LÄÄKÄRITKÄÄN EI TIEDÄ MIKÄ MUN ALAPÄÄSSÄ ON!
Nainen 27v-harrastan irtosuhteita. Pyrin käyttämään kondomia, mutta välillä unohtuu.
Mun alapäässä on omituinen paise (melkeen viinirypäleen kokoinen) ja rakkuloita. Ne rakkulat on siinä paiseessa? Lisäksi niitä on emättimessä vähän.. Paise sijaitsee karvoituksen alueella emättimen oikealla puolella.
Ne sano että mulla on sukupuoliherpes mitä epäilin itsekkin mutta kuuri ei tehonnut! Nyt kaikki on ihan ymmällään miksi. Lääkäri sanoi minulle tänään: sinut on taidettu diagnosoida väärin. No aijjaa, söin 2viikon kuurin sukupuoliherpekseen mitä ei nyt sitten ollutkaan?
Voiko joku kertoa minulle mikä minua vaivaa? En saa nukutuksi, kirvely on 1-10 niin 8 kun en tee mitään ja 10 kun virtsaan. Apua: (
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:32"]Kuppa? Sitä ei ees testata sen harvinaisuuden vuoksi, mutta se pn tullut takaisinsivistysnaihin kansainvälistymisen myötä..
[/quote]
Ei ole. Kupassa on monia pieniä kipeitä rakkuloita, kun itselläni on viinirypäleen kokoinen paise :(
Se on "välillä unohtuu"-tautimus lumpuhdus. Parantunee levittelemällä useammalle lääkärille, mielellään yksityisille.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:32"]Kuppa? Sitä ei ees testata sen harvinaisuuden vuoksi, mutta se pn tullut takaisinsivistysnaihin kansainvälistymisen myötä.. [/quote] Ei ole. Kupassa on monia pieniä kipeitä rakkuloita, kun itselläni on viinirypäleen kokoinen paise :(
[/quote]
Eiko teille koulussa opeteta mitään? Kupan primäärihaava on yleensä kivuton eikä mikään rakkula.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:10"]Googletappa varmuudenvuoksi BARTHOLININ KYSTA tai BARTHOLININ PAISE. Ne kyllä voi olla aika monen moisia eli välttämättä et löydä samabnäköistä kuin omasi mutta jos paikka on sama niin luultavasti se on se. Itselle tuli kerran tää (oli oik puolella karvoituksen alueella läellä isompaa häpyhuulta,ja lääkärit ei aluksi tienneet mikä se on. Oli lopulta niin kipeä etten päässyt edes kävelemään. Samana päivänä kun oli aika leikkaukseen, se puhkesi ja mtää tuli ihan hirveät määrät. Leikkaus tehtiin silti (nukutuksessa). Tämä ei siis ole sukupuolisairaus vaan näitä vaan joskus tulee. [/quote] Googletin ja vaikuttaa tuolta ensimmäiseltä ! Mulla on myös kuumetta, ja tuossa sekin ilmeni. Omituista vaan, ettei lääkäri ehdottanut tuota. Kiitos paljon sinulle :) pitääkin sanoa huomenna tuosta.
[/quote] Ainakaan terv kesk lääkärit ei noista aina tiedä, itselläkin selvisi vasta Taysin erikoislääkärillä. Tuo voi tosiaan olla hyvin kivulias. Sen syntysyytä ei tiedetä, tosin voi tulla myös jonkin sukupuolitudin seurauksena mutta monelle naiselle se vaan tulee ihan "ilman syytä". Hyväpuoli on, että kun se kerran on tullut niin ei yleensä ikinä tule uudelleen.
Jos ei ole paha, voidaan yrittää antibiootti hoitoa, tosin mulla se ei tehonnut vaan jouduttiin leikkaamaan. Leikkaus sujui nopeasti. Muutama päivä saikkua koska ei oikein voi kävely vähän hankalaa, samoin istuminen. Mut ei paha!
Mä en ymmärrä miten kondomi voi vaan "unohtua" ja vielä useamman kerran.. Jeesus.
Ei tollasia pistetä kännin piikkiin, vaan tyhmyyden.
Sama ongelma ettei lääkärit tiedä mikä on, mutta erilainen vaiva. Mulla siis vaiva muistuttaa lähinnä lievää pissatulehdusta, mutta on jatkuknut jo yli 5 vuotta. Lievää kirvelyä virtsatessa, virtsaamisen jälkeen kipeitä kouristuksia virtsaputkessa - nämä on välillä niin kipeitä että tuntuu kuin puukolla pistettäisiin virtsaputkea. Ensin tutkittiin nuo sukupuolitaudit, ja olin ihan varma että klamydia tai tippurihan se, vaan ei ollut. Pissastakaan ei ole löytynyt bakteereja tai mitään. Eikä emättimen puolelta tulehdusta. Vuosia olen jo ollut vaan sopeutunut siihen että ei voi mitään, täytyy vaan kestää se että pissalla käyminen pelottaa sen takia kun sen jälkeen tulee niitä välillä aivan järkyttäviä kouristuksia. Välillä taas on jopa viikkoja ettei kouristele juuri yhtään.
Av tais tietää taudin :) Mihis me mammat lääkäreitä edes tarvitaan?
Eiks neekerisankkeri oo lähinnä homoneekereiden tauti? ei sitä suomessa pitäisi ellei harrasta seksiä mamujen kanssa.
Minulla oli myös tuommoinen kysta. Epäilin itse että joku sukupuolitauti mutta lääkäri tunnisti heti ja sain samalle viikolle ajan. Se paise puhkaistiin ja kipu helpotti. Pyydä ap että se puhkaistaan huomenna? helpottaa kummasti.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:10"]
Sama ongelma ettei lääkärit tiedä mikä on, mutta erilainen vaiva. Mulla siis vaiva muistuttaa lähinnä lievää pissatulehdusta, mutta on jatkuknut jo yli 5 vuotta. Lievää kirvelyä virtsatessa, virtsaamisen jälkeen kipeitä kouristuksia virtsaputkessa - nämä on välillä niin kipeitä että tuntuu kuin puukolla pistettäisiin virtsaputkea. Ensin tutkittiin nuo sukupuolitaudit, ja olin ihan varma että klamydia tai tippurihan se, vaan ei ollut. Pissastakaan ei ole löytynyt bakteereja tai mitään. Eikä emättimen puolelta tulehdusta. Vuosia olen jo ollut vaan sopeutunut siihen että ei voi mitään, täytyy vaan kestää se että pissalla käyminen pelottaa sen takia kun sen jälkeen tulee niitä välillä aivan järkyttäviä kouristuksia. Välillä taas on jopa viikkoja ettei kouristele juuri yhtään.
[/quote]
Oisko interstitielli kystiitti?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:10"]Sama ongelma ettei lääkärit tiedä mikä on, mutta erilainen vaiva. Mulla siis vaiva muistuttaa lähinnä lievää pissatulehdusta, mutta on jatkuknut jo yli 5 vuotta. Lievää kirvelyä virtsatessa, virtsaamisen jälkeen kipeitä kouristuksia virtsaputkessa - nämä on välillä niin kipeitä että tuntuu kuin puukolla pistettäisiin virtsaputkea. Ensin tutkittiin nuo sukupuolitaudit, ja olin ihan varma että klamydia tai tippurihan se, vaan ei ollut. Pissastakaan ei ole löytynyt bakteereja tai mitään. Eikä emättimen puolelta tulehdusta. Vuosia olen jo ollut vaan sopeutunut siihen että ei voi mitään, täytyy vaan kestää se että pissalla käyminen pelottaa sen takia kun sen jälkeen tulee niitä välillä aivan järkyttäviä kouristuksia. Välillä taas on jopa viikkoja ettei kouristele juuri yhtään.
[/quote]
En muista taudin nimeä, mutta katsoin nolot vartalot ohjelmaa jossa jollain tytöllä oli sama ongelma. Ei tiedetty mikä vaivasi samat oireet. Sitten tehtiin tutkimus jossa tyttö nukutettiin ja virtsaputkesta pistettiin kamera rakkoon ja sitten täytettiin vedellä. Siinä selvisi, että joka kerta kun tyttö pissaa virtsaputken seinämät alkavat vuotamaan verta. Josta siis se kirvely johtui.
Veikkaan neekerisankkeria. Muistatko yhtään ap, olivatko kännihoitosi ulkkiksia?
http://www.elsevierimages.com/images/vpv/000/000/037/37235-0550x0475.jpg
Häpesitkö kun tautejasi tutkittiin ja jouduit kertomaan irstailuistasi:D Otettiinko sulta vanupuikalla näytteet suusta ja peräaukostakin? Kai olet käynyt HIV testissä?
Kuulostaa ihan vitun järkyttävältä :( Hyi helv... itselläni oli joskus kondylooma ja sekin on niin oksettava että huh huh...ei ole onneksi uusinut enää raskauden jälkeen...
Kuulostaa ihan herpekseltä... Ei siihen mitkään lääkkeet aina tai kaikille auta! Usein ovat varsin tehottomia. Herpekseen ei ole parantavaa lääkettä, vain sellaista, jonka olisi tarkoitus estää sitä leviämästä (myös samaan kohtaan) ja siten estää aktiivivaiheen pidentymistä. Ensimmäisellä kertaa herpes iskee hyvinkin kivuliaana ja pitkäkestoisena, pukkaa jopa kuumetta. Veikkaisin edelleen, että herpes se on. Olis kiva kuulla, mihin lääkärissä lopulta päädytään.
Jos on herpes, niin muistutukseksi, että 1/4 osa väestöstä kantaa sukupuoliherpestä, vaikkei ihan kaikilla se aktivoidu useinkaan. Oireet lieventyvät usein seuraavilla kerroilla, vaikka ensimmäinen kerta varmasti pelästyttää...
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 18:05"]
Veikkaan neekerisankkeria. Muistatko yhtään ap, olivatko kännihoitosi ulkkiksia?
[/quote]
Kyllä niitä tauteja ihan suomalaisetkin osaa levittää.
Vanha tuttu vaiva, rypäleitä perseessä!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:20"]Miehellä oli noin vuosi sitten mystinen paise kiveksien takana. Lääkärit ei tiennyt mikä on, viikkoja se siellä oli. Sukupuolitautitestit kaikki negatiivisia, otettiin kahdesti ihan varmuuden vuoksi. Itsestään se hävisi eikä jälkeäkään jäänyt. Mysteeri on edelleen.
[/quote]
Harmi, ettette saanut selville mistä oli kysymys :( nämä jutut on sellaisia että haluaisi kyllä ehdottomasti tietää!