Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4201/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Mo kaikille, tulin kattoo mikä meininki. Siis se verran sano, ett hopikseen ei muut koske. Mutt faija o vapaata riistaa ja jostai luistelija St se puhu. E siit tiiä se enempää, mutt faija venailee seuraa tuoll, kattokaa mite o laittautunu ku venaa teit käytäväll

https://www.raahenseutu.fi/markus-miettii-nyt-politiikkaan-lahtoa/365027

Ja outoo olla selvinpäi, onneks pöllin ja säästin silt pirtu kauppiaalt aika hyvän satsin pirtuu. Voi sitt synnärill juhlia, sillai ettei mee yli. Mutt onneks mulla ei koskaa oo menny yli. Tai ainakaa e ite muist ett ois. Ja hopis, musa vaihtuu ny ja tanssiin, juhlii voi onneks selvinkin päi. Ja onneks kukhaa ei huomenn sillai muist mitä kaikkee tulee illast tehtyy. Kai, laitoin pirtua kiertää teillekin. Ja biisi o omistettu parille saimaasessa pakoon päässeelle av - matkaajalle. Oli surullinen juttu kyll, mu päättyä onneks sillai hyvi. Niisk.

Hyvin te vedätte oikeasti. Ja tietenkin jos pirtua on lauantai iltana tarjolla, niin pakkohan meidän, jotka eivät ole raskauttuja on maistella. Mutta sitten oikeasti sofikoituneesti. Tällä matkalla on sekoiltu ihan vähä liikaakin jo tuon viinan kanssa. Ja isukkisi on päässyt luitelijan kanssa petipuuhiin? Onneksi me ollaan av-väkenä hyvin suvaitsevaista.

Kuiskaa: En olisi uskonut, että se ⛸️ luistelija päätyy sänkyyn sen transun kanssa, oikeasti? Ja tänään ei vedetä yli, ei vaikka on lauantai ja pirtua tarjolla. Odotan Latinoa tanssittamaan ja haluan muistaa huomenna sen. Kai me ei raskaat pystytään yhtenä iltana olemaan niin, että muisti ei mene? Täytyy kuitenkin viikon päästä lähteä kotiin ja selvitä busseissa jouluksi kotiin. Siis niin että ollaan jouluna kotona ja selvinpäin. Eli meidän on pakko rajoittaa juomista, asteittain jottei tule vieroitusoireita.😫Mutta nyt on lauantai, odotan Latinoa ja pirtua tarjolla eli jos tänään vielä juon ja huomenna loiventavaa ja sitten ei enää sekoilla. Sopiiko kaikille?

Vierailija
4202/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan🍸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4203/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk ketä nähny Latinoo&Co???

Vierailija
4204/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

Mo kaikille, tulin kattoo mikä meininki. Siis se verran sano, ett hopikseen ei muut koske. Mutt faija o vapaata riistaa ja jostai luistelija St se puhu. E siit tiiä se enempää, mutt faija venailee seuraa tuoll, kattokaa mite o laittautunu ku venaa teit käytäväll

https://www.raahenseutu.fi/markus-miettii-nyt-politiikkaan-lahtoa/365027

Ja outoo olla selvinpäi, onneks pöllin ja säästin silt pirtu kauppiaalt aika hyvän satsin pirtuu. Voi sitt synnärill juhlia, sillai ettei mee yli. Mutt onneks mulla ei koskaa oo menny yli. Tai ainakaa e ite muist ett ois. Ja hopis, musa vaihtuu ny ja tanssiin, juhlii voi onneks selvinkin päi. Ja onneks kukhaa ei huomenn sillai muist mitä kaikkee tulee illast tehtyy. Kai, laitoin pirtua kiertää teillekin. Ja biisi o omistettu parille saimaasessa pakoon päässeelle av - matkaajalle. Oli surullinen juttu kyll, mu päättyä onneks sillai hyvi. Niisk.

Hyvin te vedätte oikeasti. Ja tietenkin jos pirtua on lauantai iltana tarjolla, niin pakkohan meidän, jotka eivät ole raskauttuja on maistella. Mutta sitten oikeasti sofikoituneesti. Tällä matkalla on sekoiltu ihan vähä liikaakin jo tuon viinan kanssa. Ja isukkisi on päässyt luitelijan kanssa petipuuhiin? Onneksi me ollaan av-väkenä hyvin suvaitsevaista.

Kuiskaa: En olisi uskonut, että se ⛸️ luistelija päätyy sänkyyn sen transun kanssa, oikeasti? Ja tänään ei vedetä yli, ei vaikka on lauantai ja pirtua tarjolla. Odotan Latinoa tanssittamaan ja haluan muistaa huomenna sen. Kai me ei raskaat pystytään yhtenä iltana olemaan niin, että muisti ei mene? Täytyy kuitenkin viikon päästä lähteä kotiin ja selvitä busseissa jouluksi kotiin. Siis niin että ollaan jouluna kotona ja selvinpäin. Eli meidän on pakko rajoittaa juomista, asteittain jottei tule vieroitusoireita.😫Mutta nyt on lauantai, odotan Latinoa ja pirtua tarjolla eli jos tänään vielä juon ja huomenna loiventavaa ja sitten ei enää sekoilla. Sopiiko kaikille?

Ok. Ihan hillitysti täst ettee päi...

Vierailija
4205/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, nyt minäkin ehdin vielä savusaunaan. Kiva nähdä muitakin täällä. Ja hei rouva Kettu, siis onko tuolla isälläsi ja sillä luistelijalla jokin suhteenpoikanen, saako kysyä?

***Kuiskaten: Siis tietääkö joku oikeasti, että veikö se luistelija jankuttaja tuon kassan transuisän sänkyynsä viime yönä? Onko kenelläkään mitään havaintoja asiaan? En oisi uskonut siitä hienohelmasta.

* kuiskaa: vaude. Onks nokkava luistelija oikeesti iskän ka muhinoinu? Ehä siin mittää. Mehä ollaa ihan suvaitsevia täs av-porukas. Oli vaa vähän nirppanokka minust, korjatkaa jos olen väärässä.

Tää? Puhutaanko täällä minusta? Ja pyh! Minähän en ketä tahansa miestä huoli sänkyyni. En ainakaan mitään yleisiä kettuja.

Paitsi että eilen kun tulin luistelemasta salkotwitsejani niin joku epämääräisen oloinen mies! Tarjosi minulle lämmikettä jostain pullosta joka oli villasukan sisällä. Minä maistoin ja niin mukavasti lämmitti taitoluistelijan taiteellista sieluani ja trimmattua kehoani.

Sitten en oikein muista....miiitä tapaahtuuiii....

Vierailija
4206/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan latinoa minäkin, missä se luuraa?🤧Mukavasti kyllä tämä pirtukin alkaa nousta päähän. Toivottavasti ei käy taas klassiset. Mutta toisaalta, mehän osaamme siemaille sivistyneen sofikoituneesti kaikki. Tuleeko joku karaokeen kanssani ja maistelemaan sen jälkeen seuraksi?🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4207/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4208/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt, huonoja uutisia = meille tehdään ne maksatestit, kun palataan Suomeen täältä kutemajärveltä läheltä Saimaata. 😭Reputtajat joutuu pakko karanteeniin ainakin 2 viikoksi. 😭 Toisaalta, koska lähes jokainen on niin paljon juonut (pois lukien ne pari jotka raskaana) niin samahan se on alkaa juomaan. 🤧 Mehän ei niitä testejä läpäistä meinaan, vaikka lopetettaisiin nyt heti eli äkkiä kaikki ottamaan lääkkeeksi. 🤧🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Vierailija
4209/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, voisko Hilma tai joku mennä auttamaan? Tuolla aika monelta av-ihmiseltä lähtenyt yli tuo juominen. Moni selittää syyksi sen, miksi makaavat lumihangessa tähän aikaan, että Latino hylkäsi meidät. Taas. Huoh, kuka jaksaa lähteä nostamaan noita ylös? Itse alan nyt maistella. 🍷🍷🍷🍷

Vierailija
4210/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku vetää maastohiihtoporukkaa. Lähtö 14.00. Pakkasraja -20°.

Savusauna naisille 16.00, miehille 17.30, muille 18.00. Ei sekavuoroja tänään. 📃saunanovessa

Illan yökerho Aginassa esiintyy Jaakko Teppo. Yleisön pyynnöstä huolimatta. Featuring Jethro Rostedt

Mitä me muuten huomenna tehdään? Tietääkö kukaan? 🍸

Vierailija
4211/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku vetää maastohiihtoporukkaa. Lähtö 14.00. Pakkasraja -20°.

Savusauna naisille 16.00, miehille 17.30, muille 18.00. Ei sekavuoroja tänään. 📃saunanovessa

Illan yökerho Aginassa esiintyy Jaakko Teppo. Yleisön pyynnöstä huolimatta. Featuring Jethro Rostedt

Mitä me muuten huomenna tehdään? Tietääkö kukaan? 🍸

En tiedä, haluaako joku päättää? Mutta antti tuiskun paluu saimaasta kotiinpäin on muuten tuonut meille ja matkoillemme myönteistä julkisuutta. Jostain syystä sen vain väitettiin olleen espanjassa, mutta jos av-matkan sijainti paljastuisi niin kaikkihan ryntäisi tänne:

https://www.seiska.fi/kotimaa/oho-mika-muodonmuutos-antti-tuisku-palasi…

Mutta joo, mitä tehdään huomenna, kellään ideoita?🥂🥂🥂🥂🥂🥂

4212/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just löydettiin tiemme tänne Kutemajärvelle. Meitä tuli minun lisäksi kahdeksan kaveria, nyt riittää tanssittajia paremmin. En kyllä lupaa kuinka hyvin he tanssii. Tavataan Aginassa 💃🏼🎶🕺

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
4213/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 ja latino kirjoitti:

Just löydettiin tiemme tänne Kutemajärvelle. Meitä tuli minun lisäksi kahdeksan kaveria, nyt riittää tanssittajia paremmin. En kyllä lupaa kuinka hyvin he tanssii. Tavataan Aginassa 💃🏼🎶🕺

Olen odottanut nimenomaan sinua latino, tänne sieltä!🍹

Vierailija
4214/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo vieruskaveria. Tyhjälle penkille juttelen. Minulla on vain mielikuvitusvieruskaveri.

Tä? Oletko vienyt mun mielikuvituskaverin? Ihmettelinkin kun juttelin kovasti mielikuvituskaverilleni eikä se vastannut mitään.

Luulen että luulet että että voit omia minun mielikuvituskaverin.

Palauta se.

Minun mielikuvituskaveriani ei ole vieläkään palautettu!

Hän on ainoa oikea ystäväni. Kelle minä nyt juttelen?

Matkanjärjestäjä HOI! Tee jotain.

Vierailija
4215/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mo. Me niinku palattiin hopiksen kaa pubii. Oli tossa vähä hommat keske. Sori niill, jotka näki tai kuuli liikaa niinku. Tai no, onks sill niin välii ku huomennaha tuski kovi moni muistaa? Paitsi mä ku oo raskaan, hopis ja ne pari jotka tulee ain aamupalapöytää. Niist voi joku muistaako se, ett mite se raipa hajoomine kävi. Piti ostaa uus äske, siks häivyi hetkeksi.

Ja jo, siis mitä me niinku huomenn tehää vai selviiks se sillai niinku vast aamupalall? Vaikee sillai kestää tota Tuisku selvinpäi, eiks sitä oikeest vois vaihtaa Irinaa? Tai melkein kenee tahansa muuhu? Ja hei, upeet ett faija löysä rakkautta vai saikse siis pakit? Hopisha o mu ja pysyy, mutt faija saatte pitää, o upee ilmestys taas baarissa faija ku oottaa neuvontaa ja tanssittajii, kattokaa vaikk

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b812edea-a93a-4437-b2a7-e4894d8…

Ja nii, sori oikeest se aiempi ja sitä aiempi jos joku sillai muistaa. Lähtee joskus toi domino juttu lapasest liia julkisest. Tai sitt pitäs oll astett törkeempii vaa, mä luule ett o nii. No huomenn nähää aamupalall ja vedetää hopiksen kaa selvinpäi tää, ihme olo oikeest olla selvinpäi joskus. Vedetää tää ja sori toi vaate paljous, ei päästy sisää ennenku puettii näi paljo päälle. Siis voitteko kuvitella, ihme pukukoodi tääll tai vaate pakko. Sori jos yhä sillee puhu liikaa, jaksaaks joku niinku vastata?

Vierailija
4216/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, siis nyt. Nyt alkoi kilttinaisten pöydässä itku ja parku. Siis missä menee Latino & kaverinsa? Mekin tahdotaan tanssimaan. Silmät itkusta tuhruneina ja seurana on vain lohtujuomat, kun odotetaan tanssittajia🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4217/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiiish lähtteeksh jhoku munh kansh lhaulaan thän klassikho phiisin?! Otan enshin pari ryyppyy....

Vierailija
4218/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo vieruskaveria. Tyhjälle penkille juttelen. Minulla on vain mielikuvitusvieruskaveri.

Tä? Oletko vienyt mun mielikuvituskaverin? Ihmettelinkin kun juttelin kovasti mielikuvituskaverilleni eikä se vastannut mitään.

Luulen että luulet että että voit omia minun mielikuvituskaverin.

Palauta se.

Minun mielikuvituskaveriani ei ole vieläkään palautettu!

Hän on ainoa oikea ystäväni. Kelle minä nyt juttelen?

Matkanjärjestäjä HOI! Tee jotain.

Matkanjärjestäjä ja ellu karkasivat jo ennen kuin tultiin viikoksi tänne kutemajärvelle eli kukaan ei ota valituksia vastaan.🍺🍺

Mitä tehdään huomenna, ideoita?🍺🍺🍺

Ja voisko joku tuon lähes sammuneen tuiskun viedä pois tuolta karaokesta nukkumaan, odotan näes latinoa minäkin ja alan vasta nyt ottamaan?🍺🍺🍺

Vierailija
4219/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisen ohjelma!

Antti Tuisku vetää taitoluisteluporukkaa. Lähtö 14.00. Pakkasraja -20°.

Illan yökerho Aginassa esiintyy koomikko Ismo (linkki alla niille, jotka eivät tiedä kenestä kyse). Yleisön pyynnöstä huolimatta. Featuring Jethro Rostedt

Huomiselle saatu esiintyjä:

No, koska kukaan ei ota näköjään kantaa huomiseen niin ennenkuin kuin kaikki ovat kännissä käykö hieman muunneltu tämänpäivän ohjelma huomiselle? Sopiiko kaikille, jotta voidaan ruveta tosissaan ottamaan?

Vierailija
4220/5012 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mhennääen tuollahan huohmennah mäh sanoinhzin, kukkaanh jaksa muutkaanhs vesää. Voikseks emänthä authast mutthuhh ylösh jah karaokeen tuunsh?