Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4161/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei rouva Kettu! Kuis hurisee ja massu kasvaa? Onko aamupahoinvointia ??? Nii mullaki🍺🍺🍺

Huomentt taas, o pahoinvointiin kyll se tais jäädä sanomatta eile? No sori niisk. Ja sori siit, mitä domino ja hopis aiheutti selvinpäi, mutt hopis kaipaa kuriinpistoo dominolt ja sillee. Ja osaako kukaa sanoo, miss me oikeesti ollaa ja koska päästää kutemajärvell?

Sori se hopikse uikutus eile ja sillee, tiiätte mutt oo domino. Kiva ett faija sai tulla hei istuu su vieree se o kiva seuramies. Ny vedetää kerranki hopikse kaa raskautettena tää, ottakaa mallii mite häämatkalla vedetää. Ja ihanaa ett se eeppinen aamupala pöytä o nähty. Jaksaaks joku vastaill vaikk puhu nii paljo?

Vierailija
4162/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitais itsenäisyyspäivänä koukata Linnan kautta ja juhlia siinä edessä. Jenni varmaan tulis sen uuden koiran kanssa meitä tervehtimään ja ehkä runon lausumaan.

.

Tää on hyvä! Mehän tavattiin Jenni ja Tommy naisluolan runoillassa. Jenni oli ihan ihmeissään meidän laajasta runotietämyksestä. Ei kyl tykänny hyvää, ku osattii Helin murrerunot pal hyväst. Ja kannustushuuto Presidentin Puolisolle ei ole: Hei hei Jenni, heitä vielä penni. Sitä joku yritti.

Oli kuulema kuullut Halosen aikaan: Oi mikä Tarja ei koskaan ketään parjaa. Missä on Pentti, heitä heitä sentti. Mikä ei ehkä ihan ok sekään.

Voitais huutaa sofistikoituneesti Jennille:

Viva Jenni!🥂

Sopiiks tää kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei rouva Kettu! Kuis hurisee ja massu kasvaa? Onko aamupahoinvointia ??? Nii mullaki🍺🍺🍺

Huomentt taas, o pahoinvointiin kyll se tais jäädä sanomatta eile? No sori niisk. Ja sori siit, mitä domino ja hopis aiheutti selvinpäi, mutt hopis kaipaa kuriinpistoo dominolt ja sillee. Ja osaako kukaa sanoo, miss me oikeesti ollaa ja koska päästää kutemajärvell?

Sori se hopikse uikutus eile ja sillee, tiiätte mutt oo domino. Kiva ett faija sai tulla hei istuu su vieree se o kiva seuramies. Ny vedetää kerranki hopikse kaa raskautettena tää, ottakaa mallii mite häämatkalla vedetää. Ja ihanaa ett se eeppinen aamupala pöytä o nähty. Jaksaaks joku vastaill vaikk puhu nii paljo?

Hei Kassa. Eiks oo kiva olla aamupalalla? Outo kokemus sulle kaiken muun uuden rinnalla. Mä tuun kohta, oha siel kuoharii?🍾ja🍰???

Se sun isukki on oikein haluttua seuraa, kun tuntuu et iso osa porukasta on jotenki kateis/tai me??? Kilttimiehet, Latino... huhuu!!!

.

Ja sinä yks onneton luistelija: SE JUNA (BUSSI) MENI JO!!! Mietippä sitä... tsiisus

Vierailija
4164/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV IHMISET, ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ! TÄMÄ VONKAUSREPLA KOSKEE VAIN VARATTUA KASSAA JOLLA EI OLE LASKETTUUUN AIKAANKAAN KUIN VAIN NOIN KYMMENEN KUUKAUTTA!

KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN, JOKA KYSYY MILLOIN LEIRIYDYMME KUTEMAJÄRVELLE? JA NYT ESITÄN VARATULLE KASSALLE TÄMÄN KAUNIIN RAKKAUSLAULUNI SEKÄ VIEN HÄNET TANSIMAAN TÄMÄN! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN JOKA VONKAA VARATTUA KASSAA!!!

Vierailija
4165/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin äsken Johtoauton Heimo Huimalta aikataulua. Arveli että myöhään tänä iltana saavutaan Kutemajärvelle. Heitä on informoitu tulostamme, odottavat sofistikoitua sakkiamme kuohuviinien kanssa. Herkkuruokaa tarjolla myös. Tänään ei karaokea, huomenna ehkä. Ottakaa rennot asennot ja🍺🍺🍺. Kohta päästään Lutukuolaan ja Sikku Piittiöön. Yökerho on Agina ja yllärivieraana kukas muukaan kuin Tantti Uisku!!!

Vierailija
4166/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPIS HUUDEILLE, MEILLÄ ALKAA VIIKON HÄÄMATKA AV IHMISTEN KANSSA KUTEMAJÄRVELLÄ TÄNÄ ILTANA!!!

Niisk. Ny o liikuttavaa. Sanoiks siis ikin, ett niinku rakastan teit kaikkii? Ja sori oikeest ku vein hopikse teilt ja raskaudui sill. Mutt teill o mu faija se o loistava seuramies ja kaipaa naist. Ja sori oikeest se huoltsikka juttu toss aiemmin, domino vaa pisti hopikse kurii. No ei siit enempää te niinku kai jo tunnette mut?

Sori jos puhu liikaa, jaksaaks joku vastaill? Ja hopis meiä karaoke musa vaihtuu samoi ku tanssii, me vetää nää romanttisest ja pitkä kaava mukaa. Muut voi koittaa peräss sitt meiä jälkee. Niisk

Vierailija
4167/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo vieruskaveria. Tyhjälle penkille juttelen. Minulla on vain mielikuvitusvieruskaveri.

Tä? Oletko vienyt mun mielikuvituskaverin? Ihmettelinkin kun juttelin kovasti mielikuvituskaverilleni eikä se vastannut mitään.

Luulen että luulet että että voit omia minun mielikuvituskaverin.

Palauta se.

Vierailija
4168/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimo Huima Johtoautosta tiedottaa: Saavumme Kutamajärveeseen noin klo 21.01.

Hääparin johdolla menemme Lutukuolaan, missä 🥂tarjoilu onnenmaljaksi. Sitä riittää ja ruokailua. Kohentakaa hiukan ulkonäköä, jos tarpeen. Yökerho Aginassa on piikki auki Ellun rahoilla. Koittakaa käyttäytyä...huoh!

Vierailija
4169/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on LATINO kun juhlitaan toisten häämatkaa ja kaivataan tanssittajaa?🥺 Kysyn vain, että missä on latino?🥺 Ei koskaan saimaasessa minua tanssittanut ja nyt on kokonaan näköjään kadonnut reissusta.😭

Vierailija
4170/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on LATINO kun juhlitaan toisten häämatkaa ja kaivataan tanssittajaa?🥺 Kysyn vain, että missä on latino?🥺 Ei koskaan saimaasessa minua tanssittanut ja nyt on kokonaan näköjään kadonnut reissusta.😭

.

Minäkin odotan🍸

.

Siinä välissä kilttimieskin käy...tanssiin💃🕺

Vierailija
4171/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Antti. Joraatsä meiän kaa ennen keikkaa🎶🎵🎵🎵🎵🎼🎶🎵🎼🎼

Vierailija
4172/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamusauna klo 8.00. Kiva piristys ennen aamupalaa.

Kiva nähdä mitä kurkkuja tarjolla... prkkle

Herkkuja. Stana tota sisäsyöttöä. Huomenna pirteä pakkaspäuvä. Murtomaahiihtoa/mäkihyppyä...

Vierailija
4173/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV IHMISET, ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ TÄMÄ VONKAUSREPLA KOSKEE VAIN VARATTUA KASSAA!! VIIKON HÄÄMATKA KUTULUOLASSA SAA ROMANTTISEN KÄÄNTEEN, KUN ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN LAULAA RASKAANA OLEVALLE VARATULLE KASSALLEEN TÄMÄN KAUNIIN RAKKAUSLAULUN KARAOKENA! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN JOKA TÄMÄN LEMMEN LAULUN ROMANTTISESTI VARATULLE KASSALLE ESITTÄÄ!

Vierailija
4174/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV IHMISET, ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ TÄMÄ VONKAUSREPLA KOSKEE VAIN VARATTUA KASSAA!! VIIKON HÄÄMATKA KUTULUOLASSA SAA ROMANTTISEN KÄÄNTEEN, KUN ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN LAULAA RASKAANA OLEVALLE VARATULLE KASSALLEEN TÄMÄN KAUNIIN RAKKAUSLAULUN KARAOKENA! KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN VARATULLE KASSALLE ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN JOKA TÄMÄN LEMMEN LAULUN ROMANTTISESTI VARATULLE KASSALLE ESITTÄÄ!

Sori oikeest hopis, raskautettu domino ei jaksa selvinpäin tätä. Huomenn voitteko kuvitella, mä ja Hopis tullaa taas selvinpäin aamupala pöytää. Vielki vaikee uskoo, ett se o todellinen. Ja siis niisk, mite ihana romanttista viettää viikko häämatka av ihmiset kaa.

Sori oikeest ku vein hopiksen teilt vihill ja raskaudui sill. Mutt vuosi unelma ja domino pitää se kuriss. Raippaki löytyy nykyää. Mutt saatte pitää mu faija, hopikseen EI MUUT KOSKE, SORI VAA. Ei sormellakaa kukaa. mutt mu faija oottaa seuraa tuoll mihi osota, kattokaa vaikk tonne, mite o faija laittautunu teit varte.

https://www.raahenseutu.fi/markuksen-maailma-muuttui-julkisuuden-myota/…

Ja ny mä raskautettu domino ja hopis näyttää teill, mite kutemajärvell viettää häämatkaa selvinpäin. Me vedetää nää ja ruoskat, käsiraudat ja muut hävinneet jutut saa palauttaa jos joku näkee niit. Ny tilaa, ja sori se aiempi s&m juttu siellä bussiss, lupasi pitää hiöopikse kuriss ja juma, huomenn näkee taas aamupalapöydässä, raskautettuna olost jotai hyötyy. Sori jos puhu paljo, mull o siihe taipumusta. Jaksaaks joku vastata? Ny hopis vetää nää, ala tull sielt vaikk mu asu näi raskauttun o överi peittävä ja irinaaha o pakko vaa vetää. Sori siit hei kaikille, ett asu peittää iha liikaa. Ja jaksaaks joku vastata?

Vierailija
4175/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pubi?

Vierailija
4176/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luistelin yksin ilman yleisöä.

Vierailija
4177/5012 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ollu kyllä yhtään kiva retki. Milloin on pikkujoulukemut?

Vierailija
4178/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ollu kyllä yhtään kiva retki. Milloin on pikkujoulukemut?

.

Höpsistä. Tää on ollu yks karvaista... tsiisus. Kele. Yks parhaista! Paitsi kylmä välil luita kolottellee. Onnseks ens reissu Ramanmereeseeseen on kesällä. Pitsit&Sienet.(¿¿¿en kly sienii koske. Kantarelliä saatan silittää?! Pitsit no nättiä. Eti ne nyplää)

Nyt kaikki kynnelle kykenevät: Aamupalalle!!

Vähä o erilai!🍢🍚🥞🍙🍶🍤🍽. Kuoharia ei oo, vaan on pilsneriä??? Eiks ne tiiä, Ketä Me Ollaa???

4179/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan. Mulle tulikin viikon työkeikka. Lensin suoraan Saimaaseesta Haagiin. En tietenkään ehtinyt hakea kotoa vaihtovaatteita niin norppa-asussa mennään. Tämä on aika hyvä hyvä hämäysstrategia kun kollegat eivät voi olla tuijottamatta mun ”pukua”.

Mutta tänään lennän takaisin Suomeen, missä olette? Voin tuoda tullessani lisää kv-istuimen poikia tanssikavereiksi. Olen ennenkin kääntänyt av-ketjuja heille (tämä on tosi juttu!), joten he kyllä tietää teidät jo ja ovat innoissaan osallistumassa av-matkalle. Otetaanko muchachot mukaan?

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
4180/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori niisk. Ett mä oo liikuttune ku kaikki av-ihmiset tuli juhlii viikoks eile kutemajärvell mu ja hopiksen häämatkaa. Ja tosi outo, ku raskautettuna oo selvinpäi hopiksen kaa. Ja vielki ihmettele, ett amupalapöytä se siis niinku oikeest o olemass, eikä vaa eeppiset ledengaa.

Ja sori oikeest ku vei hopiksen teilt ja raskaudui hopiksell, no tiiätte mu. Ja me ollaa iha kivaa seuraa hopiksen kaa selvinkin päi, mutt sori se eilinen mutt raippa yms jutut löytyi, hei. Ja me ei vedetä selvinkää päi yli, vai kuuluks se hopiksen vikinä kausi sillai? Mutt hopikseen ette koske tän reissu aikaan, saatte pitää mu faija sen tilalle. Se faija o nii laittautunutki teill, kattokaa vaikk tonne mihi osota mite komeest faija o pukeutuu häämatkall ku oottaa seuraa.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Romutransu-Markus-Kuotesaho-tyrmaa-vapun-…

Ja sori oikeest, vuosien unelma ku vei hopiksen ja raskaudui. Mu faija saatte pitää, ett älkää itkekö. Niisk mite ihana häämatka. Ja ei juma, aamupala pöytä o oikeest olemass, pahoinvoinneist huolimatta. Ja aika vähä porukkaa mu ja hopiksen lisäks, aika moni makaa koomass. No Me mennää hopiksen kaa vetää koht pari tanssii ja sitt laita sen kurii ja lopuks tyydytän. Ja sori ku raskautettuna alkaa asut olla iha liia överi peittävii, vai alkaaks? Pitäskö vähentää pukeutumista tai jotai? Sori oikeest jos puhu liikaa, jaksaaks joku vastata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä