Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4781/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä minun luistintenteroitin on?

Jos ei kohta löytyä niin kutsun aa-ryhmän,Käkien suojelijat ja Hiirien puolesta juustoa nakertavat ry.n koolle.

Yhdistämme voimamme! Varokaa!

Vierailija
4782/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusen alaoksissa kuudet 🎀. Hakekaa omanne, ennenkuin palaavat.... palavat! Kuusessa oikeat🕯🕯🕯

Jaahas ja nyt aletaan kuusia sytyttelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT HEI, MEILLÄ ON HUOMENNA TANGOMARKKINAT. SUUNTELMAT, MONELTA ALKAA, TULEEKO LATINO JA ONHAN TANSSITTAJIA?

Meiltä puuttuu kaikki, suunnitellaanko me tangomarkkinat vai meneekö sekoiluksi?😭 Otan nyt tähän hätään neuvoa antavaa. Ps Latino on minulle velkaa tanssin, joka ilta olen odottanut. 🍸😭😭😭

Vierailija
4784/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT HEI, MEILLÄ ON HUOMENNA TANGOMARKKINAT. SUUNTELMAT, MONELTA ALKAA, TULEEKO LATINO JA ONHAN TANSSITTAJIA?

Meiltä puuttuu kaikki, suunnitellaanko me tangomarkkinat vai meneekö sekoiluksi?😭 Otan nyt tähän hätään neuvoa antavaa. Ps Latino on minulle velkaa tanssin, joka ilta olen odottanut. 🍸😭😭😭

Rauhoitu. Kaikki rauhoittuvat. Nyt.🥃🥃🥃🥃Voisimme huomenna pitää ensiksi saunan ja spaahoidot, aloitetaan ne vaikka kello 15.00.🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Tangomarkkinat voitaisiin tangoineen aloittaa vaikka kello 20.00, kun kaikki ovat hereillä kohmelostaan. Sopiiko kaikille?🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4785/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Kaikki rauhoittuvat. Nyt.🥃🥃🥃🥃Voisimme huomenna pitää ensiksi saunan ja spaahoidot, aloitetaan ne vaikka kello 15.00.🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Tangomarkkinat voitaisiin tangoineen aloittaa vaikka kello 20.00, kun kaikki ovat hereillä kohmelostaan. Sopiiko kaikille?🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Sopii minulle ainakin, mennäänkö tällä vai mitä muut sanoo? Ja tulehaan LATINO on edelleen avoin kysymys? Nyt kun tangomarkkinat suunniteltu, voidaankin aloittaa sofikoitunut juominen jotta paikalliset voivat ottaa oppia meistä.🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4786/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Missä minun luistintenteroitin on?

Jos ei kohta löytyä niin kutsun aa-ryhmän,Käkien suojelijat ja Hiirien puolesta juustoa nakertavat ry.n koolle.

Yhdistämme voimamme! Varokaa!

Älät ennen Vainio.ans meitäge. Miksi sinull.esd onh ongelmiaazz meidänsb kanssesse? Ootko kateus damianoste vaih vihaansa meuthä liustinesityksenssht takia?

Met aletaandd juomaanss nyt enemmän sisuss takia, sikagg. Huiskuki sammuin lumihankeess itkienshg sisus takiaan. Se onneks paljastui ja laulelee tämän miunss kaans. Huommistafe varten, hyvänsä ideansa jothet pilaans! Zika!

Sittenhän met juomme tuiskunss kansansa pahan oloommee yhdesszss tämänsshg ha hörppisss juomme. Sä oleti sikamaisenx ja ilkeä!🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍾🍾🍾

Vierailija
4787/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, korkkarit kattoon ja aletaan piristyämään. Meillä on riittävästi tanssittajia huomiselle (Latino on yhä kysymysmerkki, kai se tulee?) ja muutenkin ihana päivä. Sauna/spaahoidot alkaa kello 3 ja tangomarkkinat virallisesti kello 20.00. Jotta jokainen on herännyt darrastaan. Otetaan sille huomiselle siis siis. 😍🍸🍸🍸🍸🍸🍸

***Kuiskaa koko ajan kaikille muille paitsi luistelijalle, aa-väelle ja noille rasittaville suojelijaryhmille:

Siis mikä tuon nirppanokan ongelma on? Haluaako se kätevältä emännältä damianon? Esiintyä, vaikka se on saanut jo tyyliin satoja mahdollisuuksia ja itse ne mokannut? Vai eikö tauski riitä sille rakkaudeksi? Mikä sitä vaivaa?

No, onneksi kyseessä ei ole hätis, pillittäjä tai joku muu äärirasittava tapaus. Mutta mikä tuon nirppanokan ongelma nyt on? Hannibal hommiin sanon minä, käyn jututtamassa sitä heti sillä näenkin Hannibalin juuri tuolla....

Vierailija
4788/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako kilttimies huomenna sanoa jollekin naiselle jotakin? Ehkä pyytää tanssiin, mutta miten? Vai suuteleeko kilttimies huomenna itkien tangomarkkinoilla kaljapullon kylmää suuta, kyyneleet poskilla valuen kun damiano ja muut saavat vain naiset tanssiin?

Kysynkö kilttinämiehenä jotenkin jotakuta naista siis tanssiin, vai onko kaljapullon kylmä suudelma ainoa jonka saan? Uskallanko kysyä elämäni noista tanssiin, jotenkin auttakaa?

Vai suutelenko kaljapullon kylmää suuta, kyyneleet poskillani valuen ja miettien mielessäni kyynelten läpi vain tätä kysymystä kun salainen rakkaani taas viedään minulta:

Vierailija
4789/5012 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kokosimme joukkomme Paikalliset Hiiren syötin juusto valmistajat,

Aika loppuu lähen pubiin.🥃🥃🥃🥃🍺🍺🎤

4790/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mukana tangomarkkinoilla!

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
4791/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaas miten monta yhistystä Kolilla onkaan? Mut en kyl ymmärrä mitä ne meitä vaklaa, tsiigaa ja öögaa. Eiks niil koskaa tapahu itel mitää. Ni heti ku me ketä on suojelevaisia kans. Ni innostuu. Oikein on outo juttu. Mut mikähä saunaseura paheksuu meitin spatapahtumaa? Ja sit illalla varmaan joku vapauttakaa tango-ryhmä yrittää sotkottaa mein ihanat tangomarkkinat.

Onneks tää Koli henkilökunta on ihan meiän puolella. Eikä siisen o tainnu porttikieltojakaa tulla. Kovin montaa ainaskaa. Taas tää lörpöttely alko. Mut eniveis. Jaksaaks joku mulle vastata.

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
4792/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku sööttiä 💗. Kilttimies on rakastunu. Kuule. Tanssitaito auttaa Paljon. Jätä vaan ne ääliömäiset vonkausreplat välii ja vedä tangoo. Tunteella. Ja jätä se kylmän kaljapullosuun suutelu vähemmälle. Suuvettä huuliin ja menoks. Kyllä vielä kiltti nainen sulle innostuu. Et kai oo menny jännä naiseen rakastuun? Tavoittelet (ehkä kuuta taivaalta...) luulen...

Vierailija
4793/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta kysyn. Taas.

Kun kotiin on joskus palattava. Niin milloinkaha reissulaiset äänestää?

Kun mullon ne 4 alle kouluikäistä siel kotona anopin hoivissa... lupasin et jouluaattona oot takasi. Ni Onnibussit menee täst Kolin kupeesta. Että hyppäänkö siihen vai lähetää letkabussilla Jouluksi kotiin?

Ei tu av-ikävä, kun voi jo ilmottautua Raumaaseen reissuun (kesä 2022)

Käykäähän sivulla. Muistatte kai et vain rajallinen määrä sopii Raumanmereeseeseen. Ensi sijalla ovat tietysti ennenkin matkalla olleet (ja käyttäytyneet)

Ajatelkaas. Viikon päästä Jojluaatto. Ja päivä alkaa pidetä taas. Guudbai Kaamos!

Vierailija
4794/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Kuiskaa:

Paljos meil on viel Ellun puntia? Laitetaaks sit ( jos jää ) niin sukanvarteen seuraavaa reissua varten? Voi olla et tulee köyhä matka muuten, kun on totuttu tämmöseen törsäilyyn.

Mitäs mieltä muut on?

Vierailija
4795/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta huomenta, otetaan loiventavaa. Tänään kello 3 meillä alkaa sauna ja spaahoidot. Kello 20.00 tangomarkkinat, tanssijoita riittävästi JA Latino ilmoittautunut mukaan, ryömikää koloistanne esiin siis, siinä. 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Mutta siis:

A) Kilttimies on rakastunut, kumartele vain naisia tanssiin (ota mallia latinosta, näytätkö LATINO hoi kaikille kilttimehille miten naisia pyydetään herrasmiesmäisesti tanssiin) ja jätä ne epätoivoiset vonkausreplasi pois. Ja ehkä jok kilttinainen sinut ottaa..

B) Ajattelin sellaista, jos sopii kaikille, että huomenna pidämme hemmottelupäivän (spaahoidot/sauna/darrassa herätys) ja äänestämme kotiinlähdöstä. Meidänhän piti alunperin olla kotona jouluna. Sopiiko kaikille?

C) Hyvä uutinen on se, että Raumanmeren reissussa ei tarvitse köyhällä. Ellu jätti meille RAJATTOMAN PIIKIN AUKI, YLLÄTTÄVÄÄ KUPSAHTAMISTA VARTEN ON TESTAMENTTI JONKA JUULI JURISTU SAA KATSOA!

D) Muistakaa ilmoittautua raumanmereeseen, kätevällä emännällä, jutteliaalla uteliaalla ja sillä ent sydänsairaalla joka rakastui pacoon on vip-liput.

- Eli Miten on, sopiiko huomenna sauna, spaahoidot ja kotiinlähdön äänestyspäivä kaikille? Ja kaikki muukin?

Ja tapahtuiko baarissa eilen hei jotain outoa, en millään muista hyökkäsikö sinne joku iskuryhmä 11 aikaan illasta, kun burgeria siis söin ja hatarahkot muistikuvat? Oliko siinä jotain hämminkiä?

Vierailija
4796/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumanmereheeseen matka? Tääää??? Miksi sitä retkeä Turkhuuseen ei järjestetä!!!???

Vierailija
4797/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tulee altaille höpöttämään kaikille ja erityisesti jutteliaalle uteliaalle ja kätevälle emännälle jotka myös voittivat vip liput raunmereeseen*

Siis niitä teidän kuulumisia pitänyt kysellä, mitä teille kuuluus siis kun se on jäänyt koska🍷🍷🍷🍷🤧🤧🤧🤧🤧💝💝💝💝💝💝

No pacon kanssa todennäköisesti tullaan tuonne raumanmerenreissuun, muutetaan sitä ennen varmaan pacon kotimaahan koska💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Varmasti näette meidät illalla, tulemme vetämään tangon ennen hotellihuoneeseen vetäytymistä, vaikka latino onnin sika siis kuulkaas kun kerron💝💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷....

No paco korjasi sydämeni niin, että Latino on unohtunut täysin ja erotiikka kuulkass minun ja pacon välillä on niin suunnaton, että ottakaa tuolit kun kerron💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷....

No nyt varmasti ymmärrätte, kun ainakin puolituntia kestäneen selitykseni jälkeen en millään keksi, mikä oisi riittävän eroottinen ja rakkaudesta kertova tango minulle ja pacolle, onko kellään ideoita💝💝💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷..........

Vierailija
4798/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tanssitaan tänään illalla Damianon kanssa myös tangoa, Damiano on luvannut tanssittaa myös muita mutta EI luistelijanirppistä. Damiano on loukkaantunut nirppikselle kun se koitti levittää sitä valhetta, että ois ollu muka Damianon kanssa... No anyway, nähdään kohta saunassa

Vierailija
4799/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta huomenta, otetaan loiventavaa. Tänään kello 3 meillä alkaa sauna ja spaahoidot. Kello 20.00 tangomarkkinat, tanssijoita riittävästi JA Latino ilmoittautunut mukaan, ryömikää koloistanne esiin siis, siinä. 🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Mutta siis:

A) Kilttimies on rakastunut, kumartele vain naisia tanssiin (ota mallia latinosta, näytätkö LATINO hoi kaikille kilttimehille miten naisia pyydetään herrasmiesmäisesti tanssiin) ja jätä ne epätoivoiset vonkausreplasi pois. Ja ehkä jok kilttinainen sinut ottaa..

B) Ajattelin sellaista, jos sopii kaikille, että huomenna pidämme hemmottelupäivän (spaahoidot/sauna/darrassa herätys) ja äänestämme kotiinlähdöstä. Meidänhän piti alunperin olla kotona jouluna. Sopiiko kaikille?

C) Hyvä uutinen on se, että Raumanmeren reissussa ei tarvitse köyhällä. Ellu jätti meille RAJATTOMAN PIIKIN AUKI, YLLÄTTÄVÄÄ KUPSAHTAMISTA VARTEN ON TESTAMENTTI JONKA JUULI JURISTU SAA KATSOA!

D) Muistakaa ilmoittautua raumanmereeseen, kätevällä emännällä, jutteliaalla uteliaalla ja sillä ent sydänsairaalla joka rakastui pacoon on vip-liput.

- Eli Miten on, sopiiko huomenna sauna, spaahoidot ja kotiinlähdön äänestyspäivä kaikille? Ja kaikki muukin?

Ja tapahtuiko baarissa eilen hei jotain outoa, en millään muista hyökkäsikö sinne joku iskuryhmä 11 aikaan illasta, kun burgeria siis söin ja hatarahkot muistikuvat? Oliko siinä jotain hämminkiä?

Siis hetkinen, meille jätettiin loputon piikki auki raumanmereeseen reissuun? Ihana kuulla, ihana Ellu. Me otetaan tämä vai mitä muut sanoo. Nyt kilistellään, raumanmereesessä ei köyhäillä. 🥂🥂🥂🥂🥂

Vierailija
4800/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Tulee altaille höpöttämään kaikille ja erityisesti jutteliaalle uteliaalle ja kätevälle emännälle jotka myös voittivat vip liput raunmereeseen*

Siis niitä teidän kuulumisia pitänyt kysellä, mitä teille kuuluus siis kun se on jäänyt koska🍷🍷🍷🍷🤧🤧🤧🤧🤧💝💝💝💝💝💝

No pacon kanssa todennäköisesti tullaan tuonne raumanmerenreissuun, muutetaan sitä ennen varmaan pacon kotimaahan koska💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Varmasti näette meidät illalla, tulemme vetämään tangon ennen hotellihuoneeseen vetäytymistä, vaikka latino onnin sika siis kuulkaas kun kerron💝💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷....

No paco korjasi sydämeni niin, että Latino on unohtunut täysin ja erotiikka kuulkass minun ja pacon välillä on niin suunnaton, että ottakaa tuolit kun kerron💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷....

No nyt varmasti ymmärrätte, kun ainakin puolituntia kestäneen selitykseni jälkeen en millään keksi, mikä oisi riittävän eroottinen ja rakkaudesta kertova tango minulle ja pacolle, onko kellään ideoita💝💝💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷..........

Yritin jo kerran ehdottaa teille Pelle Miljoonaa. Tahdon rakastella sinua. Mut se karkas johonkin ällöimpien vonkausreplojen puheenaiheeks. Toinen olis tää Juicen Pyhä toimitus.

Sori. Tulen nyt saunaan paplarit ja oranssi sifonkihuivi päässä, kun täytyy iltamenoihin saada kiharat kuntoon. Ihana tangoviilinki.

Onks teil muilla muijilla? Saanks mä sanoo noin? Must siinä on otetta: AV-Muijat!