Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Voidaanko ihan oikeasti sopia, että ei enää vedetä yli tätä juomista?🤢 Olo on kauheaa tämän reissun jälkeen, jos kutemajärvellä koitetaan oikeasti vähän selviytyä?🤢
Ja täytyy muistaa, että kukaan ei tiedä varmaksi, otetaanko meiltä suomen rajalla ne maksatestit.🥺🥺 Ei, nyt on niin huono olo, että otan loiventavaa ja sitten en enää juo tällä reissulla.🤢🥺🥺 Ihan oikeasti, tämän jälkeen olen tämän viikon ja koko bussimatkan juomatta, otan vain akuuttihätään loiventavaa.🤢🥺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Varattu kassa kirjoitti:
Sori niisk. Ett mä oo liikuttune ku kaikki av-ihmiset tuli juhlii viikoks eile kutemajärvell mu ja hopiksen häämatkaa. Ja tosi outo, ku raskautettuna oo selvinpäi hopiksen kaa. Ja vielki ihmettele, ett amupalapöytä se siis niinku oikeest o olemass, eikä vaa eeppiset ledengaa.
Ja sori oikeest ku vei hopiksen teilt ja raskaudui hopiksell, no tiiätte mu. Ja me ollaa iha kivaa seuraa hopiksen kaa selvinkin päi, mutt sori se eilinen mutt raippa yms jutut löytyi, hei. Ja me ei vedetä selvinkää päi yli, vai kuuluks se hopiksen vikinä kausi sillai? Mutt hopikseen ette koske tän reissu aikaan, saatte pitää mu faija sen tilalle. Se faija o nii laittautunutki teill, kattokaa vaikk tonne mihi osota mite komeest faija o pukeutuu häämatkall ku oottaa seuraa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Romutransu-Markus-Kuotesaho-tyrmaa-vapun-…
Ja sori oikeest, vuosien unelma ku vei hopiksen ja raskaudui. Mu faija saatte pitää, ett älkää itkekö. Niisk mite ihana häämatka. Ja ei juma, aamupala pöytä o oikeest olemass, pahoinvoinneist huolimatta. Ja aika vähä porukkaa mu ja hopiksen lisäks, aika moni makaa koomass. No Me mennää hopiksen kaa vetää koht pari tanssii ja sitt laita sen kurii ja lopuks tyydytän. Ja sori ku raskautettuna alkaa asut olla iha liia överi peittävii, vai alkaaks? Pitäskö vähentää pukeutumista tai jotai? Sori oikeest jos puhu liikaa, jaksaaks joku vastata?
ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN VONKAA VAIN VARATTUA KASSAA, ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ!!! VAIMONI, TULETKO TANSSIMAAN KANSSANI SEURAAVAN HERKÄN TANGON JA KUUNTELET KUN LAULAN SINULLE TÄMÄN HERKÄN KAPPALEEN?! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko ihan oikeasti sopia, että ei enää vedetä yli tätä juomista?🤢 Olo on kauheaa tämän reissun jälkeen, jos kutemajärvellä koitetaan oikeasti vähän selviytyä?🤢
Ja täytyy muistaa, että kukaan ei tiedä varmaksi, otetaanko meiltä suomen rajalla ne maksatestit.🥺🥺 Ei, nyt on niin huono olo, että otan loiventavaa ja sitten en enää juo tällä reissulla.🤢🥺🥺 Ihan oikeasti, tämän jälkeen olen tämän viikon ja koko bussimatkan juomatta, otan vain akuuttihätään loiventavaa.🤢🥺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
.
Tämä on kyllä ihan oikein hyvä idea. Vain sofistikoituneesti kuoharia. Ruoan kanssa olut/viini. Jälkiruokakahvit ja konjakit. Tänään on muuten savusauna. Ni sit saunaoluet. Tai parit...
.
Ihan vaan vähäsen maistellaan...
Mut ennen ensimmäistäkään: ma lähen kokeilemaan mäkihyppyä. Tavoitteena 135m. Must ois ihan hyvin ekakertalaiselta. Ja etten kaatus. Ainakaa ennen sitä kaatumisrajaa ettei vaikuttais taitopisteisiin...
⛷mä tuun kans, riittää 140m, mut mä oonki konkari. Toivottavasti ei käy näin🤸♀️
Antti Tuisku vetää maastohiihtoporukkaa. Lähtö 14.00. Pakkasraja -20°.
Savusauna naisille 16.00, miehille 17.30, muille 18.00. Ei sekavuoroja tänään. 📃saunanovessa
Illan yökerho Aginassa esiintyy Jaakko Teppo. Yleisön pyynnöstä huolimatta. Featuring Jethro Rostedt
Mo, kaikille. Siis sori oikeest ku vei hopiksen teilt, ihana häämatka kyll. Ja juma, ihmeellistä olla selvinpäi. Outo olo, ku ei enää vedä pottua kaksi käsin, vai oonko ha vaa unohtanu milt tuntuu olla selvä, johtuuks siit ku raskaudui vai rakkaudes?
Vai pitäskö huolestuu, se verra mont kertaa nähny aamupalapöydänki enkä herää koomasta saunat, ett tuntuu kyll melko oudolt. Sori sillei jos puhu liikaa, mull o siihe taipumust. No faija löyty, kiva ett sill oli seuraa kuulemma viime yön siit luistelijast saatt, faija saatte pitää iha rauhass.
Jopisha o mun, ja ny hopis toi tanssia käy mutt karaoke MUSA VAIHTUU. Me vedetää seuraavaks nää. Ja osaaks joku sanoo, ett mihi hukkasi raipa ja muut kamat, itteeni en vielä hukann mutt kamathukkuu jopa selvinpäi. Sori oikeest jos puhu liikaa, niisk. Mä vaa sitä ett sanoiks ikin ett rakastan teit kaikkia? Ja onneks anoppi o poiss maisemist ja Ellu ja muut britit jätettiin ku siat se yhe valtio toimest. Onneks domino ja Ex-duunikaverit osaa hoitaa hommat, tavall tai toisella. Jaksaaks joku vastaill tai sillee? Ny tilaa, me vedetää nää tanssit ja euroviisuje voitto biisi, selvinpäi taas mikä o outoo.
Tä? Hä? Missä te olette? Olen täällä Saimaahasen jäällä luistelemassa eikä ketään näy. Miksi minulle ei ole kerrottu mitään mitä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Tä? Hä? Missä te olette? Olen täällä Saimaahasen jäällä luistelemassa eikä ketään näy. Miksi minulle ei ole kerrottu mitään mitä tapahtuu?
Vetele sinä vaan niitä salkovin lustia...vai mitä ne ny oli. Meil alkaa savusauna naisille koht. Iha et ehi... saunaoluet🍺menos
Muuten. Mäkin on urheilija. Mäkihyppyä tänää. 130m hissillä ylös. Ja alas *kuiskaa: hissillä.
Tääl savusaunas o ni pimeää. En nää onks tääl ketä? Ihana löyly ja tuoreet vastat. Hörppäsin vahingos tervasampoota ku tuoksus nii hyvält. No pesen hiukset sit oluel. Siithä se korjaantuu. Heitän löylyä lisää...
Ai. Liikaako? On ei voi poiska otta!
Juttelias utelias kirjoitti:
Tääl savusaunas o ni pimeää. En nää onks tääl ketä? Ihana löyly ja tuoreet vastat. Hörppäsin vahingos tervasampoota ku tuoksus nii hyvält. No pesen hiukset sit oluel. Siithä se korjaantuu. Heitän löylyä lisää...
Ai. Liikaako? On ei voi poiska otta!
Mä tuli just saunaa. Sori ku oo myöhäss. Jouduin eka laittaa hopiksen kurii, sori oikeest niille jotka meiät yllätti. Tai no onks sill sillai mitää välii, ku mä, hopis ja vaa pari tyyppii ollaa selvinpäi ja sillai muistetaa mitää? No ne käsiraudat, älkää kysykö mikä se homma niiku oli, domino ei selittele juttujaa. Juu oli törkee sori.
Ei tääll saunass oo kuule muit ku sä, mä ja mu faija tuoll nurkass. Onks muut dokaamass? No juokaa mu ja hopiksenki edestä, sehä meni niit haavojaa hoitaa. Sori siis oikeest ku vein sen teilt, raskaudui ja sillee. Ihana tää häämatka teiä kaa hei. Ja faijaki ilone ku sai viime yön seuraa tost luistelija tyypit. No vedetää nää hopikse kaa sitt ku lähe saunat. Kai muutki jotai niinku tanssii eikä vaa juo? No onks sill niinku mitää väliä, eikai sillee? Ja sori taas jos puhu liikaa, mull o taipumust siihe, jaksaaks joku vastaill tai jotai?
Noniin, nyt minäkin ehdin vielä savusaunaan. Kiva nähdä muitakin täällä. Ja hei rouva Kettu, siis onko tuolla isälläsi ja sillä luistelijalla jokin suhteenpoikanen, saako kysyä?
***Kuiskaten: Siis tietääkö joku oikeasti, että veikö se luistelija jankuttaja tuon kassan transuisän sänkyynsä viime yönä? Onko kenelläkään mitään havaintoja asiaan? En oisi uskonut siitä hienohelmasta.
Huh. Oliha löylyt. Ihana savun ja tervan tuoksu. Ja ne tuoreet vastat! Nestehukkuminen uhkaa taas, otan🍺🍺🍺
Kai huikopalaa. Ennen karaokee ja yökerho Aginaa... pizza maistuis!🍕🍕🍕
Vierailija kirjoitti:
Noniin, nyt minäkin ehdin vielä savusaunaan. Kiva nähdä muitakin täällä. Ja hei rouva Kettu, siis onko tuolla isälläsi ja sillä luistelijalla jokin suhteenpoikanen, saako kysyä?
***Kuiskaten: Siis tietääkö joku oikeasti, että veikö se luistelija jankuttaja tuon kassan transuisän sänkyynsä viime yönä? Onko kenelläkään mitään havaintoja asiaan? En oisi uskonut siitä hienohelmasta.
* kuiskaa: vaude. Onks nokkava luistelija oikeesti iskän ka muhinoinu? Ehä siin mittää. Mehä ollaa ihan suvaitsevia täs av-porukas. Oli vaa vähän nirppanokka minust, korjatkaa jos olen väärässä.
Hei ennenku kaikil on taas hauskat, ni varovasti kysäsen: kun joku halus Kilpisjärven, joku itsenäisyyspäivänä Jennille vilkuttaa ja se yks kai vartoo Kiteen Teboilil ja osa vaan muuten kateissa. Ni: Mikäs meil on meininki...
Kuka päättää? Jos viel viikon häämatkaki meil???
.
Voiha kaik mennäkii ihan lungisti, mut mitäs mieltä muut on???
ARVON AV IHMISET, ÄLKÄÖ PELÄSTYKÖ!! TÄMÄ VONKAUSREPLA KOSKEE VAIN VARATTUA KASSAA, AION ESITTÄÄ VARATULLE KASSALLE HÄÄMATKALLAMME TÄMÄN KAUNIIN RAKKAUSLAULUNI KARAOKESSA!! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!!
Laulaiskos joku, ihan kuka vaa, mut mies mun ka Kotiviinin karaokes. Mä siis laulan sen naise osuuden. . . Tein sulle kotiviinin...🎼🎼🎶🎶🎵🎵🎶🎶🎵
Mun violetit nuotitki mun nuottivihos muuttu siniseks... outoa???
*** kuiskaa: alkaakos teist muistaki toi vuosituhannen lavstoori olla vähän ällöä???
Ei millää pahalla... ehkä oon vaa kateellinen. En tietenkää hopiksesta... mut että rakkautta... kauhee ku mä taas höpötän on varmaan tarttunu tost kassast tää lörpötys. Jaksaaks kukaa mullekaa vastat enää koskaa... otan pienet ennen karaokee...🍺🍺
No kuka mua nyt mulkoilee😠emmä millään pahalla...
No minä haluaisin tänään tanssia Jenkkaa. Ei mitään letkajenkkaa vaan Vesivehmaanjenkkaa. 🎼🎼🎼🤔ai kun saisi jenkkaa näin mennä aamuun asti🎼🎼🎼😉😊😋😄🙄😋😁😀
Osaiskos joku mies pyörittää nää kuviot???
Mo kaikille, tulin kattoo mikä meininki. Siis se verran sano, ett hopikseen ei muut koske. Mutt faija o vapaata riistaa ja jostai luistelija St se puhu. E siit tiiä se enempää, mutt faija venailee seuraa tuoll, kattokaa mite o laittautunu ku venaa teit käytäväll
https://www.raahenseutu.fi/markus-miettii-nyt-politiikkaan-lahtoa/365027
Ja outoo olla selvinpäi, onneks pöllin ja säästin silt pirtu kauppiaalt aika hyvän satsin pirtuu. Voi sitt synnärill juhlia, sillai ettei mee yli. Mutt onneks mulla ei koskaa oo menny yli. Tai ainakaa e ite muist ett ois. Ja hopis, musa vaihtuu ny ja tanssiin, juhlii voi onneks selvinkin päi. Ja onneks kukhaa ei huomenn sillai muist mitä kaikkee tulee illast tehtyy. Kai, laitoin pirtua kiertää teillekin. Ja biisi o omistettu parille saimaasessa pakoon päässeelle av - matkaajalle. Oli surullinen juttu kyll, mu päättyä onneks sillai hyvi. Niisk.
Vaude. Latino ei oo meit hyljänny ja tuokoon viel lisää tanssittajia!💖.
Me ollaan noin viikko Hämeenlinnan Kutemajärvel. Hopiksen&Kassan häämatka. Sit kai Kilpisjärven kautta hikkupiljaa kotihin...
Illalla odotan🍸