Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukko on sitten iskenyt silmänsä naapurin yh-silikonibimboon

Vierailija
26.11.2014 |

Taas tuli nähtyä millä nuo kaksilahkeiset ajattelee!
Ollaan oltu ukon kanssa reilu 8 vuotta yhdessä ja hyvin on pyyhkiny. No, tietysti välillä jotain pientä on ollut mutta niin varmaan kaikilla pareilla.
Aika tarkkaan kuukausi sitten meidän naapurin muutti nuori yh-äiti ja voi luoja sentään, sen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan. Ensinnäkin ukolla meinaa tippua silmät päästä joka kerta kun tämä naapurin kurvimissi tulee vastaan. Voin oikein aistia sen kuinka ukko haluaisi läväyttää isot kouransa tuon silikonibimbon ryntäille ja puristella niitä kumipalloja.
Ennen mies ei ole lapsista viis veisannut mutta nyt on kummasti alkanut kaveeraamaan naapurin kakaroiden kanssa, etenkin tämän kumipallo misun kakaran kanssa. Osti sille kerran jopa karkkipussinkin kaupasta.
Itse olen ehdottanut lasta jo vuosia mutta aina ukko listaa loputtoman listan syitä miksi ei halua lasta. Kummasti hänestä kuitenkin kuoriutuu tuon yh-misukan läheisyydessä ihanan lapsirakas mies.
Ukko kiistää tietysti kaiken vaikka on täysin selvää mitä hän tuosta silikonibimbosta ajattelee.
Ennen kun sanotte mitään, kyllä olen mustasukkainen ja helvetin mustasukkainen olenkin. Ei minusta ole tuollaisen povipommin kanssa kilpailemaan.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut rumasti naapuriin muuttaneesta naisesta, mutta et suinkaan siitä miehestäsi joka tässä sun pahaa oloa aiheuttaa. JOS nyt niin voi sanoa kun on kyse mustasukkaisuudesta joka kumpuaa aina omasta epävarmuudesta.

Vierailija
22/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:48"]

Kamala tilanne :(

[/quote] Sanos muuta. On vain niin tyhmä ja petetty olo kun kaikkien näiden vuosien jälkeen jään tuon nuoren yh-mamman jalkoihin. Onhan hän toki näyttävän näköinen nainen, ei siinä mitään mutta silti ukon käytös on puistattavaa. Ap

[/quote]Jos  se on niiiin upea, niin miksi on yh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan pettämistä, niin ulkonäöllä on lähinnä merkitystä vain iskemistilanteessa. Kun ei toista muuten tunne, niin ulkonäkö on ainoo kriteeri, jonka perusteella aletaan tekemään lähenpää tuttavuutta.

Mun mies petti mua. Jotenkin oletin ensin, että kyse on jostain tosi kauniista naisesta. Sitten mulle selvisi, että mun mies oli tutustunu tähän naiseen harrastusporukassa jo kuukausia ennen pettämistä. Jotenkin hämmästyin kun sain tietää, miltä nainen näytti. Hän oli huomattavasti vaatimattomamman näköinen kuin minä, lihavampi ja vanhempi. Mieheni myönsikin nähneensä naisessa muuta kuin ulkonäön. 

Tässä AP:n tapauksessa mies on viehättynyt vain tuon naapurin naisen ulkomuodosta, tuskin haluaa parisuhdetta tämän kanssa. Ihastumisia tulee ja menee. Ei ne ole vaarallisia, mutta voi kyllä olla ärsyttävää, tottakai.

Vierailija
24/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kuuma yh myös. Kyllä ne varatut miehet yrittää tulla iskemään ( lapsen päiväkodissa lasten isät). Hyi, itseäni ei varatut kiinnosta, vaikka nuori yh olenkin

Vierailija
25/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Nyt ryhdyt ystävälliseksi ihanaksi naapuriksi ja yrität tutustua tähän uuteen naapuriin. Jos on ihan normaali ihminen ja miehesi ei ole brad Pitt, niin kokee miehesi vouhotuksen vain nolona. Mutta ystävällisyyttään ei kehtaa sanoa. Nyt ap mukavaksi naapurin tädiksi!!! Jos jotain ihastumista tulisikin, niin ei nainen kehtaa kun on sinun kanssa läheisempi. Siis edelleen jos on ihan normaali ihminen.

Vierailija
26/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap hyväksyy tälläisen käytöksen? Jos sinä haluat lapsen ja mies on jo tehnyt selväksi ettei halua, eikö se ole jo syy erota tuosta miehestä jos elämän suuntanne ja haaveenne ovat erilaisia? Sitten mies vielä kohtelee sinua huonosti eikä ota vakavissaan ahdistustasi naapurista vaan jatkaa samaa. Kuin pikkupoika. Jätä tuo "mies" äläkä ota takaisin kun huomaa ettei se uusperheen arki niin helppoa olekkaan jos itse ei ole edes lapsirakas. Normaali älyllä varustettu aikuinen mies kuuntelee järkeään eikä suuntaa sinne minne penis vie vaikka naapurissa asuisi Pamela.

Vierailija
27/91 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:31"]

Taas tuli nähtyä millä nuo kaksilahkeiset ajattelee!
Ollaan oltu ukon kanssa reilu 8 vuotta yhdessä ja hyvin on pyyhkiny. No, tietysti välillä jotain pientä on ollut mutta niin varmaan kaikilla pareilla.
Aika tarkkaan kuukausi sitten meidän naapurin muutti nuori yh-äiti ja voi luoja sentään, sen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan. Ensinnäkin ukolla meinaa tippua silmät päästä joka kerta kun tämä naapurin kurvimissi tulee vastaan. Voin oikein aistia sen kuinka ukko haluaisi läväyttää isot kouransa tuon silikonibimbon ryntäille ja puristella niitä kumipalloja.
Ennen mies ei ole lapsista viis veisannut mutta nyt on kummasti alkanut kaveeraamaan naapurin kakaroiden kanssa, etenkin tämän kumipallo misun kakaran kanssa. Osti sille kerran jopa karkkipussinkin kaupasta.
Itse olen ehdottanut lasta jo vuosia mutta aina ukko listaa loputtoman listan syitä miksi ei halua lasta. Kummasti hänestä kuitenkin kuoriutuu tuon yh-misukan läheisyydessä ihanan lapsirakas mies.
Ukko kiistää tietysti kaiken vaikka on täysin selvää mitä hän tuosta silikonibimbosta ajattelee.
Ennen kun sanotte mitään, kyllä olen mustasukkainen ja helvetin mustasukkainen olenkin. Ei minusta ole tuollaisen povipommin kanssa kilpailemaan.

[/quote]

mistä tiedät, että sillä on silikonit? Voi ihan yhtä hyvin olla luomut. Tai mistä tiedät, että se on bimbo? Voi ihan hyvin kuulua Mensaan. Sä oot vaan niin kade!
[/quote] No jos on vaikka pienikokoinen ja hoikka nainen ja päänkokoiset rinnat niin kyllä siitä tietää että silarit on.

Vierailija
28/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:20"]

Asuuko teidän rapussa mitään nuorta ja komeaa miestä? Rupea samanlaiseksi kun mies aina kun näet tämän nuoren miehen. Näkeepä miehesi miltä tuntuu!

[/quote]

Ja naapurit puhuis jatkossa 'siitä hullusta pariskunnasta jotka seksuaaliahdistelee kaikkia talon nuoria ihmisiä'...

Vierailija
29/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tämä nainen nyt tehnyt ap:lle jotain pahaa? Sattuu olemaan hyvännäköinen jota naapurin ukko kuolaa. Ja nyt ap haukkuu ja vihaa tätä naista, vaikka syy on miehessä. Voi vttu.

Vierailija
30/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta sinäkin tissisi kuntoon niin ei ukkos tarvi naapurin kuumaa misua katsella. Oma valinta!

Vierailija
31/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipallo misun kakara :D Huutonaurua!

Vierailija
32/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:34"]

Leikkauta sinäkin tissisi kuntoon niin ei ukkos tarvi naapurin kuumaa misua katsella. Oma valinta!

[/quote] No mun tissit on kyllä ihan kunnossa, mutta ei nyt tietenkään samassa kunnossa kun tuon silikonibimbon. Kai ukkoa siinä misussa joku muukin viehättää kun ne kumipallot. Ap

Vierailija
33/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:34"]

Kumipallo misun kakara :D Huutonaurua!

[/quote] Naura vaan, ei siinä mitään. Mua vituttaa sitten sunkin puolesta. Ap

Vierailija
34/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs aattelit tehdä asialle?

Vierailija
35/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen miehesi on? Entä kumipallo misu?

Vierailija
36/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:38"]

Mitäs aattelit tehdä asialle?

[/quote] Suoraan sanottuna en tiedä. Muikkeli on minua ensinnäkin kymmenisen vuotta nuorempi ja huomattavasti paremman näköinen. Lisäksi ne hänen kumipallonsa ovat saaneet ukon täysin lumoihinsa ja ihmekkös tuo kun ukko on aina ollut isojen tissien perään. Jos kumipallo misu syystä tai toisesta päättää haluta ukon itsellensä niin se taitaa olla menoa sitten. Suoraan sanottuna en luota ukon uskollisuuteen pätkääkään kun hänen käytöksensä on jo nyt muuttunut aivan totaalisesti. Ap

Vierailija
37/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Koetko oikeasti olevasi huonompi kuin joku silkkari-yh?

Vierailija
38/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että kaunis nuori nainen viehättää miehen silmää. Katsoa saa, muttei koskea.

Vierailija
39/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeesti... tossa mustasukkasuudessa ei ole mitään mieltä, menetät vaan miehes.

Osota ymmärtäväsi miestäsi, ja ehdota miehellesi kolmenkimppaa naapurin missin kanssa. Ensin vaikka vaan ääneen puhuttuna fantasiana kesken touhujen, sitten sanoista tekoihin.

Miehesi arvostus sua kohtaan nousee potensseissa, samoin kun teidän makuuhuoneaktiviteetti.

Sellasta sääntöä kuitenkin ehdotan, että mitään ei sitten tehdä salaa, vaan pumppaat miehestäsi sen mitä se haluaa tehdä tämän missin kanssa ja sitten yhdessä toteutatte sen!

Tuskin se kuitenkaan oikeasti haluaa vaihtaa sua siihen, jos teillä on hyvä suhde. Tällä tavalla saisitte vähän jännitystä elämään, sun mies pääsis toteuttamaan omaa fantasiaansa (vois vaikka jo kerran tai parin jälkeen riittää -tai sitten siitä tulis säännöllinen kiva uusi osa teidän touhuja) eikä sun tarvitsisi ajatella että se haluaa salaa jotain ja olla siksi varuillaan ja mustis.

Vierailija
40/91 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:39"]

Minkä ikäinen miehesi on? Entä kumipallo misu?

[/quote] Mies on vähän yli 3-kymppinen, misu taasen jotakin 20-25-v. Ap