Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Mulla ei oo vieruskaveria. Tyhjälle penkille juttelen. Minulla on vain mielikuvitusvieruskaveri.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo vieruskaveria. Tyhjälle penkille juttelen. Minulla on vain mielikuvitusvieruskaveri.
.
Tarkotin siis, että onko samat vieruskaverit tallessa kuin Saimaaseeseen menomatkalla???
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Tarkotin siis, että onko samat vieruskaverit tallessa kuin Saimaaseeseen menomatkalla???
No sama mielikuvitusvieruskaveri oli minulla tullessakin joten mikään ei ole muuttunut.
Suosittelisin mieluummin matkaa vaikka Laatokkaaseen tai Saarenmaaseen.
Latino vois vielä meidät Medelliiniseen? Kaukomatka olis kiva.
Amupala taas ihana. Av-reissun taattua herkkua. 🍏🍐🍅🍍🍋🍌🥐🥖🍞🍎🍇🥐🧀🥓🍳. Mis kaikki on? Raskaat??? Joku!
Kaikki kiireisiä överien joulukalenteriensa kanssa..
Milloin on AV.n PIKKUJOULUT?
Alkaa olla jo kiire.
Peruuntu noi Linnan juhlat niin voisin käyttää sitä leninkiä jonka Hesan matkaa varten teetin sit meidän pikujoulubileissä.
🤧🤧🤧oottes huomannu, et mun ....sinivalkoruudullinen... on kutistunu matkalla? On ihan eri mallia kuin lähtiessä. Toivotaan iloista loppu matkaa, että riittää. Kun en lähtiessä arvannut, että niin paljon kyyneliä...
Olikohan tänään mitä museoita tai tsyrkan kattomista?
Oletko sinä/perheesi "salaa" köyhä?
Haittaako, jos nainen kaatuu portaissa?
Juttelias utelias kirjoitti:
Onko teidän vieruskaverit tallessa? Mulla oli vähän vaihtelevaa seuraa, kun kuuntelin ja 🤧🤧🤧. Alunperin Clint E. piti tulla mun viereen. Tuli este. Ja onneks myös vältyin tältä kolmetaaperoimettäjältä...
Hahaa! Mun viereen ei tule kukaan. Otin viereisen penkin jo tulomatkalla pois.
Saan aivan yksin ja rauhassa nyt matkustaa. Ei kukaan räpätä vieressä.
Joko te olette lähteneet pois Saimaahasseesta?
Vierailija kirjoitti:
Joko te olette lähteneet pois Saimaahasseesta?
Ollaan "kotimatkalla". Kierretään vähän Kutemajärvellä ohimennessä. Jouluksi kotiin. Sano Finnairki. Vai oliks se illaksi???
Hei rouva Kettu! Kuis hurisee ja massu kasvaa? Onko aamupahoinvointia ??? Nii mullaki🍺🍺🍺
Voitais itsenäisyyspäivänä koukata Linnan kautta ja juhlia siinä edessä. Jenni varmaan tulis sen uuden koiran kanssa meitä tervehtimään ja ehkä runon lausumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei rouva Kettu! Kuis hurisee ja massu kasvaa? Onko aamupahoinvointia ??? Nii mullaki🍺🍺🍺
Hyvi menee ja o masu kasvanut. Sori oikest se ett oksensi dominona hopikse pääll, mutt alista sitä. No oo domino ja vuosie unelma. HOPIS HUUDEILLE, MEIÄ HÄÄMATKA ALKAA KU PÄÄSTÄÄ KUTEMAJÄRVELLE.!! Osaako joku sanoo missäpäi Suomee mennää? Ny vedetää tää hopikse kaa, tehkää tilaa. Sori ku vein se, teill o ny mu faija josta tapell kuitenki.
Varattu kassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvi menee ja o masu kasvanut. Sori oikest se ett oksensi dominona hopikse pääll, mutt alista sitä. No oo domino ja vuosie unelma. HOPIS HUUDEILLE, MEIÄ HÄÄMATKA ALKAA KU PÄÄSTÄÄ KUTEMAJÄRVELLE.!! Osaako joku sanoo missäpäi Suomee mennää? Ny vedetää tää hopikse kaa, tehkää tilaa. Sori ku vein se, teill o ny mu faija josta tapell kuitenki.
ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN ODOTTAA VARATTUA KASSAA TANSSIMAAN HÄNEN KANSSAAN TÄMÄN!! JA LAULAAKSEEN HÄNELLE TÄMÄN KAUNIIN RAKKAUSLAULUN KYSEESSÄHÄN ON TIETENKIN ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN! JA MYÖS ALISTETTU HOPEAKETTU TÄYSIVALKOISISSAAN KYSYY MILLOIN HÄÄMATKA ALKAA VAI ALKOIKO JO???!!
No niin missä olette? Olen täällä Saimaaseen jäällä valmiina esittämään teille splitzit ja salkowitsit ym. muut piruetit?
Onko teidän vieruskaverit tallessa? Mulla oli vähän vaihtelevaa seuraa, kun kuuntelin ja 🤧🤧🤧. Alunperin Clint E. piti tulla mun viereen. Tuli este. Ja onneks myös vältyin tältä kolmetaaperoimettäjältä...