Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ostaa minulle takin koska arvostaa tekemisiäni

Vierailija
03.10.2021 |

Olen vain oma itseni ja tehnyt olostamme mukavaa arkisella panostuksellani. Sanoi miettineensä, että haluaa ilahduttaa minua ja mennään ostoksille, maksoi mitä maksoi kunhan saan haluamani ja kunnon takin talveksi.

Itsellä tiukkaa tällä hetkellä ja kaikki hankinnat joutuu tarkkaan miettimään, joten mukavasti ajateltu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miten monta kertaa luen aloituksen, en saa siitä mitenkään kivaa ja positiivista.

Näen vain hallintaa. Sorry.

Hävettäis, jos mieheni puhuis mulle noin ja se, että mulla ei olisi itsellä varaa ostaa takkia, jonka haluan.

Onko mielestäsi häpeällisempää se että mies arvostaa naista ja sitä mitä hän tekee, vai se että hän haluaa ilahduttaa toista?

Jos mies haluaisi ilahduttaa hän olisi hankkinut jotain tai vienyt jonnekin. Nyt hän halusi tehdä itsestään numeron ja PALKITA naisensa. *puistatus*

En enää ihmettele, miksi suomalaiset eroavat niin usein ja miksi tälläkin palstalla niin moni valittaa kaikesta miehiin ja avioliittoon liittyvästä. Itselleni ei tulisi moinen analyysi mieleenikään. Ja hyvin on avioliitto sujunut jo kymmeniä vuosia ja onnellisia ollaan edelleenkin, vaikka miehen rahoilla on minullekin ostettu takkeja, kenkiä, iltapukuja jne.

Eikun itseasiassa MEIDÄN rahoilla, sen hän korjaa aina, jos erehdyn sanomaan, että sun rahoillahan se maksettiin… Meillä nyt vaan avioliitto ja perhe on ollut yhteinen yritys eikä sun ja mun tekemiset ja rahat.

Vierailija
22/22 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miten monta kertaa luen aloituksen, en saa siitä mitenkään kivaa ja positiivista.

Näen vain hallintaa. Sorry.

Hävettäis, jos mieheni puhuis mulle noin ja se, että mulla ei olisi itsellä varaa ostaa takkia, jonka haluan.

Onko mielestäsi häpeällisempää se että mies arvostaa naista ja sitä mitä hän tekee, vai se että hän haluaa ilahduttaa toista?

Jos mies haluaisi ilahduttaa hän olisi hankkinut jotain tai vienyt jonnekin. Nyt hän halusi tehdä itsestään numeron ja PALKITA naisensa. *puistatus*

En enää ihmettele, miksi suomalaiset eroavat niin usein ja miksi tälläkin palstalla niin moni valittaa kaikesta miehiin ja avioliittoon liittyvästä. Itselleni ei tulisi moinen analyysi mieleenikään. Ja hyvin on avioliitto sujunut jo kymmeniä vuosia ja onnellisia ollaan edelleenkin, vaikka miehen rahoilla on minullekin ostettu takkeja, kenkiä, iltapukuja jne.

Eikun itseasiassa MEIDÄN rahoilla, sen hän korjaa aina, jos erehdyn sanomaan, että sun rahoillahan se maksettiin… Meillä nyt vaan avioliitto ja perhe on ollut yhteinen yritys eikä sun ja mun tekemiset ja rahat.

Niinpä. Tästä puistatusnaisesta minäkin eroaisin kun näkee pelkkää pahaa kaikessa ihanassa mitä mies yrittää tehdä. Näitä ei vaan yksikään mies voi miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi