Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun on ikävä lyhyitä hiuksia.

Vierailija
30.09.2014 |

Korosti mun pitkää kaulaa ja olin oikeesti suloinen ja tyttömäinen. Olen kuitenkin vuoden kasvattanut hiuksiani ja nämä yltävät nyt olkapäille ja haaveilen pitkistä hiuksista. Jotenkin vain tuntuu, että olen ihan tavis pitkillä hiuksilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä estää korjaamasta tilannetta vaikka heti?

Vierailija
2/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäthän saa aina kiinni joten kaulaa pystyy korostamaan yhtä lailla niidenkin kanssa...

Itselläni taas on ikävä pitkiä hiuksia. Menin leikkauttamaan vuosi sitten korvat paljaana -lyhyeksi, ja kaduttaa. Lyhyitä on pakko laittaa joka päivä, tai ne näyttää pahalta. Lisäksi ei ole mitään vaihtelunvaraa, kun pitkillä saattoi laittaa monenlaisia kampauksia. Ja kiireaamuina tosiaan vain laittaa ne kiiinni, ja näytti melkein kuin lyhyeltä tukalta (kaula ja kasvon sivut paljaina) mutta tyylikkäämmältä. Ääh, kestää vuosia kasvattaa tästä katastrofista taas pitkä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:00"]No mikä estää korjaamasta tilannetta vaikka heti?
[/quote]
No jos haluankin taas pitkät hiukset?

Vierailija
4/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:01"]

[/quote]

Hiuksilla on tapana kasvaa.

Vierailija
5/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:01"]

[/quote]

Hiuksilla on tapana kasvaa.
[/quote]
No mä oon vuoden nyt kasvattanut ja nää on vasta olkapäille niin en jaksaisi sitä kasvatusta taas.