Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4121/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

NY ISKI KARMA KUULKAA!!! RASKAUTET DOMINO TULI VAA ILMOITAA, ETTÄ ELLUN JA ANOPIN KARKUREISSU EI PÄÄTTYNY HYVI KUULKAA!!!

ANOPPI JOUTUI RUOSKAN ETEEN PIKKASEN VÄÄRÄSSÄ PAIKKAA. ELLU SELVISI HENGISS, MUTTA DOMINON JA WX-DUUNIKAVERIE SUHTEILL JA TÖRKEYDELL ELLU JA KOKO BRITANNIA JÄTETTII KU SIAT YHE VALTIO TOIMEST. NIISK.

SOPIIKS NY KAIKILL, JOS TUUTTE MU JA HOPIKSE KAA JOSSAI VAIHEESS HÄÄMATKALL JOHOHOKI VAI VIHAATTEKS MEIT NY? MIELIPITEITT? HOPIS HUUDEILLE NY!!!

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008440948.html

ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN ON PALANNUT JA TOTTELEE KAIKESSA VARATTUA KASSAA!

Mahtavaa, hopis o huudeill! Ny aletaa suunnitell häämatkaa, koska ja milloin vai ängetääks noide mukaa. Domino ehdottaa tai vaatii oikeestaa koska oo törkee, ett häämatka kestää vähintää viiko reissu jossai. Niisk.

Ehdituksin paikkana o mm seuraavat romanttiset paikat:

*Vittuh

*Mu. lkunputkula

*Pil. lun pureman metsä

*Vit. un kieli pään tunturi

*pissinpa. skamaa

*Kyr. päapaja

*Ju. oppo - heikin katu, tie Rymättylässä

*Harhaanjohtaja, alue Pyhäselällä

Joudui muokkaa nimii siis, laittaa pilkkui väliin niinku. Siis vaikk jokane paikk o olemass, kattokaa vaikk. Mikä modee vaivaa, iha ku mun jutut ois liia törkeitt muka, vaikk puhu tott?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e6d190a9-23f9-499c-9393-f458c7cc1364

Ny, mielipiteit äkkiä mite tehää tää? Leiriydytääks väh viikoks johonki noist ihana romantisist paikoist niisk vai iha erilline häämatka? Nähää toisaalt hopiksen kaa, ett teiä bussiletka lähestyy horisontissa, poimikaa meiät kyytii ja päätetää sitt jos johonki väh viikoks Leiriydytääks häämatkall?

Niisk, mite voi olla Suomess romanttisiin paikkoi, äänestetäänk asiat? Sori jos puhu liikaa, mite se faija voi? No ottakaa kyytii meiäit ja päätetää sitt? Bussiss vedetää tää hopiksen kaa

Vierailija
4122/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu kassa kirjoitti:

NY ISKI KARMA KUULKAA!!! RASKAUTET DOMINO TULI VAA ILMOITAA, ETTÄ ELLUN JA ANOPIN KARKUREISSU EI PÄÄTTYNY HYVI KUULKAA!!!

ANOPPI JOUTUI RUOSKAN ETEEN PIKKASEN VÄÄRÄSSÄ PAIKKAA. ELLU SELVISI HENGISS, MUTTA DOMINON JA WX-DUUNIKAVERIE SUHTEILL JA TÖRKEYDELL ELLU JA KOKO BRITANNIA JÄTETTII KU SIAT YHE VALTIO TOIMEST. NIISK.

SOPIIKS NY KAIKILL, JOS TUUTTE MU JA HOPIKSE KAA JOSSAI VAIHEESS HÄÄMATKALL JOHOHOKI VAI VIHAATTEKS MEIT NY? MIELIPITEITT? HOPIS HUUDEILLE NY!!!

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008440948.html

ALISTETTU HOPEAKETTUNNE TÄYSVALKOISISSAAN ON PALANNUT JA TOTTELEE KAIKESSA VARATTUA KASSAA!

Mahtavaa, hopis o huudeill! Ny aletaa suunnitell häämatkaa, koska ja milloin vai ängetääks noide mukaa. Domino ehdottaa tai vaatii oikeestaa koska oo törkee, ett häämatka kestää vähintää viiko reissu jossai. Niisk.

Ehdituksin paikkana o mm seuraavat romanttiset paikat:

*Vittuh

*Mu. lkunputkula

*Pil. lun pureman metsä

*Vit. un kieli pään tunturi

*pissinpa. skamaa

*Kyr. päapaja

*Ju. oppo - heikin katu, tie Rymättylässä

*Harhaanjohtaja, alue Pyhäselällä

Joudui muokkaa nimii siis, laittaa pilkkui väliin niinku. Siis vaikk jokane paikk o olemass, kattokaa vaikk. Mikä modee vaivaa, iha ku mun jutut ois liia törkeitt muka, vaikk puhu tott?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e6d190a9-23f9-499c-9393-f458c7cc1364

Ny, mielipiteit äkkiä mite tehää tää? Leiriydytääks väh viikoks johonki noist ihana romantisist paikoist niisk vai iha erilline häämatka? Nähää toisaalt hopiksen kaa, ett teiä bussiletka lähestyy horisontissa, poimikaa meiät kyytii ja päätetää sitt jos johonki väh viikoks Leiriydytääks häämatkall?

Niisk, mite voi olla Suomess romanttisiin paikkoi, äänestetäänk asiat? Sori jos puhu liikaa, mite se faija voi? No ottakaa kyytii meiäit ja päätetää sitt? Bussiss vedetää tää hopiksen kaa

Mahtavaa, juuri nähtiin teidät ja poimittiin heimon johtobussiin saatte vetää tuon.🤧 Kannatan itse leiriytymistä johonkin, kaikki äkkiä miettimään mihin tehdään häämatka.🤧 Ei, pakko se on alkaa tähän liikutukseen heti ottamaan.🤧🍺🍺🍺🍺🍷🍷🍷🍷🍷🍹🍹🍹🍸🍸🍾🍾🍾🍾

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutemajärvi Hämeenlinna👍

Vierailija
4124/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kuka muuten nähny isukkii... transuu???

Vierailija
4125/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kuka muuten nähny isukkii... transuu???

Luulen et nousi Tedin bussiin, mut ei hätää. Ei kuulu Tedin profiiliin. On varmasti turvassa.

Vierailija
4126/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutemajärvi Hämeenlinna👍

Ollaah ny bussiss hopiksen kaa. Sori ett vein sen teilt ja raskaudui, sori oikeest. Niisk. Siis päästääks me oikeest teiä kaa häämatkalle, nii ett jäädää viikoks johonki kaikk av matkaajat? Toi kutemajärvi, ei juma me otetaa se! KAI sopii kaikille, ett jäädää viikoks sinn?

Ja sori oikeest viell ku vein hopiksen teilt. Niisk. Domino vei ja sille ja hopis vinkuu. No tiiätte mutt ja sori siitki ku raskaudui hääyönä. Ja faijaki löyty, kattokaa mite se o laittautumass tääll heimo bussiss, kattokaa ny mihi osota

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3cddecfa-9f66-47dc-944f-f62882…

Mutt sopiikos siis kaikille, ett otetaa toi viikko häämatka kutemajärvell, missä päi Suomeen me ollaa ny ees? Ja sori ett ei juua hopiksen kaa, mutt domino ja hopis o kivaa seuraa silt. Ja oha teill faija, jost tapell. Sori ku puhu nii paljo, me vedetää tää ja jaksaaks joku vastaill?

Vierailija
4127/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutemajärvi Hämeenlinna👍

Ollaah ny bussiss hopiksen kaa. Sori ett vein sen teilt ja raskaudui, sori oikeest. Niisk. Siis päästääks me oikeest teiä kaa häämatkalle, nii ett jäädää viikoks johonki kaikk av matkaajat? Toi kutemajärvi, ei juma me otetaa se! KAI sopii kaikille, ett jäädää viikoks sinn?

Ja sori oikeest viell ku vein hopiksen teilt. Niisk. Domino vei ja sille ja hopis vinkuu. No tiiätte mutt ja sori siitki ku raskaudui hääyönä. Ja faijaki löyty, kattokaa mite se o laittautumass tääll heimo bussiss, kattokaa ny mihi osota

Mutt sopiikos siis kaikille, ett otetaa toi viikko häämatka kutemajärvell, missä päi Suomeen me ollaa ny ees? Ja sori ett ei juua hopiksen kaa, mutt domino ja hopis o kivaa seuraa silt. Ja oha teill faija, jost tapell. Sori ku puhu nii paljo, me vedetää tää ja jaksaaks joku vastaill?

.

*kuiskaa: mä en pal uskalla sulle vastata, ku tiätsä sillä välin kun te olittepois. Ni mä vaan pälpätin ja kukaa ei oikee vastannu mulle. Mä luulen et se puhe niinku tarttu susta. Sillee et vaa puhua pulputin. Ja pitkäst. Mä yritän nyt hiljetä. Mut et Kutemajärvi + viikko mulle ok. En tiijä mis ollaan.

Vierailija
4128/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutemajärvi Hämeenlinna👍

.

*kuiskaa: mä en pal uskalla sulle vastata, ku tiätsä sillä välin kun te olittepois. Ni mä vaan pälpätin ja kukaa ei oikee vastannu mulle. Mä luulen et se puhe niinku tarttu susta. Sillee et vaa puhua pulputin. Ja pitkäst. Mä yritän nyt hiljetä. Mut et Kutemajärvi + viikko mulle ok. En tiijä mis ollaan.

Jes, ootte ihanii, niisk. Sanoiks koskaa ett domino rakastaa teit? HOPIS HUUDEILLE, MEILL ALKAA HÄÄMATKA VIIKOKS KU LEIRIYDYTÄÄ MUIDE KAA KUTEMAJÄRVELL VIIKOKSS KU PÄÄSTÄÄ SINNE!!

Sori oikeest ku vei hopikse teiltt ja raskaudui sill. Domino oo, mutt faijan saatte pitää. Lohduttautukaa sill. Ny vedetää tää taas pitkäst aikaa, domino ja hopiss.

Vierailija
4129/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, heräsin Kiteen Teboililla. Täällä on meneillään Teboilin parlamentti.

Vierailija
4130/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkoha sä kultapieni ollu ihan väärässä bussissa? Mä näin sellasen letkajenkan busseja, mis luki ilolla... prkklle. Isolla: AY-liike. Kato kun se on ihan vähän eri kun AV. Ja ku se parlamenttiki. Mut iso ja tärkeä on varmaan toikin reissu. Mihinäs ne on seuraavaks menossa, ettei vaan Hämeenlinnaan? Ku me. Luulen mä. Toivottavasti tavataan! Onksull yhtään evästä???

Vierailija
4131/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkoha sä kultapieni ollu ihan väärässä bussissa? Mä näin sellasen letkajenkan busseja, mis luki ilolla... prkklle. Isolla: AY-liike. Kato kun se on ihan vähän eri kun AV. Ja ku se parlamenttiki. Mut iso ja intärkeä on varmaan toikin reissu. Mihinäs ne on seuraavaks menossa, ettei vaan Hämeenlinnaan? Ku me. Luulen mä. Toivottavasti tavataan! Onksull yhtään evästä???

Hmmphhh! No niinhän se on että AY lukee bussin kyljessä. Voi ei! Olisi minun pitänyt uusia silmälasit ennen reissuun lähtöä mutten ehtinyt. Ei ihmekään että olen oudossa porukassa jotka parlamentissaan öyhöttävät politiikasta. Kyllä täällä ruokaa on. Hyvät sapuskat noutopöydästä. Taitaa pitää minun etsiä Onnibussiin pysäkki. Eikös se perustaja Möttö ollut täältä kotoisin? Luulisi täällä olevan pysäkki.

PS. En ole "kulta pieni". Hmmpph!

Vierailija
4132/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö sitä latinoa? Oon huolissani. Ei oo tangoillut meidän kanssa enää Saimaaseen jälkeen. Näkykö sitä siellä leirintäalueella?

Vierailija
4133/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyikö sitä latinoa? Oon huolissani. Ei oo tangoillut meidän kanssa enää Saimaaseen jälkeen. Näkykö sitä siellä leirintäalueella?

Ei näy, ei. Muutenkin meitä on jotenkin vähän. Onkohan isokin osa eksynyt johonkin linjojen ulkopuolelle? Ei auta kun ottaa neuvoa-antavat🍺🍺🍺. Pitäiskö jo olla tummaa jouluolutta, kun alkoi joulukuukin?

Vierailija
4134/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kyllä ollu hiljasta matkalla... Kuin moni eksy kahteen vikaan bussiin ja kuin moni jäi saimaaseen?! Juomaksi vois tosiaan ottaaa jouluolutta näin joulukuun kunniaksi, kippis sille!

Vierailija
4135/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeellä niin moni eksyi eikä löytänyt oikeaa bussia? Mutta ehkä se johtuu siitä että jokainen luulee olevansa oikeassa eikä kuuntele muita!

Vierailija
4136/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän kaikki kilttimiehetkin on? Ei sillä, että kaipaisin. Ihmettelen vaan...

Ja se luistelija, akateeminen, soololaulaja, ja ne kaikki kilttinaiset??? En oo nähny sitä yhtäkään, joka ohjeisti meidät Saimaasesta ja vaihtoi vapaalle. Entäs Hilma???

* kuiskaa: olikohan niiden ekakertalaisten pelko aiheellinen? Jospa kaikki halukkaat ei pääsekään kotiin...

Vierailija
4137/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtoauton takapenkillä oli kaksi perseilevää peikkistä! En usko että Kukaan Vapaaehtoisesti hylkäisi omaansa... Tosi Outoa...

Vierailija
4138/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista tosiaan. Ei edes vonkausreploja ilmassa!

Vierailija
4139/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, missä kaikki panomiehet?

Vierailija
4140/5012 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Nyt alko huolettaa: ollaankohan me oikeassa paukassa/he???

Huolehditaanko vai otetaanko🍺. On kuitenkin pikkulauantai?