Miksi?
Miksi Jeesukseen uskovia vihataan, eihän he tee kenellekään pahaa ja auttavat enemmän kuin toiset? Aina saat heiltä apua, kun pyydät. En ymmärrä.
Eile oli joku rakastunut Jeesukseen, ei ketään pilkannut tai polkenut ja siitä huolimatta sai tosi lapsellista pilkkaa ja aihe vedettiin valvojan kautta ilmeisesti pois. Miksi ihmiset, jotka ei ole uskossa Jeesukseen katsovat olevansa oikeutettuja rumaan käytökseen?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:24"]
Minä katson että tämä asia on juuri toisin päin. Uskovaisethan jarruttavat eniten toisten ihmisoikeuksia ja käyttävät lapsia tekosyynä toisten onnellisuuteen. Kuvottavaa.
[/quote]Ei mun onnellisuutta ainakaan uskovat ole estäneet. Kaikki kavalat ihmiset on ollut ihan "ei uskovia". Vierestä vievät nämä ravintolaihmiset toisen puolison, kotoa tulevat vielä hakemaan.
Uskovat ei varmaan noin raukkamaista tekis, että kahdelta pieneltä lapselta olisi isää houkutellu. Onneksi perhe pysyi kasassa ja "ystavastäni" tuli entinen ystävä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:21"]
Miksi Jeesukseen uskovia vihataan, eihän he tee kenellekään pahaa ja auttavat enemmän kuin toiset? Aina saat heiltä apua, kun pyydät. En ymmärrä.
Eile oli joku rakastunut Jeesukseen, ei ketään pilkannut tai polkenut ja siitä huolimatta sai tosi lapsellista pilkkaa ja aihe vedettiin valvojan kautta ilmeisesti pois. Miksi ihmiset, jotka ei ole uskossa Jeesukseen katsovat olevansa oikeutettuja rumaan käytökseen?
[/quote] Jeesukseen uskoville ollaan kateellisia. Jeesuksen antama ilo loistaa uskovista, uskovat ovat kauniita ja rohkeita oikealla lailla.
Minä katson että tämä asia on juuri toisin päin. Uskovaisethan jarruttavat eniten toisten ihmisoikeuksia ja käyttävät lapsia tekosyynä toisten onnellisuuteen. Kuvottavaa.