ala ja hyvin todennäköisesti olen puolenvuoden päästä taas säännöllisessä palkkatyössä. - ap

Vierailija
15/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miten monta kertaa luen aloituksen, en saa siitä mitenkään kivaa ja positiivista.

Hävettäis, jos mieheni puhuis mulle noin ja se, että mulla ei olisi itsellä varaa ostaa takkia, jonka haluan.

Onko mielestäsi häpeällisempää se että mies arvostaa naista ja sitä mitä hän tekee, vai se että hän haluaa ilahduttaa toista?

Vierailija
16/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona vei työt. Nyt uusi ala ja hyvin todennäköisesti olen puolenvuoden päästä taas säännöllisessä palkkatyössä. - ap

Ei kai puolessa vuodessa kirurgiksi lueta. Toisaalta kirurgeista valtaosa on miehiä ja hoitajista naisia.

Vierailija
17/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi häpeällisempää se että mies arvostaa naista ja sitä mitä hän tekee, vai se että hän haluaa ilahduttaa toista?

Jos mies haluaisi ilahduttaa hän olisi hankkinut jotain tai vienyt jonnekin. Nyt hän halusi tehdä itsestään numeron ja PALKITA naisensa. *puistatus*

Vierailija
18/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaisi ilahduttaa hän olisi hankkinut jotain tai vienyt jonnekin. Nyt hän halusi tehdä itsestään numeron ja PALKITA naisensa. *puistatus*

Täh? Hankkii takin. Palkitsemisesta ap ei puhunut mitään vaan että mies haluaa ilahduttaa. Mikä oli se ongelma?

Vierailija
19/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa?

Minusta tuo oli vain ihana ele. Hän on tämän lisäksi tehnyt minulle viikonloppuna upean illalliskattauksen viinin kera, ollut läsnä ja minun kanssani koko ajan touhuamassa. Keskustelemme asioista, katsomme yhdessä illan ohjelmia ja suunnittelemme tulevaisuuden tekemisiä yhdessä.

Minä teen kodista tunnelmallisen, hieron ja tuen miestä sairaudestaan. Nautin kodin ylläpitämisestä ja sivussa pidän omasta elämästäni huolta.

Mies on kuunnellut selvästi minua ja sanoi miettineensä, että haluaa ilahduttaa ja ostaa puhumastani takista kun tietää kuinka tiukkaa tällä hetkellä itselläni on. En minä tästä draamaa halua tehdä vaan nauttia ja iloita elämästä.

-ap

Vierailija
20/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoppuhallista saa osamaksulla talvitakin, jos tulee kiire. Sitähän voisi pyytää arvostuksen osoituksena jotain aineetonta, palveluksia joita itsekin tekee, huomaavaisuutta. Oppisi heti, mikä vörkkii suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme