Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
No mutta huomenta, otetaan loiventavaa. Tänään kello 3 meillä alkaa sauna ja spaahoidot. Kello 20.00 tangomarkkinat, tanssijoita riittävästi JA Latino ilmoittautunut mukaan, ryömikää koloistanne esiin siis, siinä. 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Mutta siis:
A) Kilttimies on rakastunut, kumartele vain naisia tanssiin (ota mallia latinosta, näytätkö LATINO hoi kaikille kilttimehille miten naisia pyydetään herrasmiesmäisesti tanssiin) ja jätä ne epätoivoiset vonkausreplasi pois. Ja ehkä jok kilttinainen sinut ottaa..
B) Ajattelin sellaista, jos sopii kaikille, että huomenna pidämme hemmottelupäivän (spaahoidot/sauna/darrassa herätys) ja äänestämme kotiinlähdöstä. Meidänhän piti alunperin olla kotona jouluna. Sopiiko kaikille?
C) Hyvä uutinen on se, että Raumanmeren reissussa ei tarvitse köyhällä. Ellu jätti meille RAJATTOMAN PIIKIN AUKI, YLLÄTTÄVÄÄ KUPSAHTAMISTA VARTEN ON TESTAMENTTI JONKA JUULI JURISTU SAA KATSOA!
D) Muistakaa ilmoittautua raumanmereeseen, kätevällä emännällä, jutteliaalla uteliaalla ja sillä ent sydänsairaalla joka rakastui pacoon on vip-liput.
- Eli Miten on, sopiiko huomenna sauna, spaahoidot ja kotiinlähdön äänestyspäivä kaikille? Ja kaikki muukin?
Ja tapahtuiko baarissa eilen hei jotain outoa, en millään muista hyökkäsikö sinne joku iskuryhmä 11 aikaan illasta, kun burgeria siis söin ja hatarahkot muistikuvat? Oliko siinä jotain hämminkiä?
Olisiko tässä kaikille sopiva huomisen ja tämänpäivän ohjelma, mitä muut sanovat? Ja en olisi koskaan uskonut, että ellu rakastaa meitä näin. Ensi reissulla ei olla köyhiä ja kipeitä.🥂🥂🥂🥂
Kunhan vain kukaan ei pilaa meidän tämä päiväisiä tango markkinoita, pelottaa. 😭 Latino, hoida nuo ilkeät trollit tarvittaessa pois, odotan minäkin.😭💞
Pukeuduin👗👒👠💄💃
Ja olen valmiina tangoon & taivutukseen. Antiseptinen tuoksuni ei ole uusi hot parfume, vaan valelin kehoni kipugeelillä, ettei venähdyksiä...
Katsokaa kiharoitani. Olen tänään todella panostanut ulkonäkööni. Ohimon mustelma peittyi voiteella...
It teiks tuu tu tangou... mis oot uljas urho...tanssilattia on meidän...
🥂skuul
Itkevä kilttimies kirjoitti:
No mutta huomenta, otetaan loiventavaa. Tänään kello 3 meillä alkaa sauna ja spaahoidot. Kello 20.00 tangomarkkinat, tanssijoita riittävästi JA Latino ilmoittautunut mukaan, ryömikää koloistanne esiin siis, siinä. 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Mutta siis:
A) Kilttimies on rakastunut, kumartele vain naisia tanssiin (ota mallia latinosta, näytätkö LATINO hoi kaikille kilttimehille miten naisia pyydetään herrasmiesmäisesti tanssiin) ja jätä ne epätoivoiset vonkausreplasi pois. Ja ehkä jok kilttinainen sinut ottaa..
B) Ajattelin sellaista, jos sopii kaikille, että huomenna pidämme hemmottelupäivän (spaahoidot/sauna/darrassa herätys) ja äänestämme kotiinlähdöstä. Meidänhän piti alunperin olla kotona jouluna. Sopiiko kaikille?
C) Hyvä uutinen on se, että Raumanmeren reissussa ei tarvitse köyhällä. Ellu jätti meille RAJATTOMAN PIIKIN AUKI, YLLÄTTÄVÄÄ KUPSAHTAMISTA VARTEN ON TESTAMENTTI JONKA JUULI JURISTU SAA KATSOA!
D) Muistakaa ilmoittautua raumanmereeseen, kätevällä emännällä, jutteliaalla uteliaalla ja sillä ent sydänsairaalla joka rakastui pacoon on vip-liput.
- Eli Miten on, sopiiko huomenna sauna, spaahoidot ja kotiinlähdön äänestyspäivä kaikille? Ja kaikki muukin?
Ja tapahtuiko baarissa eilen hei jotain outoa, en millään muista hyökkäsikö sinne joku iskuryhmä 11 aikaan illasta, kun burgeria siis söin ja hatarahkot muistikuvat? Oliko siinä jotain hämminkiä?
Olisiko tässä kaikille sopiva huomisen ja tämänpäivän ohjelma, mitä muut sanovat? Ja en olisi koskaan uskonut, että ellu rakastaa meitä näin. Ensi reissulla ei olla köyhiä ja kipeitä.🥂🥂🥂🥂
En tiedä olenko ainoa joka luki tämän ja huomisen ohjelman. En uskolla sanoa mitään, jottei kukaan loukkaannu, mutta tarvitsen apua! Elämäni nainen on täällä ja mitä sanon ja teen. Eikö latinon pitänyt auttaa meitä kilttimiehiä?
Kilttimies nyt. Ryhdistäydy. Mene tuonne, siellä on latinon tekemä opetusvideo siitä, miten suu on pestävä ja purskuteltava, jotta kalja haju lähtee. Miten naista pyydetään tanssiin ja milloin. Jne jne jne. Paljon asiaa, jota te kilttimiehet tarvitsette. Vielä ehdit katsoa sen. nyt hopihopi, vvalistus vien layötino teille kilttimiehille tehnyt. Katso se ja saat ehkä kilttimies naisen. Skool sill. 🥃
Oih, nyt se alkaa. Tangomarkkinat. Latinoa ei näy. 😍💞 Mutta otan tähän hätään tuon jonkun itkevän kilttimiehen tanssittamaan minua, huoh.
Noniin, kohta on vuoroni kun latino lupasi tanssin.🍸 Saa nähdä minkä upean tangon me vedämme, minä odotan.🍸
Onhan täällä paljon tanssijoita. Waude. Kaunista katsella. Varokaa ultraliukasta lattiaa 🍾🍾🍾 upeat Marlin Helmeilevät Omenaviinit.
Mitähän tääl on tapahtunu? Mull oli vähän joulukukkakiireitä myt palasin tänään...🌷🌾🌾🌷🌷
Vierailija kirjoitti:
Noniin, kohta on vuoroni kun latino lupasi tanssin.🍸 Saa nähdä minkä upean tangon me vedämme, minä odotan.🍸
Aloitetaanko tällä tutulla tangolla? 🌹
Ps. Saa nykäistä hihasta, jos joku kaipaa vinkkejä. Vähän kiireellä tein tuon opetusvideon. Onneksi on nokkelia mammoja mukana, itse en olisi tätä ideaa keksinyt.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Tämä on niin liikuttavaa, en kestä.😭 Pakko sofikoituneesti ottaa tähän. 😭🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸
Kukahan tuo tumma komea mies on sängyssäni?
Onkohan joku Latino?
Ai, auttakaa!😭 Selkäni, selkäni ja jokaikinen lihas muutenkin karamppaa. Ei ei ei, auttakaa ylös, ei ei ei eit tätä!😭 Auttakaa, oikeasti joudunko lattialta itkien katsomaan, kuinka muut tanssivat tangoa johon en taivu ja kiihkeitä suudelmia? 😭 Auttakaa minut ylös, tähän kipuun ja häpeään ei mikään määrä alkoholia riitä - en ole enää nuori, mutta olenko oikeasti näin vanha?😭 Auttakaa ylös ja tulkaa joku inhimillisistä syistä juomaan kanssani, en voi juoda yksin. 😭🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍸🍸🍸🍸
M34 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaanko tällä tutulla tangolla? 🌹
Ps. Saa nykäistä hihasta, jos joku kaipaa vinkkejä. Vähän kiireellä tein tuon opetusvideon. Onneksi on nokkelia mammoja mukana, itse en olisi tätä ideaa keksinyt.
Mikä on se tanssi, johon viet MINUT seuraavaksi, olen joka ilta odottanut turhaan.🍹
Vierailija kirjoitti:
Ai, auttakaa!😭 Selkäni, selkäni ja jokaikinen lihas muutenkin karamppaa. Ei ei ei, auttakaa ylös, ei ei ei eit tätä!😭 Auttakaa, oikeasti joudunko lattialta itkien katsomaan, kuinka muut tanssivat tangoa johon en taivu ja kiihkeitä suudelmia? 😭 Auttakaa minut ylös, tähän kipuun ja häpeään ei mikään määrä alkoholia riitä - en ole enää nuori, mutta olenko oikeasti näin vanha?😭 Auttakaa ylös ja tulkaa joku inhimillisistä syistä juomaan kanssani, en voi juoda yksin. 😭🥃🥃🥃🥃
🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍸🍸🍸🍸
Minkäkin "pyörryin" bussissa kun tultiin tänne.
Kukaan ei tullut auttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Ai, auttakaa!😭 Selkäni, selkäni ja jokaikinen lihas muutenkin karamppaa. Ei ei ei, auttakaa ylös, ei ei ei eit tätä!😭 Auttakaa, oikeasti joudunko lattialta itkien katsomaan, kuinka muut tanssivat tangoa johon en taivu ja kiihkeitä suudelmia? 😭 Auttakaa minut ylös, tähän kipuun ja häpeään ei mikään määrä alkoholia riitä - en ole enää nuori, mutta olenko oikeasti näin vanha?😭 Auttakaa ylös ja tulkaa joku inhimillisistä syistä juomaan kanssani, en voi juoda yksin. 😭🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍸🍸🍸🍸
Mä nään sut. Olen itse samassa jamassa, huudan sulle *HUUTAA ÄÄNEEN HERÄTTÄÄKSEEN TOISEN HUOMION ITSEENSÄ* alan liukua sinnepäin. Olet lähempänä poispääsyä lattialta kuin minä. Sopiiko jos hivuttaudun luoksesi ja koitetaan yhdessä päästä tohon baaritiskin ääreen ylös? Itku ei auta meitä nyt yhtään, vaan kylmä järki jottemme tallaannu tangoajien jalkoihin. Aletaan sitten kun päästään ylös niin yhdessä juomaan, ymmärrätkö?
Tsemppaa mua, lähen ikäänkuin kierimään sun luo, huuda varoitushuutoja jos meinaan jäädä jalkoihin. Ymmärrätkö? Me päästään ylös tältä lattialta, koska meidän on pakko. Ymmärrätkö, nyt olet silmäni, sillä lähden kierimään sinnepäin. Nämä tango ajat eivät auta meitä ylös, on yritetty:(
*Tulee altaille höpöttämään kaikille ja erityisesti jutteliaalle uteliaalle ja kätevälle emännälle jotka myös voittivat vip liput raunmereen reissulle*
Siis jos ette pahastu, niin käymme pacon kanssa vetämässä vain yhden tanssin, sillä paco romanttisesti hotellihuoneeseen järkännyt jopa💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷......
Latinon sikamaisesti murskaamaan sydämeni on nyt korjaantunut, mutta teilläkin olisi varmaan kerrottavaa mutta siis voitteko kuvitella, että paco on jopa niin romanttinen että💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷......
Tahdon rakastella sinua oisi muuten hyvä, mutta koska siitä tuli vonkausrepla niin pyhä toimitus on kyllä parempi ja itse asiassa kuvastaa minun ja pacon suhdetta paremmminbsillä meillähän on💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷....
Sopiihan jos huomenna kyselen teidän kuulumisia enemmän, siillä antakaas kun kerron miten paco hotellihuoneessa odottaa, eli se on siis nyt romanttisesti keksinyt💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷.....