Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Helsingin kivoin kaupunginosa ja miksi?

Vierailija
04.09.2006 |

Jos olisi muuttamassa Helsinkiin niin mihin muuttaisit (jos rahalla ei olisi niin väliä).

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä kivoja (tosin sellaisia 70-luvun) pientaloja, mutta olen ymmärtänyt, että myös aika paljon sosiaalisia ongelmia. Näin ollen luulisin, että alueen " hintalaatusuhde" ei ole ihan kohdallaan. Mutta ehkä olen väärässä?

Vierailija
42/47 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etu-Töölöön tai Lauttasaareen en muuttaisi mistään hinnasta. Huonot kulkuyhteydet ei kiinnosta. Lisäksi Töölössä ei ole edes ruokakauppoja, joihin rattailla pääsisi. Ystäväperhe asui siellä vuosia lasten kanssa, ja ei se kovin mukavalta näyttänyt, kun ulko-ovesta tultiin suoraan kadulle, ja ainoa piha talossa oli se asfaltoitu kohta, joka oli roskiksille ja autoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun niin leveästi että mun yksi monista parvekkeistakin on isompi kuin teidän koko kämpät!

Vierailija
44/47 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etu-Töölöön tai Lauttasaareen en muuttaisi mistään hinnasta. Huonot kulkuyhteydet ei kiinnosta. Lisäksi Töölössä ei ole edes ruokakauppoj

a, joihin rattailla pääsisi. Ystäväperhe asui siellä vuosia lasten kanssa, ja ei se kovin mukavalta näyttänyt, kun ulko-ovesta tultiin suoraan kadulle, ja ainoa piha talossa oli se asfaltoitu kohta, joka oli roskiksille ja autoille.

Vierailija
45/47 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikka sijaitsee jossain hornan kuusessa keskellä peltoa (niinkuin usein monet firmat nykysin sijaitsevat), niin voi olla aika tylsää ja aikaavievää matkata sinne jostain Krunikasta tai Eirasta. Sen sijaan Töölöstä pääsee Manskua pitkin aika hyvin isojen valtateiden varrelle ja pääsee silti nauttimaan urbaanista elämästä.

Vierailija
46/47 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos työpaikka sijaitsee jossain hornan kuusessa keskellä peltoa (niinkuin usein monet firmat nykysin sijaitsevat), niin voi olla aika tylsää ja aikaavievää matkata sinne jostain Krunikasta tai Eirasta. Sen sijaan Töölöstä pääsee Manskua pitkin aika hyvin isojen valtateiden varrelle ja pääsee silti nauttimaan urbaanista elämästä.

Vierailija
47/47 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ei kulje kävellen ydinkeskustaan. Tämä on kyllä ihan paikallisten mielipide. Mutta antaako sen haitata, on sitten eri asia.

Samaten Ullanlinna/Eira/Punavuori voivat olla hankalia, jos pitää liikkua autolla jonnekin muualle töihin.

Manskun pää tai Krunikka on ihan ookoo, jos jatkaa Espooseen tai vastaavasti Itään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi