Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittaako teille huutonetissä ostajat postimaksujen suuruutta?

Vierailija
12.08.2008 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palautan aina postimaksut jos menee yli, muttei omasta pussistakaan ole kiva maksaa.

Vierailija
2/4 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä ilmoitan postarit aina kohteissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en edes viitsi laskea postikuluja etukäteen paitsi erikseen kysyttäessä.

Ei kai postin hinnoittelu minun vikani ole?!

Kyllä minustakin postin hinnat ovat ihan sikamaisia ja varsinkin jonkun halvan tuotteen ostaminen kun postikulut ovat enemmän kuin tuotteen hinta on minusta järjetöntä mutta eihän se minun päänsärkyni ole.

Vierailija
4/4 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä kohdassa lukee Toimitusmaksu Suomeen ja jos minä myyjänä laitan siihen 2 euroa sekä ehtoihin että ostaja maksaa postitettaessa kys. toim. maksun niin silloin ei kenelläkään pitäisi olla mitään valittamista.

En palauta "ylimääräisiä" jos postimaksu onkin vähemmän, en myöskään karhua lisää, jos pk enemmän. Älytöntä pipertämistä.

Jonkin verran ostan huuto.netistä, myyn harvemmin. En osaa postin taksoja ulkoa, ei ole keittiövaakaa vakiona pöydällä, vaan arvioin kulut muistelemalla mitä joskus ennen joku maksanut. Ehkä olisi eri asia, jos myy jotain isoa tavaraa tms. Yleensä laitan näin:

trikoopaita 1,50

paita+housut 3,50

kengät 7,00

Ja lähtöhinnat niin, että jos tulee 0,50 takkiin postikuluissa niin ei harmita ;) Hintavarauksia en laita koskaan, vaan suoraan sellaiinen lähtöhinta, jolla voisin myös tuotteen myydä. Kaikki on aina mennyt kaupaksi, KERRAN joku oli kovasti sitä mieltä että laittamani toimituskulut kuulosti paljolta, pistin pakettiin, punnitsin, tarkistin postin sivuilta ja joo, 0,50 olin pyytämässä liikaa...

Joten edelleenkin pistän ilmoituksiini, että toimituskulut postitettaessa sen ja sen verran, en kikkaile suuntaan enkä toiseen jälkeen päin. Huutis ei ole mun harrastus eikä elämäntyö vaan kanava myydä pois hyväkuntoiset kausivaatteet, mielellään mahd. helposti.

Mutta toki jos joku huutaa useamman kohteen, niin siinä tapauksessa sovin toim.maksut pienemmäki kuin kaikki yhteenlaskettuna. Tämä molemmille helpompaa (=postitus vain yhdelle).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi