Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Onkohan latino vieläkään valmis kertomaan, minun pinkkien pikkarieni kohtaloa? Latino, huhuu mitä tapahtui silloin saimaassa??🧐🍹
Mo, tultii hopiksen kaa selvinpäi pihalt. Sori jos joku sillai kuuli tai näki jotai, mitä niinku ei ois halunn. Sori, no te tunnette mut jo, oo sillee domino ja näi raskautettuna ja selvinpäi se vähä niinku meinaa lähtee käsist. Aatell, en oo hukann itteeni vielkää vaikk osa kamoista häviää tai hajoo käytöss. Jos näkyy raippoi, käsirautoi, pampoui jne kamoi nii saa palauttaa mull, ne o kovass käytöss hopiksell ku pidä sitä kuriss. Ja sillee niinku. Niisk, ett teiä kaa o ihana olla messissä häämatkall.
Faijall näköjää riittää vientii, aiku kiva. Se o olluki vähä yksinäine ja sillai ja siit luistelijast se o aiva innoissaa. Romanssi faijalleki, vai saikse se sitt kuitenki pakit taas? Ja juma, huomenn nähää hopiksen kaa amupalapöytä, se jaksaa oikeest vielki yllättää. Siis ett srlvii aamusi sinne ast oikeest. No me mennää vetää ny tää, vaikk asu onki iha liia peittävä must, ku o pakko alkaa noitt raskauskiloi peittää. Sori siit oikeest. Jaksaaks joku sille vastaill vaikk puhu nii paljo?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan latino vieläkään valmis kertomaan, minun pinkkien pikkarieni kohtaloa? Latino, huhuu mitä tapahtui silloin saimaassa??🧐🍹
Minulla on nyt pinkit pikkarit trimmatun taitoluistelijavartaloni yllä.
Niin mietippä sitä?
Tulin tänne Pubiin. 🍺🍺🍺 Pakko ottaa pari. Mitä ohjelmassa tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nyt pinkit pikkarit trimmatun taitoluistelijavartaloni yllä.
Niin mietippä sitä?
.
🎀ai nää vai? Selitäppä itte!
Vierailija kirjoitti:
Tulin tänne Pubiin. 🍺🍺🍺 Pakko ottaa pari. Mitä ohjelmassa tänään?
Tuu aamupalalle🍅🍌🍋🍎🍉🍾🍾🍾🍾
Ohjelmassa jotai taitoluisteluu, saunaa, Ismo Leikolaa
Näkiks kukaa eilen Jaakko Teppoa? Minä odotin jenkkaa, ei tullu. Odotin Latinoa, ei näkyny. No onneks oli🍾🍾🍾kohtuudella, aamupala maistuu...
Wow. Tsiisus. Sori niisk. Mutt aiva uskomaton fiilinki olla aamupalalle yhä. Siis se o oikeest niiku olemass eikä vaa eeppistä ledengaa. Sääli ett tää pahoinvointi niiku tekee se, ett melkose vaikeeta syödä aamusi. Mä niiku luuli, ett tää loppui siis sillo eka viikko aikaan. Eikä jatkuis vielä ku la lähenee. Mitä ihmettä, kysy vaa Tietääks kukaan vai erehtyks neuvola? Vai onks täss ny joku sekaannus sillai?
Onks kukaan nähny mu faijaa? Sill o taipumusta hukata ittensä ja eilehä se katossa sen luistelija kaa. Kai kaikki selvinpäi olleet muistaa niinku? Siis se, ett luistelijaha ystävällisesti lähes selvän raahass aiva kännise faijan mukaan? Ei muute haittaisi, mutt ku niist ei oo mitää vielkää kuulunu?
JA HOPIS HUUDEILLE, MULLA O ASIAA SULLE!! Sori jos puhu liikaa, mulla o siihe taipumust. No aamupala jälkee me vedetää malliksi tää voimistelu juttu ainase tanssi sijaa, mallii saa ottaa vaikk asut o taas liia peittävii ku tääll ei saa melkei alasti kaa kulkee
Muistaako kukaan, mitä tein eilen?🥺🥺
Siis ihan kuka vain, muistaako joku mitä tein eilen kertokaa kiltit äkkiä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minä olen vasta 18 joten älkää kiltit av-mammat kuittailko jooko tässä on nyt hätätilanne voiko joku lohduttaa?🥺🥺
Nyt on paniikki ja hätätilanne olen se tyttö joka, eilen oli pukeutunut norppayöasuun sinisiin crokseihin sekä hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺
No tänä aamuna eli äsken heräsin antti tuiskun ja sen yhden transuisän kanssa saunakamarista, alasti kaikki siis.🥺🥺🥺
Tuli aika kiire lähteä, olkaa kilttejä ja sanokaa JOKU SELVINPÄIN OLLUT että mitään ei sattunut.🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, itken nyt täällä ravintolassa hysteerisenä tuoppi kädessä ja odotan, että joku voisi sanoa, että mitään ei sattunut.🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, olkaa joku niin kiltti, siis ihan kuka vaan ja sanokaa että mitään ei sattunut nyt meinaan itkettää ja lujaa.🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kuka vain, muistaako joku mitä tein eilen kertokaa kiltit äkkiä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minä olen vasta 18 joten älkää kiltit av-mammat kuittailko jooko tässä on nyt hätätilanne voiko joku lohduttaa?🥺🥺
Nyt on paniikki ja hätätilanne olen se tyttö joka, eilen oli pukeutunut norppayöasuun sinisiin crokseihin sekä hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺
No tänä aamuna eli äsken heräsin antti tuiskun ja sen yhden transuisän kanssa saunakamarista, alasti kaikki siis.🥺🥺🥺
Tuli aika kiire lähteä, olkaa kilttejä ja sanokaa JOKU SELVINPÄIN OLLUT että mitään ei sattunut.🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, itken nyt täällä ravintolassa hysteerisenä tuoppi kädessä ja odotan, että joku voisi sanoa, että mitään ei sattunut.🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, olkaa joku niin kiltti, siis ihan kuka vaan ja sanokaa että mitään ei sattunut nyt meinaan itkettää ja lujaa.🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan ok meno ol eilen pubis ja viel yökerhos. Siel ol sen verran tunkua, et jossain välis osa meiä porukast ll kaonnu. Tsori. Saunakamarin tapahtumist en tiijä yksinkertasest mitää. Voisitko varovasti kysyy Antilta ja isukilta?
.
Mä tuun kohta pubii. Onneks pakkasraja paukkuu. Ei aktiviteettejä. Pelkkää afterskiitä vaa ja kuumaa kaakaototia🍵🍵🍵hörps...
Varattu kassa kirjoitti:
Wow. Tsiisus. Sori niisk. Mutt aiva uskomaton fiilinki olla aamupalalle yhä. Siis se o oikeest niiku olemass eikä vaa eeppistä ledengaa. Sääli ett tää pahoinvointi niiku tekee se, ett melkose vaikeeta syödä aamusi. Mä niiku luuli, ett tää loppui siis sillo eka viikko aikaan. Eikä jatkuis vielä ku la lähenee. Mitä ihmettä, kysy vaa Tietääks kukaan vai erehtyks neuvola? Vai onks täss ny joku sekaannus sillai?
Onks kukaan nähny mu faijaa? Sill o taipumusta hukata ittensä ja eilehä se katossa sen luistelija kaa. Kai kaikki selvinpäi olleet muistaa niinku? Siis se, ett luistelijaha ystävällisesti lähes selvän raahass aiva kännise faijan mukaan? Ei muute haittaisi, mutt ku niist ei oo mitää vielkää kuulunu?
JA HOPIS HUUDEILLE, MULLA O ASIAA SULLE!! Sori jos puhu liikaa, mulla o siihe taipumust. No aamupala jälkee me vedetää malliksi tää voimistelu juttu ainase tanssi sijaa, mallii saa ottaa vaikk asut o taas liia peittävii ku tääll ei saa melkei alasti kaa kulkee
ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN ON PALANNUT TAKAISIN JA TIETENKIN SEURAAN TILANNETTA JA PALSTAA!!!! MINÄ TEEN TIETENKIN KAIKEN MITÄ SINÄ VARATTU KASSA IKINÄ HALUAT MINUN TEKEVÄN!! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSVALKOISISSAAN!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok meno ol eilen pubis ja viel yökerhos. Siel ol sen verran tunkua, et jossain välis osa meiä porukast ll kaonnu. Tsori. Saunakamarin tapahtumist en tiijä yksinkertasest mitää. Voisitko varovasti kysyy Antilta ja isukilta?
.
Mä tuun kohta pubii. Onneks pakkasraja paukkuu. Ei aktiviteettejä. Pelkkää afterskiitä vaa ja kuumaa kaakaototia🍵🍵🍵hörps...
Saanko tulla mukaan maistelemaan ja vetämään karaokea? Jos tänään ei oikeasti vedetä yli sitten, vaan otetaan pari totia jooko, kun eilisestä en muista mitään oikein?
NY HOPIS HÄIVYTÄÄ JA ÄKKIÄ, SEDÄN AUTO OOTTAA! NY O PAHA PAIKKA, ELLU KOSTI ANOPIN KAA, KU ANOPPI JÄI MU JA RUOSKAN VÄLII JA ELLU JA BRITIT JÄTETTII KU SIAT YHE VALTIO TOIMESTA! NE ILMOITTI SAAKELI VEROTTAJALLE, ETTÄ KUMPIKAAN MEISTÄ EI OO ILMOITTANU KAIKKIA PALAUTETTUJA JA KERÄTTYI PULLOPANTTEJA VEROTTAJALLE JA VEROKARHU HENGITTÄÄ NISKAA NY NII ETTÄ AIKA VAIHTAA MAISEMAA JA NOPEET, SORI KAIKILL!!!
Sori oikeest, mutt ei hätää anopist varma havainto ja domino lähtee sen perää. E ois ikinä uskonut, ett jonku anoppi voi tehä jotai tälläistä. Niisk. Pilas ihana häämatka raskautetut miniält, saakeli se ei selviä täst! Mä jätä muistoksi teill ton video mu ja hopiksen ehottomast parhaat tanssistmust.
Sori KAIKILL niisk, palataan jos ehitää löytää anoppi ennen matka päättymistä. Siis mite jonku anoppi siis voi, verokarhu repii mutt ja hopiksen riekalaiks?Onneks yks setä asuu lähell, mennää se kyydissä ettii anoppii ex-duunikavereide kaa. Saadaaks palata jos ehitää?
Jätä videon meist muistoksi, biisin joka kertoo täst epätoivoisesti tilanteet ja faijan joka o komeena tuoll nurkassa nii teiä seuraks. PALSTAILEN TOISTAISEKSI ETÄNÄ, JAKSAAKS JOKU VASTAILL, ETT SAADAAKS ME HOPIKSE KAA PALATA JOS EHITÄÄ NY TULI KIIRE LÄHTÖ NÄÄS??
No mutta!
Kaikesta huolimatta huomenna klo 14.00 Itsenäisyyspäiväjuhlat. Kynttilät ja drinkit sinivalkoisia. Asu sinivalkoinen norppayöasu. Toimitus saapui juuri. Poikkeusolon Voltti teki extrapikakiitotoimituksen. One size, tosin. 👤.
Koitetaan (taas) käyttäytyä. Huomenna viimestään...
Nyt🥂🥂🍹🍾🥃🍻🍺🍷sofistikoituneesti!
.
*kuiskaa: mä en nyt yksinkertasesti jaksa tota exväsy/kassa/hopis-draamaa... en vaan jaksa!
Voi voi, onpas ikävää että hopis ja kassa lähti metsästämään anoppia, niin siinä voi joskus käydä. No, saatte palata takaisin jos anoppi löytyy. Ainakin minusta, me muut juodaan sillä aikaa sivistyneesti reissullamme. Ketkä lähtevät mukaan illan ensimmäiseen kuohuviinisuihkuun? Alkaa nyt?🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Kuiskaa: Kannattaa vähän sitten varoa, jos tuo kassan isä jäi tänne. Joku raukkaoli sen ja tuiskun vierestä herännyt alasti. Mutta tänään ei vedetä yli. Eikun hetkinen, huomenna on itsenäisyyspäivä, eli tottakai sille kilistellään.🍾🍾🍾🍾🍾
🥂skuul! Hillitylle illalle!!!
Juu, kassa ja hopis saavat palata, jos tilanne anopin kanssa hellittää (***Kuiskaa väliin: Siis oikeasti, eikö noiden perheessä ole muuta kuin draamaa, jos pitää lähteä kesken häämatkan metsästämään anoppia?***) tietenkin. Ja voiko joku ihan oikeasti mennä heti pelastamaan tuiskun tuolta lumihangesta? Sehän sammuu sinne juuri, nyt joku apuun Hilma vaikka.😫Minä en kerkiä, odotan Latinoa.🍺🍺🍺🍺
No tämä passaa minullekin, aletaan ottamaan kaksin käsin. Tässä nyt vähän tilanne päällä, ei jaksa miettiä mitään kummoista ja tuo on hyvä ohjelma.
Tilanne on päällä siis sen suhteen, että joku oli kuullut, että viikon jälkeen kun lähdetään kotiin, niin meille tehdään maksatestit suomen rajalla.😰😰😰
Kuinka maailmassa me selvitään siitä, kysyn vain paniikissa?😰😰
No pakko alkaa ottaa neuvoa antavaa, mennään tuolla ohjelmalla huominen.
Ne maksatestit rajalla on se meidän oikea ongelma, siihen otan nyt äkkiä neuvoa antavaa ja paljon.😰😰🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂