Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Paikallisen aa-kerhon puheenjohtaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis huomenna sauna, postikortit kotiin klo 15.00 ja suunnitellaan tangomarkkinat torstailla?
TÄMÄ ON YHÄ HUOMISEN JA YLIHUOMISEN OHJELMA, ANNISKELUOIKEUDET PYSYVÄT MYÖS TANGOMARKKINOILLA TORSTAINA, EI HÄTÄÄ! ASIA TARKISTETTU, EI PANIKOIDUTA, AA-VÄKI VALEHTELEE HÄIKÄILEMÄTTÄ!! AINOA KYSYMYS ON, ETTÄ TULEEHAN LATINO TORSTAIN TANGOMARKKINOILLE?
Nyt tähän pelkoon on pakko alkaa hienostuneesti sipsutellen ja sofikoituneesti ottamaan, en voi juoda edes yksin moisen järkytyksen jälkeen. Haluaako joku juoda kanssani, jos sipsutellen sinne sillä juomaanhan nuo paikalliset suorastaan ajavat meitä. 🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸
NYT! Hyvät av-matkaajat. Jos saitte jollain ilveellä muka anniskeluoikeudet takaisin torstaille, niin se on lähes mahdotonta. Näimme niin paljon vaivaa, jotta vapautuisittelyä edes päiväksi alkoholin käytön kirouksesta.
Mutta me tunnemme palstan moderaattorin. Ja jos JUOTTE torstaina mitään alkoholia, niin hommaamme latinolle BANNIT, jottei hän voi tanssittaa ketään. Tämä on omaksi parhaaksenne. Olemme teistä aivan huolesta suunniltamme.
Aivan kauhuissamme olemme seuranneet teidän alkoholiongelmaanne sivusta, teidän on lopetettava alkoholin juominen, edes päiväksi ensin. Ja sen jälkeen alkaa teillä iloinen, absolutistien loppuelämä.
Tv huolestuneet paikalliset.
Stoppen ny! 😭😭 Huomensnare siisus meillä o yhtä sama ohjelman eli sauna ja postikortit klo 3 lähetettääns.😭😭😭 Jas tangomarkkinat torstaiksi suunnitellaan, niistä saa viinaaj la Latinoa ei! Bannata😭😭
Miäkä teitä vaivaapp, ku bainootte meitä! 😭😭😭 Oks palstalla moderaattori aa-jässen, vai mistä kysse? 😭😭😭😭 Eip peljät, huommishe ja yllihuonnisen ohjelmat piretääns ja Latino tulee, noi paljastui valehtelijoiksi toi aa väki! 😭😭 😭😭 Nytttt ne itketyttää mua niins, ettäs pakko niiddensg takiansjh alkaaaaa juommaanss jopa epäsocikoituneesttihhg!!! 😭😭😭😭😭😭😭🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍸🍸🍸🍸🍸🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Jaa että pitäs vielä jotain postikortteja kirjoitella? Pitääkö jakaakin?
Ja ruoho leikata, lumet kolata ja kurkkasta ikkunasta voidaanko hyvin?
Nyt lähen ottaan 🥃🥃🥃🥃🥃🍺🍺🎤🎤🎤
Esitän teille performanssina : Postimies soittaa kerran vain ja jakaa kaikille ( itseään).
Vierailija kirjoitti:
Esitän teille performanssina : Postimies soittaa kerran vain ja jakaa kaikille ( itseään).
No älä nyt, me suunnitellaan myös torstaille tangomarkkinat joille tulee Latino (tuleehan?) ja sitten kinkataan torstaina oikein olan takaa, toivon mukaan selkäni kestää. Latino, minä odotan🍸🍸🍸💞💞💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon🎶🎵🎶🎵
🎶📻🎷rakastella sinua🎶🎵🎶🎵🎙🎙🎸🎸Ei tää vonkausrepla toimi. Pitäis olla mielikuvituksellisempi.
Kysyn nätisti, kauniisti ja ketään loukkaamatta. Pyydän anteeksi jos joku suuttuu tästä jotenkin. Mutta mikä vonkausrepla on sellainen, että kilttimies saa sen lausua? Ehkä jokin kaunis rakkausruno, kosinta, laulu? Ihan jokin? Vai suutelenko taas vain suosiolla itkien olut pullon kylmää suuta, kyyneleet poskillani valuen?
Voi zalkoolwitsss.. 🍺🍺🍺🥃🥃🥃🥃 Plitz piiiruettiiini....🥃🥃
Setsokovitsit jää..?jää. zsuhluisthimen...? Misssä Damiaanoni????
🥃🥃😍🍷🍷🍷🍷🍷 Pliukas Lathia tääl Pubiiissaaaa.
Itkevä kilttimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon🎶🎵🎶🎵
🎶📻🎷rakastella sinua🎶🎵🎶🎵🎙🎙🎸🎸Ei tää vonkausrepla toimi. Pitäis olla mielikuvituksellisempi.
Kysyn nätisti, kauniisti ja ketään loukkaamatta. Pyydän anteeksi jos joku suuttuu tästä jotenkin. Mutta mikä vonkausrepla on sellainen, että kilttimies saa sen lausua? Ehkä jokin kaunis rakkausruno, kosinta, laulu? Ihan jokin? Vai suutelenko taas vain suosiolla itkien olut pullon kylmää suuta, kyyneleet poskillani valuen?
Älä sitä murehdi.
Kysytäänkö mieheltä mitään?
Nainen vie jos haluaa vaikka kilttimiehen.
Itkevä kilttimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon🎶🎵🎶🎵
Sellaista vonkausreplaa ei kuule ole olemassakaan jolla kiltimpi mies saisi naisen. Skool ja hörpsis sille!🥂🥂🥂🥂🥂
Ja tänäkin iltana jännemmät miehet ja naiset tuntevat tämän palon, josta kiltimmät miehet jäävät itkien paitsi.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Nyt karaoke kutsuu, mutta kilttimies ei tunne vauhdin kiihtyvän, hän itkien tänäänkin suutelee kaljapullon kylmää suuta = se on luonnonlaki, skool sille!🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Luisthelija kirjoitti:
Voi zalkoolwitsss.. 🍺🍺🍺🥃🥃🥃🥃 Plitz piiiruettiiini....🥃🥃
Setsokovitsit jää..?jää. zsuhluisthimen...? Misssä Damiaanoni????
🥃🥃😍🍷🍷🍷🍷🍷 Pliukas Lathia tääl Pubiiissaaaa.
***Kuiskaa koko ajan kaikille muille paitsi luistelijalle:
Hei tuota noin mietin sellaista, että luistelija tuntuu olevan enemmän tuiskeessa nyt jopa kuin Tuisku. Onkohan se masentunut tms siitä, ettei saanut esiintyä luistimillaan?🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹
Vai siitä, että Kätevä Emäntä vei siltä damianon ja nirppanokalla on vain tauski? Pitäisikö huolestua, en tiedä mutta tietääkö muut? No, otan tähän pulmaan nyt neuvoa antavaa ja äkkiä.🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitän teille performanssina : Postimies soittaa kerran vain ja jakaa kaikille ( itseään).No älä nyt, me suunnitellaan myös torstaille tangomarkkinat joille tulee Latino (tuleehan?) ja sitten kinkataan torstaina oikein olan takaa, toivon mukaan selkäni kestää. Latino, minä odotan🍸🍸🍸💞💞💞
Hei, et etuile yhtään! Minä saan latinolta ensimmäisen tangon torstaina, niin monet kerrat se on juossut tangomarkkinoillamme karkuun minua, että olen etuoikeutettu ensimmäiseen tangoon torstaina.😍 Minä odotan Latino, torstaina ensimmäinen tangosi on minun kanssani. 😍🍸
Ziehgg. Roee rauhoitutaan. Ei ylhins tänäänkin. Kukaanshgf seurakzhtr juommaansf ja kirjokerttu?🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Oliks tää se diamond davidin perseketju, vai koronapiikkifasistien morjenstapöytäänketju
No tämä nytten on järkyttävää. Ihan hirveätä. Vapisuttaa vieläkin unettoman yön jälkeen. Tsiisus😖. Siis etten ikuna arvaa mitä tapahtui eilen? Oli vähän romantiikkaakin 💋💋ja💑. Mutta kun vetäydyin huoneeseeni kerrankin ajoissa hoitamaan kauneuttani ni 🔍🔭📸🔦📝🆘️🕶 oli ikkunani takana.
Paikallinen @@-k€rho vakoili kun kiersin papiljottia hiuksiini. Olin just kietomassa oranssia sifonkihuivia päähäni. Kun kuulin tapsahduksen. $ii$ Rapsahduksen. Hui sentään tuossa📝 luki nimeni ja sen alla📑sivukaupalla listaa:
🥂🥂🥃🍾🍾🍻🥂🍻🍺🍹🥂🍻🍺🥂🥃🍸🍹🍷🍺🍻🥂🥃🍹🍺🍺🍺🍻🍺🍻🥂🥃🍾
Siis sivukaupalla. Kauhusta nirkaisin. Siis Kirkaisin Niin🏃♂️🏃♀️🏃♂️🏃♀️🏃♀️🏃♂️🏃♀️🏃♂️🚶♀️🏃♀️🏃♂️🏃♀️🏃♂️🚶♀️🏃♀️🏃♂️🕺💃🕺🏃♀️🏃♂️🚶♂️juoksivat pois. Mitä ihmettä? Mehän jätetään paikkakunnalle 💲💲💲 ja ollaan aikuisia ihmisiä. Nyt uhkaavat AVILLA, THLLÄ JA STMLLÄ... että Anniskelukielto. Meille. Eniveis. Ei Kyllä Onnaa.
*** järkytyksestä vapisee vieläkin. Näkiks muut mitä tai ketä epäilystä sillalla???
Siis prkklle Illalla???
Minne kaikki katositte? Oon täällä kentällä yksin!
Pitiks meiän olla kentällä? Vai suunnitella Aivoriihtä tai tanssia markkinat??? Mä en tiedä. Enkä löydä ketään mistään... tonttuleikit? Kinkkaukset???
Mitä ihmettä! Oon täällä kauneimman holvikaaren alla. Täälkää ei o ketää. Ne perinteiset🎀tai kolmet...
Postikortit on lähetetty, huomenna Tangomarkkinat. Ei välitetä paikallisista vaan pidetään aivohiiri, miten järjestetään av väen Upeat tangomarkkinat saimaanreissussa. Otan muutaman neuvoa antavan siihen. Ideoita huomiselle?🥃🥃🥃🥃🥃
*Tulee altaille höpöttämään kaikille ja erityisesti kätevälle emännälle ja jutteliaalle uteliaalle jotka myös voittivat vip liput raunmereeseen*
Anteeksi kun kesti, mutta kuulkaas kun pacokorjasi latinon särkemän sydämeni ja ette uskokaan🍷🍷🍷🍷🍷💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧....
No mitä teille kuuluu ja siis pacon luo juoksen nyt, hän odottaa hotellissa kääriytyneenä kuulkaa jopa💝💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷......
Huomenna saatan tulla pacon kanssa tangomarkkinoille tanssimaan, ellei tilanne mene taas liian eroottiseksi eihän haittaa kun näes🤧🤧🤧🤧🤧💝💝💝💝💝💝🍷🍷🍷.....
Jos tanssimme huomenna, en omista ajatustakaan latinolle sillä katson vain pacoa joka on aivan ihana mies ja jopa kuuulkaa🤧🤧🤧🤧💝💝💝💝💝💝🍷🍷🍷🍷🍷....
Teilläkin varmaan tosi paljon kerrottavaa, voiko odottaa huomiseen koska minun ja pacon on vetäydyttävä nyt hotelliin koska💝💝💝💝💝💝🤧🤧🤧🤧🤧🍷🍷🍷🍷🍷🍷....
Tangomarkkinoiden suunnittelu huomiselle kuulostaa loistavalta. Voidaanko kuitenkin sen kunniaksi ottaa tänään oikeasti sofikoituneesti? Aika moni tuntuu olevan kohmelossa jossain vieläkin.🍸
Just tulin 🎹baariin, tääl ei o ketää. Paitsi toi🕴pimputtaa. Ihan hieno kipale. Fur Eliselle varmaankii. En jaksa näin sinfoniaa. Käyn Irkkupubis. Oottes siellä?
Tänää ollu porukat tosi vaisuja... kerää varmaan voimia huomiselle. Otan tääl yhen🍺. Joo. Ollaa ihan sofistikoituneita tänää. Oikeasti. Aikuisten oikeasti. Saavat AA:t pitkän nenän. Ku osataaki näyttäytyä... prkklle. Käyttäytyä.
Ei mulla muuta ollu
Juttelias utelias kirjoitti:
No tämä nytten on järkyttävää. Ihan hirveätä. Vapisuttaa vieläkin unettoman yön jälkeen. Tsiisus😖. Siis etten ikuna arvaa mitä tapahtui eilen? Oli vähän romantiikkaakin 💋💋ja💑. Mutta kun vetäydyin huoneeseeni kerrankin ajoissa hoitamaan kauneuttani ni 🔍🔭📸🔦📝🆘️🕶 oli ikkunani takana.
Paikallinen @@-k€rho vakoili kun kiersin papiljottia hiuksiini. Olin just kietomassa oranssia sifonkihuivia päähäni. Kun kuulin tapsahduksen. $ii$ Rapsahduksen. Hui sentään tuossa📝 luki nimeni ja sen alla📑sivukaupalla listaa:
🥂🥂🥃🍾🍾🍻🥂🍻🍺🍹🥂🍻🍺🥂🥃🍸🍹🍷🍺🍻🥂🥃🍹🍺🍺🍺🍻🍺🍻🥂🥃🍾
Siis sivukaupalla. Kauhusta nirkaisin. Siis Kirkaisin Niin🏃♂️🏃♀️🏃♂️🏃♀️🏃♀️🏃♂️🏃♀️🏃♂️🚶♀️🏃♀️🏃♂️🏃♀️🏃♂️🚶♀️🏃♀️🏃♂️🕺💃🕺🏃♀️🏃♂️🚶♂️juoksivat pois. Mitä ihmettä? Mehän jätetään paikkakunnalle 💲💲💲 ja ollaan aikuisia ihmisiä. Nyt uhkaavat AVILLA, THLLÄ JA STMLLÄ... että Anniskelukielto. Meille. Eniveis. Ei Kyllä Onnaa.
*** järkytyksestä vapisee vieläkin. Näkiks muut mitä tai ketä epäilystä sillalla???
Siis prkklle Illalla???
Me olimme myös paikalla. 🕶🕵️♂️🕵️♀️🐀🐦.
NYT! Hyvät av-matkaajat. Jos saitte jollain ilveellä muka anniskeluoikeudet takaisin torstaille, niin se on lähes mahdotonta. Näimme niin paljon vaivaa, jotta vapautuisittelyä edes päiväksi alkoholin käytön kirouksesta.
Mutta me tunnemme palstan moderaattorin. Ja jos JUOTTE torstaina mitään alkoholia, niin hommaamme latinolle BANNIT, jottei hän voi tanssittaa ketään. Tämä on omaksi parhaaksenne. Olemme teistä aivan huolesta suunniltamme.
Aivan kauhuissamme olemme seuranneet teidän alkoholiongelmaanne sivusta, teidän on lopetettava alkoholin juominen, edes päiväksi ensin. Ja sen jälkeen alkaa teillä iloinen, absolutistien loppuelämä.
Tv huolestuneet paikalliset.