Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko on sitten iskenyt silmänsä naapurin yh-silikonibimboon

Vierailija
26.11.2014 |

Taas tuli nähtyä millä nuo kaksilahkeiset ajattelee!
Ollaan oltu ukon kanssa reilu 8 vuotta yhdessä ja hyvin on pyyhkiny. No, tietysti välillä jotain pientä on ollut mutta niin varmaan kaikilla pareilla.
Aika tarkkaan kuukausi sitten meidän naapurin muutti nuori yh-äiti ja voi luoja sentään, sen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan. Ensinnäkin ukolla meinaa tippua silmät päästä joka kerta kun tämä naapurin kurvimissi tulee vastaan. Voin oikein aistia sen kuinka ukko haluaisi läväyttää isot kouransa tuon silikonibimbon ryntäille ja puristella niitä kumipalloja.
Ennen mies ei ole lapsista viis veisannut mutta nyt on kummasti alkanut kaveeraamaan naapurin kakaroiden kanssa, etenkin tämän kumipallo misun kakaran kanssa. Osti sille kerran jopa karkkipussinkin kaupasta.
Itse olen ehdottanut lasta jo vuosia mutta aina ukko listaa loputtoman listan syitä miksi ei halua lasta. Kummasti hänestä kuitenkin kuoriutuu tuon yh-misukan läheisyydessä ihanan lapsirakas mies.
Ukko kiistää tietysti kaiken vaikka on täysin selvää mitä hän tuosta silikonibimbosta ajattelee.
Ennen kun sanotte mitään, kyllä olen mustasukkainen ja helvetin mustasukkainen olenkin. Ei minusta ole tuollaisen povipommin kanssa kilpailemaan.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko luulet, ettei mies hyvin äkkiä alkaisi katua isän leikkimistä silkkariyh:n lapselle?

Vierailija
82/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sitä varmaan ärsyttää naapuri kaljamahaukko joka koko ajan yrittää "olla avuksi"muttei kehtaa sanoa että suksi kuuseen kuolaamasta.
Sanopa sille ukolles että juttelit naapurin kanssa ja se käski sanoa että pärjää ihan omin avuinkin ja pyytää kyllä apua jos tarvii.äijäs tuntee olonsa noloksi tämän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä kateellisten narinaa. Totta helvetissä kurvikkaat (ei läskit) naiset herättää miehessä, kuin miehessä huomiota. 

Pitäiskö AP:n täällä narisemisen sijaan tehdä asialle jotain? Vaikka ruveta esimerkiksi kuntoilemaan tavoitteellisesti, jotta sinäkin saisit vetävän näköisen kropan? Hyvähän se täällä on toisia haukkua "silari-kumitissi-yh:ksi", kun itse on helvetin löysässä kunnossa, ja vielä kaikenlisäksi varmaan mäkätätte miehillenne joka pienimmästäkin asiasta. Mitä vikaa kumitisseissä? Käykää asennuttamassa omat, jos vituttaa kun mies katsoo isoja pyöreitä, terhakoita tissejä.

Vitun läskit.

Vierailija
84/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein tyytyy johonkin naiseen, jonka ne vaan saa. Tämä on julmaa kuultavaa, mutta jos oikeasti merkitsisit miehellesi koko maailmaa, niin ei se noin avoimesti kuolaisi kenenkään muun perään. Saahan sitä muita katsella, mutta vaivihkaa.

Vierailija
85/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se misu onkin mukava ja ystävällinen. Saattaa jopa olla älykäskin vaikka on herran tähden semmonen yyhoo ja silikonipallot ja kaikki. Taidat itse olla aikamoinen riivinrauta ;)

Vierailija
86/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina parjataan yksinhuoltajia, että miten niitä ei kukaan halua ja millasia rönttösiä läskikasoja ne on. Hah! Siinäs näette, haukkujat, että joukossa on myös kuumia misuja. Krrr..

Vierailija
87/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:44"]

Nyt oikeesti... tossa mustasukkasuudessa ei ole mitään mieltä, menetät vaan miehes.

Osota ymmärtäväsi miestäsi, ja ehdota miehellesi kolmenkimppaa naapurin missin kanssa. Ensin vaikka vaan ääneen puhuttuna fantasiana kesken touhujen, sitten sanoista tekoihin.

Miehesi arvostus sua kohtaan nousee potensseissa, samoin kun teidän makuuhuoneaktiviteetti.

Sellasta sääntöä kuitenkin ehdotan, että mitään ei sitten tehdä salaa, vaan pumppaat miehestäsi sen mitä se haluaa tehdä tämän missin kanssa ja sitten yhdessä toteutatte sen!

Tuskin se kuitenkaan oikeasti haluaa vaihtaa sua siihen, jos teillä on hyvä suhde. Tällä tavalla saisitte vähän jännitystä elämään, sun mies pääsis toteuttamaan omaa fantasiaansa (vois vaikka jo kerran tai parin jälkeen riittää -tai sitten siitä tulis säännöllinen kiva uusi osa teidän touhuja) eikä sun tarvitsisi ajatella että se haluaa salaa jotain ja olla siksi varuillaan ja mustis.

[/quote]

Siis voi jeesus..ihan oikeesti...

Vierailija
88/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:34"]

Kumipallo misun kakara :D Huutonaurua!

[/quote]

"Kumipallomisu" on yhdyssana :)  tuli vaan mieleen 

Vierailija
89/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei AP. Huonompi homma. Jos haluat pystyssä päin päästä tilanteesta irti niin anna sekä bimbon että miehen olla ja ala elämään ihan omaa elämääsi. Sano miehelle että voisko vaikka lähtee baariin siitä kotisohvalta velttoilemasta tai lähde itse. Ei se auta vaikka kuinka olisit läsnä silmät sirrillään katsomassa ettei mitään vaan tapahdu. Kiinnostu muista uroksista, ala käyttäytymään kuin sinkku, älä jaa asioitasi miehen kanssa. Joko te erootte tai mies kiinnostuu susta taas enemmän kuin bimbosta. That's the way how life is!

Vierailija
90/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollaisia ovat miehet. Mun mies tykkää blondeista. Itse olen luonnon punapää. Kyllä kututtaa...

Vierailija
91/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:08"] 

Tässä AP:n tapauksessa mies on viehättynyt vain tuon naapurin naisen ulkomuodosta, tuskin haluaa parisuhdetta tämän kanssa. Ihastumisia tulee ja menee. Ei ne ole vaarallisia, mutta voi kyllä olla ärsyttävää, tottakai.
[/quote]

Mistä hitosta sinä tiedät ap:n miehen ihastuneen vain naapurin ukkonäköön? Ethän sinä tunne kumpaakaan.

Jospa mies näkeekin hänessä aidon lämpimän, mukavan, älykkään ja rakastettavan naisen. Tai jotain muuta, ihan mitä tahansa, joka häneltä puuttuu ap:n kanssa ja jota ei ap:n kanssa tule löytymään.

Sinun suhteessasi kävi niin kuin kävi. Mutta ei se ole yleinen totuus jolla voi selittää ap:n parisuhteen ja hänen miehensä mielenliikkeet. Ei me miehet sentään noin yhdestä puusta veistetyn yksinkertaisia olla.