Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4821/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Kukahan tuo tumma komea mies on sängyssäni?

Onkohan joku Latino?

Latinolla on vaimo, damianolla Kätevä Emäntä ja sinulla tuskin. Huoh. Siisboletko tyytymätön tuskin ja kaipaisit parempaa vai yhäkö se luistinesitys mättää ja kiukuttelee siksi päivittäin?

***Kuiskaa kaikille muille paitsi luistelijalle: Siis nyt tuo nirppanokka alkaa mennä liian pitkälle, vai mitä muut sanoo? Meillä on sentään av väen TANGOMARKKINAT ja se väittää saaneensa latinon sänkyynsä! Tuosta on päästävä, ihan sama vaikka päätyisi tedin vaatteiksi, mutta tuosta on päästävä. Etsikää joku ted, Hannibal epäonnistui eilen!

Vierailija
4822/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulemme puolustamaan Luistelijaa koko porukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaude kuinka upeita taivutuksia, en kestä tätä liikutusta. Ja latinon tangot kilttinaisten kanssa juuri, brabo.🥂Skool sille, itse jouduin luovuttamaan jalka krampin vuoksi jo alkuillasta. 🥂

Kuiskaa vain av: väelle: Siis nyt, luistelijasta on päästävä. Ideoita? Missä Hannibal ja ted on? niitä oikeasti kaivataan, miksi tuo luistelija koittaa näin ihanan päivän pilata?

Vierailija
4824/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan nyt huomisen ohjelman lyhennettynä ylös:

Sauna ja hemmottelu voitaisiin aloittaa vaikka kello 15.00, kun kaikki selvinneet ylös, huomenna myös päätetään kotiinpaluusta, eli muistakaa palstailla. Ja ONHAN raumanmereen tulijoita informoitu siitä, että ellun piikki on auki?

B) Ajattelin sellaista, jos sopii kaikille, että huomenna pidämme hemmottelupäivän (spaahoidot/sauna/darrassa herätys) ja äänestämme kotiinlähdöstä. Meidänhän piti alunperin olla kotona jouluna. Sopiiko kaikille?

C) Hyvä uutinen on se, että Raumanmeren reissussa ei tarvitse köyhällä. Ellu jätti meille RAJATTOMAN PIIKIN AUKI, YLLÄTTÄVÄÄ KUPSAHTAMISTA VARTEN ON TESTAMENTTI JONKA JUULI JURISTU SAA KATSOA!

D) Muistakaa ilmoittautua raumanmereeseen, kätevällä emännällä, jutteliaalla uteliaalla ja sillä ent sydänsairaalla joka rakastui pacoon on vip-liput.

- Eli Miten on, sopiiko huomenna sauna, spaahoidot ja kotiinlähdön äänestyspäivä kaikille? Ja kaikki muukin?

Vierailija
4825/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näenkönoikein, auttoiko latinon opetusvideo? Siis osa kilttimiehistäkin saanut naisia tanssiin, tämä on liian liikuttavaa, otetaan sille. 😭🥂

Vierailija
4826/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin kieriviin myttyihin tms täällä törmäilee? Näytin juuri mieheni kanssa mitä upeimpia taivutuksia. Ah, tango ja romantiikka....

Tunnelmaa koittaa pari (kännissä olevaa?) lattialla matkaajaa pilata, huutelemalla toisilleen, että tulen sinne, varo jne juttuja. Miksi ihmeessä, kysyn vaan?

Nyt näytän teille miten tangotaan, ottakaa opiksi tästä, jos ikinä osaatte. Moni on yrittänyt, kukaan ei ole onnistunut:

Vierailija
4827/5012 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edelleen latinoa, se hävisi johonkin. Silti Odotan.🍸

Vierailija
4828/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään. Olen niin iloissani että heräsin aamukalalle näin varhain. Voi sentään, niin monta kiltti miestä sai opastuksen Latinon videolta. Oli ilo katsoa sitä tanssin hurmaa. Ja muutakin hurmaa... tais jäädä kylmät kaljapullon suut suutelematta. Kun oli muut...

Ihana oli itsekin taivutella kunnon tangot. Kumma kyllä, että sain kaikille selittää antiseptisen kipugeelin tarinan. Muutoin kun pelkäsivät jotain tarttuvaa tautia. Nuo hupsut tanssittajat. Kiitos vaan Latino ja Damiano +monet, monet muut.

Nyt tarjolla🍓🍒🍅🍌🍊🍉🍎🍏🥝🥑🍆🍅🍞🥐🍞🥐🧀🍾🍾🍾⛾⛾⛾

Vierailija
4829/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkastanut📃📃📃📃📃€££un testamentin. Kaikki lakipykälät on presiis kunnossa. Niin myös pieni präntti. Niin myös rivien välit.

Pääsenhän veloituksetta VIP henkilönä Raumaaseen. Olen näet toiminut juristina tälläkin matkalla.

Vierailija
4830/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytten oli kyl kiva ilta. En tiiä mitä Latinon opetusvideolla ol mut tanssisali ol täynnään hyväryhtisiä, hyväntuoksuisia (kiltti?)miehiä. Vai oliko alkuasukkaita? Mutta siisen olk menetys tuo ilta.... stana menestys! Että mä vihaan tuota allesyöttöä...

Tää ol kyllä hyvää mainosta koko Kolin kylälle. Ja näinks mä oikein? Ne kaapin kokoset ukot ovella sai estettyä kaikki häiriköt, ryt, vpkt, abt yms rotansuojelijat. Kerranki saatii olla niiltä rauhassa. Joo. Ja blondilla oli kyl vientiä. En ehtiny yhtää tyrkylle kauneimman kaariholvin alle. Kyl hikka varpaita korkkarit kiristi... Hiukka... muttei haittaa. Kauneudestahan on kärsittävä... otan nyt aamupalaa...

Hei Juttis, mä tuun sun pöytään. Sopiihan tää nyt kaikille?

Vierailija
4831/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin🍸

Odotukseni palkittiin. Kiitos, oi kiitos💕💖❤💞💞💗💖💕 liitelen☁️☁️🌨🌥⛅

Tack. Merci. Vielen Danke. Thak you.

Vierailija
4832/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Kukahan tuo tumma komea mies on sängyssäni?

Onkohan joku Latino?

Tauski

Käynti optikolla voisi auttaa👓👓👓

Vierailija
4833/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan et sitten kun Koli alkaa kyllästyttää niin siirrytään, ei kotiin, vaan jonnekin laskettelurinteeseen. Päivät reipasta ulkoilua, Tuiskukin pääsisi hiihtämään. Illalla vanhat kunnon monobailut. Vähän alkaa jo iho kuivumaan spa-hoidoista huolimatta.

Vierailija
4834/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppanokat ry⁉️⁉️⁉️

Salli mun nauraa😃😅😆😀🤓🤓🤓

Vierailija
4835/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan et sitten kun Koli alkaa kyllästyttää niin siirrytään, ei kotiin, vaan jonnekin laskettelurinteeseen. Päivät reipasta ulkoilua, Tuiskukin pääsisi hiihtämään. Illalla vanhat kunnon monobailut. Vähän alkaa jo iho kuivumaan spa-hoidoista huolimatta.

Saiskos ihan petrsaaa petraa pertsaa hiihtää vaa ku muuten huimaa??? Monot ne o mullallaki. Mullaki. Et monobailut🍵🍵🍵

Käviskös et pikkuniljaa alaspäin tai sivulle lähettäs kotiopiän... et jouluks?

Sikasi nää krijaimet ne aksja krjta...

Vierailija
4836/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keistä tuli eilisen tangokuninkaalliset?

Ja miksi kukaan ei auttanut?😭 Tulkaa nyt joku auttamaan, minä ja tuo yksi toinen ollaan eilisestä lähtien oltu lattialla.😭 Kummallakin selkä ja jokapaikka venähti, ei päästy ylös ja ai ai ai, että sattuu.😭

Kaiken kruunasi se, että joku kalpea akka haukkui meitä, vetäen itse kiihkeää tangoa.😭 Tulkaa nyt oikeasti auttamaan meidät kaksi ylös, jokapaikkaan sattuu ja halutaan vain viinaa lääkkeeksi.😭🍾🍾🍾🍾🍾🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4837/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi kukaan ei auttanut?😭 Tulkaa nyt joku auttamaan, minä ja tuo yksi toinen ollaan eilisestä lähtien oltu lattialla.😭 Kummallakin selkä ja jokapaikka venähti, ei päästy ylös ja ai ai ai, että sattuu.😭

Kaiken kruunasi se, että joku kalpea akka haukkui meitä, vetäen itse kiihkeää tangoa.😭 Tulkaa nyt oikeasti auttamaan meidät kaksi ylös, jokapaikkaan sattuu ja halutaan vain viinaa lääkkeeksi.😭🍾🍾🍾🍾🍾🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥃🥃🥃🥃

Onkos teistä toinen se, joka bussin lattialla päivä kausia lojui teeskennellen pyörtynyttä. Että joku herras mies taipuisi huolestuneena puoleensa??? Esti sitä yhtä silittämästä, kun kompuroi häneen?

Katsokaas. Tälläisen teeskentelyn jälkeen EI KUKAAN usko, jos tosi hätä...

Aukaskaa suunne, niin kai toi puutarhuri voi kastelukannullaan viinaa teidän kurkkuun kaataa. Eikö?

Emminä tiedä kuka voitti. Tsiisus. Tietääks joku?

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
4838/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas mitä meil on päiväkahvin kanssa...

No arvatkaa. Joku?

Ei o piparkakkua. Ei

Ei maustekakkua, ei joulutorttua.

Ei. Ei. Ei.

No ettepäs arvannu. Tätä oli aina ennen vanhaan vanhaan lapsuusjouluina...

Mustikkapiirakkaa. Pullataikinaan tehty. Tuli ihanat tuoksut tuolta Kolin keittiöstä. Ni kävin kurkkaamassa... ja kyllä. Sain maistiaisia ... Nam! Suupielet on nyt sit siniset. On se sen verran röhväävää syötävää. Mut niiiin namiskuukkelia. Taas mä lörpöttelen. Mut ihanat oli tanssit eilen. I h a n a t! Melkei ku olis kesälavalla ollu. Waude. Oliks meil tänää jotai ohjelmaa? Muuta ku et laastaa noi makoilijat pois tanssilattialta. Myötätuntoa kerjäämästä.

Ei mul muuta ollu

Vierailija
4839/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kysyn, että kuka voitti? Luistelija kehua retosteli voittaneens, en usko sanaakaan. Pyh.

Vierailija
4840/5012 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks toi Karja Oriseva laulamas??? Ihanku oisin sen toiletis nähny... saatto se olla joku alkuasukaskin. Meikäläisiä ei ollu. Puhu jottai iha outoa murret. Mut oliks toi Marko Maunuksela. Jotenki siniset silmät muistan nähneeni.

Hei nyt kaffelle. Siel on sitä mustikkapiirakkaa